שלושה מגמות שיווק דיגיטליות שאסור לכם לפספס בשנת 2020

תוכן עניינים

האינטרנט שינה את הדרך בה אנו רואים וחווים את העולם.

בימינו אנו משתמשים בזה כמעט לכל דבר, החל מביצוע שיחת טלפון ועד לשלם את חשבון בכרטיס האשראי שלנו.

הטלפונים החכמים עשו מהפכה באופן בו אנו עושים קניות ועושים עסקים.

איתם אנו יכולים ליצור אינטראקציה ולחברת אנשים עם אנשים מכל העולם באמצעות אינסטגרם, טוויטר, פייסבוק, WhatsApp וכן הלאה.

מניסיון אישי, אני יכול לומר לכם שלעולם לא הייתי מנחש שהסמארטפון שלי יהפוך להיות בראש סדר העדיפות שלי.

אני זוכר שחשבתי שהודעות pin-to-pin של Blackberry הן מחלה.

עכשיו, אני יכול לבלות שעות על שעות בגלישה חסרת מעשיים דרך עדכון האינסטגרם שלי.

ובכן, הבדיחה עלי, נכון?

כך גם לעסקים.

רובם היו מוגבלים להפעלה מחזית או משרד, והם היו יכולים להסתמך רק על מודעות מודפסות או טלוויזיה, ועל רשת מקומית להשיג לקוחות.

אולם כיום העולם הוא הצדפה של כל עסק.

ושיווק דיגיטלי הוא שרביט הקסמים שמאפשר זאת. אבל זה לא אומר שזה קל.

משווקים דיגיטליים עומדים בפני אתגרים חדשים מדי שנה.

האינטראקציה בין עסקים ללקוחות פוטנציאליים או לקוחות מתפתחת ככל שמתקנים מכשירים, אפליקציות ופלטפורמות מדיה חברתית חדשות.

סוף העשור הביא את הזמן לסיכום מה יש בתעשייה המשתנה ללא הרף לשנת 2020.

להלן שלוש מגמות שיווק כדי לפקוח עין על השנה.

1. חיפוש קולי בתשלום

פרסום קולי בתשלום בשיווק דיגיטלי הוא טרנד שצריך לשים עליו דגש.

פרסום בחיפוש קולי נמצא ברדארים של המשווקים כבר זמן מה.

עם זאת, השימוש ברמקולים חכמים ועזרים קוליים תפס תאוצה בשנים האחרונות.

לכן אימוץ אסטרטגיות שיווק דיגיטליות כדי להגדיל את נוכחותם של העסק שלכם בחיפושים קוליים יהפוך במהרה לצורך:

  • בשנת 2019 טענה אמזון שמכרה יותר ממאה מיליון מכשירי אלקסה, בעוד גוגל צופה כי בקרוב תגיע Google Assistant למיליארד מכשירים.
  • לפחות 20% מהחיפושים הניידים מבוצעים באמצעות עוזרי קול.
  • צפי ש- 50% מכל החיפושים יהיו מבוססי קול השנה.

ואל תשכח מהיתרונות של חיפוש קולי בתשלום לעסקים מקומיים ואתרי מסחר אלקטרוני:

  • 75% מהאנשים שבבעלותם רמקול חכם מבצעים חיפוש אחר עסק מקומי מדי שבוע ו -53% מהם מבצעים זאת מדי יום.
  • יותר מ 20% מההזמנות מבוססות קוליות מיועדות למכולת.
  • רכישות מבוססות קוליות צפויות לעלות לכדי 40 מיליארד דולר בשנת 2022.

מקור לנתונים שהוזכרו לעיל: QuoraCreative

אבל איך העסק שלך יכול לנצל את נישת הפרסום החדשה הזו?

על ידי קביעת אסטרטגיה איתנה לאופטימיזציה של מנוע קולי.

כדי להקדים את המשחק, עליכם להבין כיצד הקהל שלכם שואל שאלות. עיין בפרטים שלהלן.

  1. התאם את הטון לתוכן הכתוב שלך: מילות שאלה נפוצות בקרב שאילתות חיפוש. כלומר, איך, מתי, מי, איפה, מתי ומדוע. רוב האנשים משתמשים במילות מפתח מבוססות-שאלה בעת יישום חיפוש קולי. אז הוספת מילים אלה לתוכן הכתוב שלך יכולה להביא אותך לאור הזרקורים במהירות.
  2. התמקדו במילות מפתח בעלות זנב ארוך: כששואלים רמקולים חכמים ושאלות עוזרות קוליות, משתמשים נוטים לדבר באופן טבעי. זו הסיבה שחיפושים קוליים נוטים להיות ספציפיים יותר. במקום להשתמש ב"מלון זול בוורמונט ", אדם יחפש" מהו המלון הארבעה כוכבים הזול ביותר בוורמונט? "- באמצעות מילות מפתח עם זנב ארוך יאפשרו לך לדרג טוב יותר עבור חיפושים קוליים.
  3. השתמש בסימון סכמות: זה מאפשר לך ליצור הקשר בין תוכן שלך ועוזר למנועי חיפוש להבין בדיוק על מה התוכן שלך.

2. תוכן אינטראקטיבי

וכן, פוסטים בבלוגים אינפורמטיביים, פוסטים של רוצח או מדיה חברתית צריכים להמשיך להיות חלקים מרכזיים באסטרטגיית שיווק התוכן שלך.

כולנו שמענו את האימרה "התוכן הוא המלך".

וכן, פוסטים בבלוגים אינפורמטיביים, פוסטים של רוצח או מדיה חברתית צריכים להמשיך להיות חלקים מרכזיים באסטרטגיית שיווק התוכן שלך.

עם זאת, לאט לאט עוברים אותם עם תוכן אינטראקטיבי.

וזה הגיוני.

בעולם בו אנו מופגזים על ידי מידע על ימין, שמאל ומרכז, קהלים הפכו תובעניים יותר ויותר לגבי סוג התוכן שהם מוכנים לצרוך.

הם מצפים שתוכן יהיה מרתק, רלוונטי ונגיש בכל מכשיר בו הם משתמשים. והם מצפים לזה 100% מהזמן.

אנו משתמשים בתוכן אינטראקטיבי מזה זמן. חשוב על חידונים מקוונים, סקרים ומשחקים חברתיים.

עם זאת, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם הדרך בה משתמשים רוצים לחוות את העולם.

השקעה של זמן וכסף על שילוב פורמטים אינטראקטיביים באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך יכולה להיות תמורה אדירה.

לשם כך, כלול כמה אינפוגרפיות אינטראקטיביות, מאמרים לבנים, תיאורי מקרה או ספרים אלקטרוניים.

אבל מדוע תוכן אינטראקטיבי הוא טרנד לתחילת העשור החדש? מדוע כדאי לך להשקיע עכשיו בתוכן אינטראקטיבי?

בתור התחלה, הוכח שהוא משפיע לטובה על KPIs.

תוכן אינטראקטיבי עוזר להגביר את מודעות המותג ואת הקשר שלו עם המשתמשים בדרך של חוויות ממותגות.

לקוחות פוטנציאליים העוסקים במותג באמצעות תוכן אינטראקטיבי נוטים להקדיש זמן רב יותר לאתר של עסק.

זה גם מגדיל את צפיות הדפים, מגביר את הערכים המרתקים, מגדיל את זמן האתר ומקטין את שיעורי הניתור.

הסתכלו על הנתונים הבאים:

  • תוכן אינטראקטיבי מייצר כפול מההמרות בהשוואה לתוכן פסיבי.
  • למעלה מ- 90% מהפוטנציאלים של B2B מעדיפים תוכן אינטראקטיבי על פני תוכן סטטי.
  • זה יעיל ב 93% מתוכן סטטי.

בעידן 2.0, בו טווח הקשב של המשתמשים הממוצע הוא שמונה שניות או פחות, עיסוק לקוחות פוטנציאליים עשוי להיראות כמשימה הרקולאית.

צרכנים נחשפים לתכנים כל כך הרבה ממותגים עד כי כמעט בלתי אפשרי להתבלט מהמתחרים שלך.

החדשות הטובות הן שזה לא חייב להיות. תכנון והטמעה של אסטרטגיית תוכן אינטראקטיבית יכולה לעזור לך לחצות את הגשר הזה, ובכך למעשה לסגור את הפער בין תנועה לאתר שלך להמרות.

3. פרסום ב TikTok

גלו איך טיקטוק הולכת לשנות את כללי המשחק בשנת 2020 בתחום השיווק הדיגיטלי

TikTok לא חדש.

עם זאת, הפופולריות שלה גוברת.

הוא הושק לשוק הבינלאומי בשנת 2017 ובשנה שעברה הוא השתלט על musical.ly. מהלך חכם שהפך את דרכו לשוק הצעירים והביניים האמריקני.

אבל על מה בדיוק עוסק האפליקציה החברתית הזו?

הרעיון הוא די פשוט. משתמשים יכולים ליצור סרטונים קצרים ולערוך אותם כדי להוסיף פילטרים, אפקטים ותכונות אחרות. לאחר מכן הם יכולים לשתף אותם בפלטפורמה של TikTok או במדיה חברתית אחרת.

ותאמינו לי, מושג יחיד זה העלה את התחום החברתי-תקשורתי בסערה:

  • באוקטובר 2018 זו הייתה האפליקציה שהורדת ביותר הן בחנויות האפליקציות של אפל והן של גוגל, והיא עברה את פייסבוק, אינסטגרם ו- YouTube ברחבי העולם.
  • זה הורד על ידי 188 מיליון משתמשים ברחבי העולם ברבעון הראשון של 2019. זה מייצג צמיחה של 70% לעומת השנה הקודמת.
  • יש לה כיום מעל 500 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם.
  • 66% מהמשתמשים הם מתחת לגיל 30 ו- 40% מהם הם בני 25-30.
  • זה זמין ב 75 שפות ו -150 מדינות.

פוטנציאל ההישג של אפליקציה זו הוא עצום.

אם אתה רוצה להפיק תועלת ממה שיש ל- TikTok להציע, אני מציע לך לשקול את הטקטיקות הבאות.

צור חשבון מותג ב-TikTok

אם אתה יוצר חשבון מותג, אתה יכול לנצל את אתגרי ה- hashtag.

אלה פופולריים מאוד בפלטפורמה ויתנו לך סיכוי למנף תוכן שנוצר על ידי משתמשים.

סוג זה של תוכן הפך לא יסולא בפז בעולם השיווק של ימינו וזו דרך מעולה להגיע לקהל שלך.

שלא לדבר על הפורמט של TikTok יש פוטנציאל אדיר לוויראליות.

דרך נוספת להגדיל את נוכחות המותג שלך היא באמצעות עדשות ממותגות.

הם המקבילה למסנני התלת ממד של סנאפצ'אט או אינסטגרם.

עם TikTok, המותג שלך יכול ליצור פוסטים עם 2D ו- Augmented Reality (AR). פילטרים אלה מביאים רמה משמעותית של מעורבות משתמשים בכך שהם מאפשרים לקהל שלכם לקיים אינטראקציה פעילה עם המוצרים שלכם.

חבור למשפיע – מישהו שכבר יש לו קהל מבוסס

במקרה זה, עליכם לוודא שהדמוגרפיה וסוג התוכן שלהם חופפים לקהל היעד והמותג שלכם. עליכם גם להעריך את מדדי המעורבות שלהם כדי להבטיח שותפות מוצלחת.

השתמש בפלטפורמה של קידום ממומן

TikTok הציגה את תכונת המודעות הניתנות להצעות בתחילת השנה וכרגע יש לה רק סוג מודעה אחד

מודעת הווידיאו בעדכון.

הפלטפורמה מאפשרת לך למקד מודעות אלה לפי גיל, מין ומיקום גיאוגרפי (לרמת מדינה). בנוסף, היזם הצהיר כי פילוח גרגירי יותר יהיה זמין בקרוב. אתה יכול גם ליצור קהלים מותאמים אישית על ידי הוספת ידנית של רשימת CRM, וכן קהלים ספציפיים של רשימת רשימה או רשימה שחורה.

"ברגע שהבנתי את הפוטנציאל שיש ל- TikTok, ידעתי שמדובר באפליקציה שיכולה להוסיף ערך עצום לכל אסטרטגיה שיווקית".

"לא אתפלא אם TikTok תשנה את עולם השיווק הדיגיטלי לחלוטין ותגמור את עקירת סנאפצ'אט."

הוא גם אמר שזו דרך נוחה להגיע למסלול מסוים בתוך הדמוגרפיה של בני הנוער והגיל המכללה. אם הם קהל היעד שלך, זה קיצור הדרך שלך להגביר את החשיפה שלך.

לסיכום

לשמור על קשר עם ענף השיווק הדיגיטלי המתפתח ללא הרף הוא לא הישג קל.

הדברים נוטים להשתנות בירידות הכובע. עם זאת, אם אתה נשאר מעודכן עם מגמות ועוקב אחרי מה שהמומחים מזמינים, אתה יכול להישאר מעודכן באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של העסק שלך.

התאמתו לסביבה המקוונת המועברת לטובת המותג שלך היא המפתח להישאר לפני המתחרים שלך.

שעות פעילות

שעות פעילות המוקד:

בימים א,-ה׳ בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב.

יום ו׳ וערבי חג: מהשעה 10:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים.

ובמוצ״ש כשעה לאחר צאת השבת ועד השעה 22:00 בלילה.

צור קשר

יש לכם שאלות נוספות?, מעוניינים במידע נוסף?, שלחו לנו הודעה ונשמח לעמוד לשירותכם.

הסמינר מועבר באינטרנט – כל מה שצריך זה לבחור תאריך: