מה זה תוכן שיווקי (Contact Marketing) המדריך המלא למתחילים ב2020

מה זה תוכן שיווקי (Contact Marketing) המדריך המלא למתחילים ב2020

תוכן שיווקי הוא הכח המניע את הגולש לפעולה או משפיע עליו בצורה כזו או אחרת, בכתבה זו נסקור כיצד לכתוב תוכן שיווקי מנצח.

זה לא סוד שצורות שיווק מסורתיות, המפריעות לגולשים, פחות יעילות ממה שהיו פעם להשגת לקוחות פוטנציאליים ולהמרת לידים ללקוחות.

זו הסיבה ש-תוכן שיווקי הפך לדרך פופולרית עבור עסקים להגיע לקהל היעד שלהם ולהניע אותם לפעולה.

בכך שתספקו לחברי הקהל תוכן שימושי כדי להרגיל אותם למוצרים והשירותים שלכם

ולהראות להם כיצד מוצרים ושירותים אלה פותרים ביעילות את נקודות הכאב והאתגרים שלהם

אתם יכולים להגדיל את ההמרות, לשפר את מודעות המותג, להגביר הכנסות ועוד.

נשמע מעניין? המשיכו לקרוא בכדי ללמוד על הדרכים בהן העסק שלכם יכול ליישם טקטיקות ואסטרטגיות של שיווק תוכן כדי ליצור קשר עם הקהל שלכם.

המשיכו לקרוא בכדי ללמוד על הדרכים בהן העסק שלכם יכול ליישם טקטיקות ואסטרטגיות של שיווק תוכן כדי ליצור קשר עם הקהל שלכם.

מה נסקור בכתבה זו:

מה זה תוכן שיווקי?

שיווק תוכן הוא תהליך של תכנון, יצירה, הפצה, שיתוף ופרסום של תכנים כדי להגיע לקהל היעד שלכם. כעסק, טקטיקה זו יכולה לעזור לכם לשפר את מודעות המותג, להגביר מכירות, להתחבר לקהל היעד שלכם, ולהשיג לקוחות פוטנציאליים ולקוחות.

מדוע תוכן שיווקי הוא כזה חשוב?

כיום אסטרטגיות שיווק מורחקות (או כל דבר שמפריע לחברי הקהל שלך) אינן יעילות באותה מידה להגיע לקהל ולהמיר לידים כמו שהיו פעם.

שיווק תוכן הפך לדרך פופולרית עבור עסקים להילחם בנושא זה. בנוסף להרחבת טווח ההגעה שלכם לקהל היעד, שיווק תוכן עוזר לעסק שלכם:

  • להשיג לידים ולהגדיר את השירותים אותם אנחנו מציעים.
  • להגדיל המרות.
  • לבנות מערכת אמון בין הלקוחות לעסק שלנו.
  • להתחבר לקהל שלכם כדי להראות להם כיצד המוצרים והשירותים שלך פותרים את הבעיות שלהם.
  • לבנות קהילה סביב המוצר שלכם.

כעת, כאשר אתם מבינים מדוע העסק שלכם צריך להשקיע בשיווק תוכן, בוא נסקור כמה דוגמאות, כך שתוכלו להחליט אילו סוגים של תוכן תרצו ליצור.

Contact Marketing Examples

דוגמאות לתוכן שיווקי

למרות ששיווק תוכן הוא טקטיקה רלוונטית ושימושית כמעט לכל חברה, סיעור מוחות של דרכים יצירתיות ומשכנעות להגיע ולהמרה את הקהל שלכם איננו משימה פשוטה.

אז איך תוכלו להצליח בשיווק תוכן?

כדי לענות על שאלה זו, בואו נסתכל על הסוגים השונים של שיווק תוכן, ועוד כמה דוגמאות לכל אחת מהן.

סעיף זה ייתן לכם הבנה טובה יותר של האופן בו תוכלו לשלב תוכן בתוכניות השיווק של העסק שלכם.

סוגים של תוכן שיווקי

ישנם סוגים רבים של שיווק תוכן שהעסק שלכם עשוי להחליט למנף. להלן כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר.

ישנם סוגים רבים של שיווק תוכן שהעסק שלכם עשוי להחליט למנף. להלן כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר.

שיווק תוכן במדיה חברתית

עם יותר מ –3.7 מיליארד משתמשים גלובליים, קל להבין מדוע כל כך הרבה עסקים משקיעים בשיווק תוכן ברשת המדיה החברתית.

יש מספר פלטפורמות (כמו פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, לינקדאין וסנאפצ'ט) שאיתן אתם יכולים לעבוד.

בכמה דרכים תוכלו ליצור ולשתף תוכן במדיה חברתית לכל אחת מהן אופציות שונות כגון: (תמונות, סרטונים חיים מוקלטים מראש, וסיפורים).

כל הפלטפורמות והדרכים הללו לשתף את התוכן שלכם מספקים לכם שפע של הזדמנויות להתחבר לקהל שלכם.

מקורות נוספים

שיווק ברשת המדיה החברתית.

חשבון אינסטגרם גדול ופעיל בנושא טיפים לשיער
דוגמא לחשבון אינסטגרם בנושא טיפים לשיער

עמוד האינסטגרם משתף את קו המוצרים של החברה, מציג אפשרויות צבע וריח שונים למוצרים ומציג את הדרכים השונות בהן ניתן להשתמש בכל מוצר.

הפרופיל שלהם מרגיש ונראה צבעוני, בהיר, שמח, ושופע באופן ייחודי.

בדף מתוארים גם אנשים מכל הרקעים, האתניות והמינים המשתמשים במוצריהם בדרכים שמתאימות לצרכים הספציפיים שלהם.

ככה צריך להיות בנוי עמוד אינסטגרם טוב!

שיווק בתוכן אינפוגרפי

אינפוגרפיקה מציגה תוכן, מידע ונתונים בפורמט גרפי קל להבנה.

בעזרת שילוב של ניסוחים פשוטים, הצהרות קצרות ותמונות ברורות, אינפוגרפיות הן דרך נהדרת להציג ביעילות את התוכן שלנו.

הם עובדים טוב אם אתם מנסים לזקק נושא חינוכי ו / או מורכב כך שכל חברי הקהל יוכלו להבין אותו.

דוגמא לאינפוגריפק פשוט:

כמובן שיש הרבה יותר מתקמדים זו רק המחשה!

דוגמא לאינפוגרפיק בנושא שיווק שותפים
מקור – ״שיווקשותפים.קום״

דוגמא נוספת זה אינפוגרפיק של IBM

יבמ יצרה אינפוגרפיקה כשהשיקה את שוק הענן שלהם. האינפוגרפיקה שלהם היא על המותג, מסודרת וקלה לקריאה. זה מסביר בבירור מה הם עושים עם שוק הענן שלהם וכיצד לקוחות יכולים ליהנות ממנו. זה גם אומר לחברי הקהל כיצד הם יכולים לגשת לשוק ולהתחיל להשתמש בו.

יבמ יצרה אינפוגרפיקה כשהשיקה את שוק הענן שלהם. האינפוגרפיקה שלהם היא על המותג, מסודרת וקלה לקריאה.

זה מסביר בבירור מה הם עושים עם שוק הענן שלהם וכיצד לקוחות יכולים ליהנות ממנו.

זה גם אומר לחברי הקהל כיצד הם יכולים לגשת לשוק ולהתחיל להשתמש בו.

שיווק תוכן בבלוג

שיווק דיגיטלי- שיווק תוכן בבלוג

בלוגים הם בעלי עוצמה של תוכן לשיווק נכנסים ושיתוף מידע עם הלקוחות והקהל היעד שלנו (בין אם זה חינוכי, לקוח או מוצר קשור).

ניתן להשתמש בבלוגים כדי להמיר את הקוראים ללקוחות, להגביר את מודעות המותג ו / או לבנות מערכות יחסים עם הקהל שלך.

בהתאם למטרת הבלוג הספציפי שלכם, אתם יכולים לבחור לקדם תוכן בלוג אחר על ידי קישור לפוסטים שונים, שיתוף קישורים לדפי המדיה החברתית שלך, קישור לאתרים ומוצרים של השותפים שלך, או כתיבה על קו המוצרים שלך.

שיווק תוכן בפודקאסט

האם ידעת יותר מ- 6 מיליון איש מאזינים לפודקאסטים בארה"ב? פודקאסטים הפכו למדיום תוכן פופולרי בגלל הנוחות שלהם.

תוכלו ליהנות מהם תוך כדי מנוחה או תוך כדי תנועה.

זו הסיבה שכל כך הרבה עסקים החלו ליצור פודקאסטים. הם עוזרים בשיפור המודעות למותג, בניית מערכות יחסים עם חברי הקהל, וקידום המוצרים, השירותים והשותפים שלהם.

שיווק בתוכן וידאו

על פי מחקר שנערך לאחרונה על HubSpot, למעלה מ- 50% מהצרכנים אומרים שהם רוצים לראות סרטונים מהמותגים איתם הם מתקשרים.

בנוסף, שיווק בוידאו יכול להגביר את ההמרות, לשפר את החזר ה- ROI ולעזור לך לבנות מערכות יחסים עם חברי הקהל.

אתה יכול לבחור לשתף את תוכן השיווק שלך בווידיאו בפלטפורמות של מדיה חברתית, בדפי אתרים או באתרי השותפים שלך – להרחיב את טווח ההגעה שלך בכל מדיות שונות.

וידאו שיווקי של המאסטר הדר אשוח

שיווק תוכן מודעות בתשלום

כפי שציינתי קודם, תנועה אורגנית שנוצרה על ידי תוכן ושיווק נכנסות הופכת לפופולרית יותר ויותר בקרב כל סוגי העסקים.

עם זאת, אין זה אומר שתוכן ומודעות בתשלום אינם מועילות או אינם טובות בכדי להגיע לקהל היעד שלכם.

מודעות תוכן בתשלום יכולות לעזור לכם להגיע לקהל רחב ולאפשר לכם למקם את עצמך בכל המקומות שאתה רוצה שיראו אותך.

ישנן דרכים רבות שאתם יכולים ליצור ולפרסם את מודעות התוכן בתשלום. אתם יכולים לשתף מודעות בתשלום במדיה חברתית או לפרסם מודעות דיגיטליות באתרים בצורה של באנרים או תוכן ממומן.

<a id="section2">Contact Marketing Strategy </a>

צור אסטרטגיה לשיווק תוכן

כיצד לבנות אסטרטגיה נכונה סביב תוכן בשיווק דיגיטלי
  • הגדירו מטרות נכונות
  • בחרו ערוצים לשיווק
  • הגדירו לכם סוג תוכן
  • קבעו תקציב
  • צרו ופרסמו את התוכן שלכם
  • נתחו את התוצאות שלכם

1. הגדירו מטרות נכונות

החלק הראשון באסטרטגיית שיווק התוכן שלך הוא להגדיר יעדים של חכמים.

הם צריכים להיות ספציפיים לעסק שלכם.

סביר להניח שהם ישלימו את יעדי השיווק הרחבים שלכם.

נסקור כמה דוגמאות ליעדים שהגדרת לאסטרטגיית שיווק התוכן.

תרצו לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

  • שיפור המודעות למותג שלכם
  • הגדלה של הכנסות
  • הגדלה של המרות
  • אמון במוצר
  • צור מעורבות עם לקוחות
  • בנו קרבה ואמון בקרב לקוחות פוטנציאליים ולקוחות
  • משכו שותפים אסטרטגים הטובים לכם

2. בחרו ערוצים לשיווק

לאחר שהחלטתם על סוג התוכן שאתם משווקים, הגיע הזמן לבחור את ערוצי התוכן הספציפיים שלכם.

עבור חלק מסוגי התוכן הערוץ שאתם צריכים לעבוד איתו יהיה ברור.

לדוגמה, אם אתם יוצרים תוכן בלוג, הערוץ שלכם יהיה הבלוג עצמו.

עם זאת, חלק מהערוצים יהיו פחות ברורים.

לדוגמה, אם תבחרו מדיה חברתית, תצטרכו להחליט באיזה פלטפורמה או פלטפורמות אתם תשווקו (אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר וכו ').

אם תבחרו אינפוגרפיקה, תצטרכו להחליט באיזה ערוץ תשתפו אותו (מדיה חברתית, אתר וכו ').

3. הגדירו סוג תוכן

בחרו את סוג התוכן שתצרו.

לשם כך, התחילו לחשוב על קהל היעד שלכם ועל פרסומות שלכם.

ענו על השאלות הבאות אודות קהל היעד שלך כדי לעזור לכם לצמצם את סוגי התוכן הנכונים עבורם:

  • מה הם צריכים מכם.
  • על איזה מכשולים הם הולכים להתגבר.
  • למה הם צריכים את השירות שלכם.
  • איך אתם יכולים לעזור להם להצליח.

כעת, הסתכלו שוב בסוגי התוכן השונים שסקרנו קודם לכן כדי לקבוע איזה סוג או סוגי תוכן תצרו ותשתפו בקרב חברי הקהל והלקוחות שלכם.

4. הגדירו תקציב

4. הגדירו תקציב שיווקי

עכשיו, קבעו את התקציב שלכם. חשבו על סוג התוכן שאתם יוצרים ואילו ערוצים אתם משווקים את תוכן זה.

לאחר מכן, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות לקביעת התקציב שלכם:

האם אתם צריכים לרכוש תוכנה או טכנולוגיה כלשהי כדי ליצור את התוכן (כמו תוכנת עיצוב גרפי כמו Adobe Photoshop, מנוי ל- Canva, מצלמה לצילום תמונות ווידאו באיכות גבוהה)?

האם אתם צריכים להעסיק חברי צוות (כגון אמנים, סופרים, עורכים, מעצבים)?

האם אתם צריכים לשלם עבור שטחי מודעות?

האם אתם זקוקים לגישה לכלים או משאבים ספציפיים כדי לשפר או למדוד את סוג התוכן הספציפי שלכם?

כשאתם עונים על שאלות אלה, אתם שמים לב כיצד התגובות שלכם משפיעות על התקציב הצפוי – אם זה גידול או ירידה במה שכבר הערכתם.

5. צרו ופרסמו את התוכן שלכם

צרו והפיצו את התוכן שלכם כך שחברי הקהל יוכלו לצרוך אותו – ואולי גם תבצעו המרות.

כדי להבטיח שאתם מייצרים באופן עקבי תוכן ומשתף אותו בין לקוחות פוטנציאליים ולקוחות שלכם, השתמשו בלוח המדיה החברתית או בלוח התוכן העריכה.

זה יכול לעזור לצוות שלכם להישאר מעודכן על כל התוכן שנוצר ואפילו לתזמן אותו מראש.

6. נתחו את התוצאות שלכם

לבסוף, נתחו ומדדו את התוצאות שלכם.

זה יאפשר לכם לבצע את כל השינויים הדרושים כדי לשפר את מאמצי שיווק התוכן שלכם ולהגיע לקהלים גדולים יותר.

6. נתחו את התוצאות שלכם

המר יותר באמצעות שיווק תוכן

בעזרת שיווק יעיל של תוכן, אתם יכולים להגיע לקהל היעד שלכם ולהגדיל את ההמרות.

ישנן מספר דרכים לשווק עם תוכן כדי להגדיל את ההכנסות, להגביר את המודעות וההכרה של המותג שלך ולבנות מערכות יחסים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

כדי להתחיל, קבעו איזה סוג תוכן עובד הכי טוב לעסק שלכם ולקהל, ופתחו אסטרטגיית שיווק תוכן שתתחיל לשפר את את הביצועים שלכם כבר היום.

אולי יעניין אתכם ללמוד >> כיצד לבנות רשימות תפוצה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

© כל הזכויות שמורות – אקדמיית 2100.

הסמינר מועבר באינטרנט – כל מה שצריך זה לבחור תאריך: