קידום אתרים אורגני (SEO) המדריך המלא למתחילים ב2020

קידום אתרים אורגני (SEO) המדריך המלא למתחילים ב2020

SEO ביום אחד

כתבות בתחום שיכולות לעניין אתכם:

קידום אתרים אורגני ידוע גם כ – SEO , פשוט לא קשה כמו שאנשים חושבים, אתם יכולים להשיג 95% מהמאמץ עם 5% מהעבודה.

SEO = התהליך של קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש.

ואתם לחלוטין לא צריכים לשכור מקדם אתרים מקצועי כדי לעשות זאת, וגם לא יהיה קשה להתחיל לדרג עבור מונחי מפתח שנבחרו היטב.

מבין כל הערוצים עליהם נדון,קידום אתרים אורגני – SEO הוא זה שיש את המידע השגוי ביותר לגביו.

ישנם גם היום המון יועצי קידום אתרים שאינם מודעים למה שהם עושים, תכף נסקור את הכל.

קידום אתרים אורגני SEO הוא פשוט מאוד, אלא אם כן אתה חברה גדולה מאוד, סביר להניח שלא שווה להעסיק מישהו אחר שיעשה זאת.

איך גוגל עובדת?

בכדי להבין מה עלינו לעשות עבור קידום אתרים אורגני, נסתכל אחורה כיצד גוגל התחילה.

כיצד היא מתפתחת כיום, ונפתח עבודת יסוד ממנה נוכל להבין כיצד ניתן לדרג בגוגל.

הימים הראשונים של גוגל

הימים הראשונים של גוגל

הרעיון ל- PageRank – האלגוריתם המוקדם של גוגל – נבע מאיינשטיין.

לארי פייג 'וסרגיי ברין היו סטודנטים בסטנפורד, והם הבחינו באיזו תדירות מחקרים מדעיים התייחסו למאמרים מפורסמים, כמו תורת היחסות.

הפניות הללו פעלו כמעט כמו הצבעה – ככל שהופנו עבודותיך חשובות יותר.

אם הם הורידו כל מאמר מדעי והסתכלו בהתייחסויות, הם יכולים להחליט אילו מאמרים הם החשובים ביותר ולדרג אותם.

הם הבינו שבגלל קישורים, ניתן לנתח את האינטרנט ולדרג אותו באופן דומה, אלא שבמקום להשתמש בהפניות הם יכולים להשתמש בקישורים.

אז הם התחילו לנסות "להוריד" (או לסרוק) את כל האינטרנט, ולבחון לאילו אתרים היו הכי מקושרים.

האתרים עם הכי הרבה קישורים היו, באופן תיאורטי, האתרים הטובים ביותר.

ואם ביצעת חיפוש אחר "אוניברסיטה", הם היו יכולים להסתכל בדפים שדיברו על "אוניברסיטה" ולדרג אותם.

גוגל היום

גוגל היום

גוגל עובדת כיום באופן כמעט דומה, אם כי עם הרבה יותר תחכום וניואנסים.

לדוגמה, לא כל הקישורים נושאים אותו משקל. קישור מאתר סמכותי (כפי שניתן לראות בכמה קישורים שהאתר מצביע עליו) הוא בעל ערך רב בהרבה מקישור מאתר שאינו סמכותי.

קישור מהניו יורק טיימס שווה ככל הנראה כ -10,000 קישורים מאתרים שאין להם הרבה סמכות.

בסופו של יום המטרה של גוגל היא למצוא את דף האינטרנט "הטוב ביותר" (או הפופולרי ביותר) עבור המילים שאתה מקליד בסרגל החיפוש.

פירוש הדבר הוא שעלינו להבהיר לגוגל על ​​מה העמוד שלנו, ואז להבהיר שאנחנו פופולריים.

אם נעשה זאת אנו מנצחים.

כדי לעשות זאת, אנו נעקוב אחר תהליך פשוט מאוד שפועל בכל פעם בפחות מאמץ ממה שאתה כנראה חושב שנדרש.

אולי יעניין אותך גם >> המדריך המלא ל-Google Analytics

כיצד לנצח את המערכת

גוגל היא חברה חכמה מאוד. התחכום של האלגוריתמים שהם כותבים הוא מדהים זכור שיש כרגע מכוניות שמסעות את עצמן ברחבי עמק הסיליקון המופעלות באמצעות האלגוריתמים של גוגל.

אם תגיע רחוק מדי לחור הארנב של SEO, תתחיל למעוד בדרכים ספאמיות לנסות להאיץ את התהליך הזה.

תוכנות אוטומטית כמו RankerX, GSA SER ו- Scrapebox, ליצירת תוכן ספאם או ספין, גלגלי קישור, PBNs, תחומי פריצה וכו '.

חלק מהדברים האלה עובדים לטווח קצר מאוד, אבל גוגל חכמה וזה מתחיל להיות קשה יותר.

קשה יותר לנצח את גוגל בכל יום, וגוגל נעשית מהירה יותר בכיבוי של אתרי דואר זבל מדי יום.

הרוב אפילו לא נמשך שבוע לפני שכל מה שעשית נעלם והעבודה שלך מתנדפת. לא ככה עליכם לעשות דברים.

נתמקד בבניית הון עצמי באינטרנט.

אז אם אתה רואה איזה יועץ SEO – ל קידום אתרים אורגני בעל שכר גבוה שאומר לך להשתמש בתוכנה ובתפנית תוכן כדי ליצור קישורים, או כשאתה רואה איזה blackhatter מכה את המערכת, פשוט דע שזה לא שווה את זה.

אנו הולכים לבנות סמכות ולקבל תנועה מהירה, אך אנו הולכים לעשות זאת באופן שלא ייעלם או יפגע באתר שלך בעתיד.

On-Page SEO – קידום אתרים אורגני בעמוד

השלב הראשון בהכנת האתר שלנו למדרג הוא להבהיר לגוגל על ​​מה האתר שלנו עוסק.

לעת עתה אנו מתכוונים למקד את דף הבית שלנו (דף הנחיתה שלנו) בדירוג למילת מפתח אחת שאינה שם המותג או החברה שלנו.

ברגע שנעשה את זה ונשיג את הדירוג הזה, נוכל להסתעף למילות מפתח אחרות ולהתחיל לשלוט בנוף החיפוש, אך לעת עתה נמשיך להיות ממוקדים.

Keyword Research – חקר מילות מפתח

 Keyword Research - חקר מילות מפתח

הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא להבין מהי מילת המפתח הזו.

תלוי כמה פופולרי האתר שלנו וכמה זמן הוא קיים, רמת התנועה והקושי שנקבל מהמאמץ הזה עשויה להשתנות.

מושג הזנב הארוך ב- קידום אתרים אורגני

יש מושג שאנו צריכים להכיר בשם "הזנב הארוך".

יש כמה להיטים גדולים שזוכים לרוב תשומת הלב, ואחרי מספר כניסות הגרף נופל בחדות.

אם היינו משרטטים "פופולריות" של רוב הדברים כאשר "פופולריות" היא ציר Y וסדר הדרגה הוא ציר X, היינו מקבלים משהו כמו הגרף:

תיאוריית הזנב הארוך אומרת שככל שנהיה מגוונים יותר כחברה, הקצה העליון האדום של הגרף יימתח לנצח ויתגבר.

תחשוב על אמזון.

כנראה שיש להם כמה מוצרים הנמכרים ביותר, אך רוב הכנסותיהם הקמעוניות מגיעות ממגוון רחב של דברים שלא נקנים בשום מקום כמעט כמו המוצרים הנמכרים ביותר שלהם.

באופן דומה, אם היינו מדרגים את הפופולריות של השירים שהושמעו בעשר השנים האחרונות, היו כמה להיטים שיגייסו את רוב ההשמעות, ומספר עצום של שירים שיש בהם מעט מאוד השמעות.

המוצרים והשירים הפחות פופולריים האלה הם מה שאנחנו קוראים לו הזנב הארוך.

ב- SEO זה חשוב מכיוון שלפחות בהתחלה, אנו הולכים אחרי מילות מפתח עם זנב ארוך

מילות מפתח מדויקות מאוד, מונעות כוונות עם תחרות נמוכה יותר שאנו יודעים שיכולות לנצח, ואז בהדרגה נעבוד מילות מפתח יותר מדוייקות ותחרותיות .

האתר שלנו לא יעלה על תחילת דרכו על מילות מפתח תחרותיות במיוחד, אך על ידי היותו ספציפי יותר נוכל להתחיל לזכות בתנועה מאוד ממוקדת בפחות מאמץ רב.

מילות המפתח שאנו מחפשים נקראות "מילות מפתח עם זנב ארוך."

אולי יעניין אותך >> שיווק שותפים ב2020.

כיצד למצוא את ״הזנב הארוך״?

כדי למצוא את מילות המפתח המושלמות עם הזנב הארוך, אנו נשתמש בשילוב של ארבעה כלים שכולם בחינם.

התהליך צריך להראות ככה:

  1. השתמש ב- UberSuggest, וקצת סיעור מוחות כדי למצוא כמה מילות מפתח.
  2. יצא את המילות האלה ל google keyword planner.
  3. חפשו את הקושי האמיתי בדירוג מילים אלו.
  4. אתם יכולים לבדוק את זה עם תוסף כרום SEOquake
  5. כל הכלים האלו בחינם!

שלב 1: סיעור מוחות והפקת מילות מפתח

קידום אתרים אורגני דורש מאיתנו סבלנות ובניית אסטרטגיה.

בשלב זה אנו פשוט נזהה כמה מילות מפתח שנראות כאילו הן עשויות לעבוד.

אל תתרכזו יותר מדי בבחירת הרשימה בשלב זה, מכיוון שרוב מילות המפתח הרעות יושמטו אוטומטית כחלק מהתהליך.

אז מה שעליכם לעשות עכשיו זה להתחיל לחפש משפטי מפתח הקשורות בנישה שלכם.

שלב 2: הערכת תנועה

עכשיו שיש לנו רשימת מילות מפתח די טובה. השלב הבא שלנו הוא להבין אם יש להם מספיק נפח חיפוש כדי להיות שווה לנו.


סביר להניח שתבחין שחלקם כל כך רחוקים בזנב הארוך שהם לא היו עושים לנו הרבה.

Google Keyword Planner

מתכנן מילות המפתח של גוגל הוא כלי המיועד למפרסמים, אך הוא נותן לנו מושג גס לגבי רמות התנועה.


גוגל לא מבטיחה שום דיוק, לכן ככל הנראה המספרים האלה נכונים כיוונית, אך הם מספיקים כדי להגיע למסלול הנכון.

תצטרך להיות בעל חשבון AdWords כדי שתוכל להשתמש בכלי, תוכלו ליצור חשבון בחינם אם לא תשתמש ב- AdWords בעבר.


לאחר שתתחבר, בחר "קבל נתונים ומגמות של נפח חיפוש."


הדבק את רשימת מילות המפתח העצומה שלך ולחץ על "קבל נפח חיפוש". לאחר שתעשה זאת, תראה המון גרפים ונתונים.

מילות מפתח טרנדיות – Keyword Trends

לרוע המזל "הקושי במילות מפתח" שגוגל נותנת לנו מבוסס על תנועת חיפוש בתשלום, ולא על תנועת חיפוש טבעית.


ראשית, נשתמש ב- Google Trends כדי להציג את עוצמת הקול והמסלול של מילות המפתח בו זמנית.

אתה יכול להזין את כל מילות המפתח בו זמנית ולראות אותן בתרשים זה מול זה.

ניתוח קושי ידני של מילות מפתח

כדי לנתח כמה קשה יהיה לדרג מילת מפתח מסוימת, אנו נצטרך להסתכל על מילות המפתח באופן ידני, אחת אחת.

לכן התחלנו למצוא כמה מילות מפתח עם זנב ארוך ולהתחיל לצמצם את הרשימה.

התהליך הזה יהיה הרבה יותר מהיר ונח עם התוסף שציינתי לכם מקודם SEOquake.

כאשר SEOQuake מופעל, נתוני ה- SEO הרלוונטיים של כל אתר מוצגים מתחת לכל תוצאת חיפוש.


אנו הולכים לשנות את מה שמוצג, לכן בסרגל הצד השמאלי לחץ על "פרמטרים" והגדר אותם כך:

SEOQuake מוסיף מספר דירוג, ואת הדברים הבאים בתחתית:


אינדקס גוגל: זה כמה דפים מכתובת האתר הבסיסית הזו שגוגל אינדקס


קישורי דף: מספר העמודים המקשרים לדומיין המדויק לפי מדד SEMrush (בדרך כלל נמוך מאוד בהשוואה למציאות, אך מכיוון שנשתמש במספר זה כדי להשוות זה יהיה תפוחים במקצת לתפוחים).

קישורי URL: מספר העמודים המצביעים לכל דף בכתובת האתר הבסיסית.

גיל: הפעם הראשונה שהדף הוסמך לאינדקס על ידי ארכיון האינטרנט.

תנועה: מספר תנועה חודשי גס מאוד עבור כתובת האתר הבסיסית.

במבט על אלה אנו יכולים לנסות לקבוע בערך מה יידרש כדי לעקוף את האתרים במיקומים אלה.


תבחין שמשקל המחוונים משתנה.

לא כל הקישורים מקוריים באותה מידה, קישורי עמוד ישירים חשובים הרבה יותר מקישורי כתובות אתרים וכו ', אבל אם אתה מסתובב ומשחק איתו זמן מה, תקבל מושג די טוב לגבי מה שנדרש.

אם יש לך אתר חדש לגמרי ייקח חודש-חודשיים להתחיל לייצר את מספר הקישורים כדי להגיע לדף הראשון.

אם יש לך אתר ישן יותר עם קישורים נוספים, זה יכול להיות פשוט עניין למקם את ה- SEO שלך בעמוד.

באופן כללי זה יהיה תערובת של שניהם.

זכור כי אנו מתכוונים לבצע אופטימיזציה לדף שלנו למילת מפתח מדויקת זו, כך שיש לנו יתרון מעט.

עם זאת, אם תתחיל לראות דפים מאתרים כמו ויקיפדיה, תדע שאתה בעלייה.

אולי יעניין אותך גם >> תוכן שיווקי – Contact Marketing

On-Page SEO – קידום אתרים בעמוד

כעת, לאחר שנבחרה מילת המפתח שלנו, עלינו לוודא שגוגל יודעת על מה האתר שלנו עוסק.

זה פשוט כמו לוודא שמילות המפתח הנכונות נמצאות במקומות הנכונים. עיקר הדברים קשורים לתגי html המהווים את המבנה של דף אינטרנט.

אם אינך יודע HTML או מבין כיצד הוא עובד, פשוט העביר רשימה זו למפתח והם אמורים להיות מסוגלים לעזור לך.


להלן רשימת בדיקות פשוטה שתוכל לעקוב אחריה כדי לראות אם התוכן שלך מותאם.

On-Page SEO Checklist – רשימת פעולות SEO על עמוד

  • מילת המפתח שלך נמצאת בתג ,title באופן אידיאלי בחלק הקדמי (או קרוב לחזית) של התג.
  • מילת המפתח שלך קרובה לתחילת תג title (באופן אידיאלי המילים הראשונות).
  • תג הכותרת מכיל פחות מהמגבלה הניתנת לצפייה של 65 תווים (אופציונלי אך מומלץ).
  • מילות המפתח שלך נמצאת בתוך כותרת H1.
  • אם בעמוד שלך יש תגי כותרות נוספים H2 H3 מילות המפתח מופיעות שם.
  • לכל תמונות בדף יש תג ALT המכיל את מילת המפתח שבחרת.
  • מילת המפתח שלך נמצאת בתיאור המטא (ויש תיאור מטה).
  • יש לפחות 300 מילות טקסט בדף.
  • מילות נמפתח מופיעות ב URL.
  • מילת המפתח שלך מופיעה בפסקה הראשונה של העותק.
  • מילות המפתח שלך (או מילים נרדפות – גוגל מזהה אותן כעת) משמשות פעמים אחרות בכל הדף.
  • צפיפות מילות המפתח שלך היא בין 0.5% ל- 2.5%.
  • הדף מכיל קישורי dofollow לדפים אחרים (זה רק אומר שאתה לא משתמש בקישורי nofollow לכל עמוד אחר).
  • הדף הוא תוכן מקורי שלא נלקח מדף אחר ולא שונה מדפים אחרים באתר שלך.

אם יש לך את כל זה מסודר, אתה צריך להיות מוגדר טוב בעמוד.

סביר להניח שאתה יהיה הדף המותאם ביותר למילת המפתח שבחרת אלא אם כן אתה נמצא במרחב תחרותי מאוד.


כל שנותר לנו זה מיטוב מחוץ לדף.

Off-Page SEO – קידום מחוץ לדף

Off-Page SEO - קידום מחוץ לדף

SEO מחוץ לדף הוא רק דרך מפוארת לומר קישורים. (לפעמים אנו קוראים להם קישורים נכנסים, אבל זה באמת אותו דבר.)


גוגל מסתכלת על כל קישור באינטרנט כהצבעה משוקללת.

אם אתה מקשר למשהו, בעיני גוגל אתה אומר "שווה לבדוק את זה." ככל שאתה חוקי יותר כך משקל ההצבעה שלך נושא.

Link Juice

לעוסקים בSEO יש דרך משונה לתאר את תהליך ההצבעה הזה; הם מכנים זאת "מיץ קישורים."


אבל מיץ קישורים לא עובד רק אתר לאתר – אם דף הבית שלך מאוד סמכותי והוא מתחבר לדפים אחרים באתר שלך, הוא מעביר גם מיץ קישורים.

מסיבה זו מבנה הקישור שלנו הופך לחשוב מאוד.

בדיקה Link Juice

ישנם מספר כלים המאפשרים לך לבדוק כמה קישורים מצביעים לאתר ומה הסמכות של אותם דפים.

לרוע המזל אף אחד מהם אינו מושלם – הדרך היחידה לדעת אילו קישורים מצביעים לאתר שלך היא לסרוק את העמודים האלה.

גוגל סורק את הדפים הפופולריים ביותר מספר פעמים ביום, אך הם לא רוצים שתשתמש בהם, כך שהם מעדכנים את האינדקס שלהם לאט לאט.

עם זאת, אתה יכול לבדוק לפחות מדגם של האינדקס של גוגל במסוף החיפוש של גוגל (שכונה בעבר כלי מנהלי האתרים).

לאחר הניווט לאתר שלך, בצד שמאל בחר "תנועה בחיפוש" ואז "קישורים לאתר שלך."

יש ויכוח סביב השאלה האם זה באמת מראה לך את כל הקישורים שגוגל יודע עליהם (אני 99) % משוכנע שזה רק מדגם), אבל זה לפחות מדגם מייצג.

כדי לראות את כל הקישורים שלך, לחץ על "עוד" תחת "מי הכי מקשר אליך" ואז "הורד טבלה זו."

שוב, נראה שזה רק מוריד דוגמה ממה שגוגל יודעת עליה.

אתה יכול גם לבחור "הורד קישורים אחרונים" המספק קישורים עדכניים יותר מהאפשרות האחרת.

למרבה הצער זה לא מאפשר לנו לראות ערך רב של הקישורים, והוא גם לא מראה לנו קישורים שירדו או מאיפה הקישורים האלה.

יש מגוון רחב של כלים: אם יש לך תקציב הייתי הולך עם ahrefs.com מכיוון שיש להם את האינדקס הגדול ביותר

ואחריו Open Site Explorer של Moz (רוב הנתונים שאתה יכול לקבל באמצעות חשבון בחינם, אם לא, זה מעט זול יותר מאשר ahrefs), ולבסוף SEMrush, שהוא בחינם לרוב המטרות שאנו זקוקים לה.

MajesticSEO משתמש בשילוב של "זרימת אמון" ו"זרימת ציטוטים "שעובדים גם טוב כדי לתת לך מושג לגבי הבריאות הכללית ומספר הקישורים המפנים לאתר שלך.

כל אלה משתמשים במדדים פנימיים שונים כדי לקבוע את "הסמכות" של קישור, אך השימוש בהם להשוואה יכול להועיל.

מבנה קישורים

קישורי HTML נראים כך:

<a href=”http://www.הדומיין שלך.com” title=”keyword”>הטקסט שלך</a>

איפה http://www.הדומיין שלך.com המקום אליו הקישור מכוון אותך, הכותרת היא ברובה שריד של זמן שעבר, והטקסט המקושר

חשבו את המילים הכחולות ולחצו עליה – נקרא " טקסט עוגן. "

בנוסף לכמות link juice שיש לדף, הרלוונטיות של טקסט העוגן חשובה.

באופן כללי אתה רוצה להשתמש במילת המפתח שלך כטקסט העוגן לקישור הפנימי שלך בכל הזדמנות אפשרית.

אין לבצע אופטימיזציה רבה לקישור חיצוני (מאתרים אחרים) לטקסט עוגן.

אם ל -90% מהקישורים שלך יש כל טקסט עוגן זהה, גוגל יכולה לזרוק דגל אדום, בהנחה שאתה עושה משהו פישי.

אם אתה יוצר אי פעם קישורים תשתמש במשהו גנרי כמו שם האתר, "כאן" או כתובת האתר המלאה.

מבנה פנימי

באופן כללי אינך רוצה דפים יתומים (אלה שאינם מקושרים לדפים אחרים), וגם לא רוצים מבנה קישורים מבולגן מדי.


יש הטוענים שמבנה הקישור האידיאלי לאתר הוא משהו כזה:

מתנצל על האיור מעכשיו, המטרה שתבינו את הקונספט

זה קרוב, אבל זה משתבש כמה דברים. ראשית, לעולם לא יהיה לך מבנה שמסודר, ושנית, בעולם אידיאלי שכל עמוד יקשר לכל עמוד אחר באותה רמה.

ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות כותרת תחתונה שמרגישה כמו מפת אתר או דפים "מומלצים".

זה מאפשר לך לציין טקסט עוגן, ולהעביר מיץ קישור בחופשיות מדף לדף.

למרבה הצער אי אפשר לצייר רשת כזו מבלי שזה יהפוך לבלגן, כך שתצטרך רק לדמיין איך זה נראה בפועל.

יש לנו עוד דבר אחד לעבור לפני שנתחיל לקבל את הקישורים הראשונים שמפנים לאתר שלנו.

Robots.txt, disavow, nofollow

רוב SEO הוא ניהול דברים שיכולים להשתבש.

יש הרבה מזה, אבל נעבור על מה שיכסה 99% מהצרכים, ואתה יכול לחפש בגוגל אם אתה מחפש מידע נוסף בתחום.

Robots.txt

כמעט לכל אתר יש דף בכתובת url.com/robots.txt – אפילו ל- Google יש את זה.

זהו רק קובץ טקסט רגיל המאפשר לספר לסורקי מנועי חיפוש מה לסרוק ולא לסרוק. רובם די טובים בהאזנה.

אם אינך רוצה שגוגל תסרוק עמוד (אולי זהו דף כניסה שאינך רוצה להוסיף אינדקס, דף נחיתה וכו ')

אתה יכול פשוט "לא לאפשר" אותו ב- robots.txt שלך על ידי :/ הדף שאתה רוצה לא להציג.

(e.g. disallow: /somepage/) – כדי שתבינו יותר טוב הנה דוגמא, פסקה קודמת זה לא סמיילי.

מבחינה טכנית אתה יכול לציין כללים שונים עבור בוטים שונים (או סוכני משתמש), אך הכי קל להתחיל את הקובץ שלך עם "User-agent: *"

אם אין לך צורך בכללי סריקה נפרדים.

Disavow

גוגל תעניש אתרי דואר זבל ולא תציג אותם, ולצערי זה גורם להתנהגות רעה מצד שחקנים רעים.

תגיד, למשל, רצית להוציא מתחרה. אתה יכול לשלוח חבורה של קישורים ספאמיים בעליל לאתר שלהם ולקבל עונש.

זה נקרא "SEO שלילי", וזה משהו שקורה לעתים קרובות במילות מפתח מעורערות מאוד.

גוגל בדרך כלל מנסה להעמיד פנים שזה לא קורה.

עם זאת, במקרה כזה, אתה יכול "להתעלם" מקישורים במסוף החיפוש, שאומר, "היי גוגל, אל תספור את זה."

אני מקווה שלעולם לא תצטרך להשתמש בזה, אבל אם אתה שוכר (או שכרת) SEO לקוי או מותקף על ידי מתחרה, כך אתה נלחם בזה.

Nofollow

בקישור יכול להיות מאפיין שנקרא "nofollow" כגון זה:

<a href=”http://www.somesite.com” title=”keyword” rel=”nofollow”>טקסט</a>.

אם אתה רוצה לקשר למישהו אך אינך רוצה שהוא יחשב כהצבעה (אינך רוצה להעביר מיץ קישור), או שאתה תומך בתוכן שנוצר על ידי משתמשים ורוצה להרתיע שולחי דואר זבל, אתה יכול להשתמש ב- nofollow קישור.

גוגל טוענת שהיא מוסיפה את הערך של קישורים אלה.

אני לא משוכנע שהם נותנים להם משקל, אך קידום אתרים אחר הוא כך שנראה שהם מרתיעים שולחי דואר זבל אם שום דבר אחר.

Redirects – הפניות

Redirects - הפניות

אם אתה מתכוון לשנות כתובת URL, אך אינך רוצה שמיץ הקישורים שלה ייעלם, תוכל להשתמש בניתוב להפניה מחדש של 301. 301 יעביר את רוב מיץ הקישורים.

תזכורת! – מיץ קישורים (Link Juice).

כתובות אתרים קנוניות – Canonical URLs

אם יש לך שני עמודים שהם כמעט זהים, אתה יכול להוסיף משהו כמו כדי לומר" היי, התייחס לדף זה כאילו היה במקום זה, אבל אני לא רוצה 301. "

ועכשיו אנחנו מוכנים לבנות את הקישורים הראשונים שלנו.

בניית קישורים – Link Building

בניית קישורים היא המקום בו SEO באמת מתחיל להיות חשוב, והרבה אנשים בסופו של דבר נפגעים.

הדרך הטובה ביותר לבנות קישורים היא לא לבנות קישורים.

הן פשוט זורמות מעיתונות, בלוגים של לקוחות, מפוסטים מדהימים שלהן וכו '.

אם זו אפשרות (ונעבור על זוג דרכים להפוך את זה ליותר סביר) אתה נמצא במקום נהדר.

אם לא, לפחות בהתחלה, אנו ניצור ידנית רק כמה.

אנו הולכים ליצור אותם בדרכים לגיטימיות ולא להעסיק מישהו בהודו כדי לעשות זאת.

זה מתכון לאסון, ואני אפילו לא יכול לספור את מספר הפעמים שראיתי שמורידים אתר.

אתרים 2.0 הדור הבא

הדרך הקלה ביותר לבנות קישורים באיכות גבוהה היא מה שמכונה אתרי אינטרנט לקידום אתרים "web 2.0".

זו רק דרך לומר "אתרים חברתיים" או אתרים שמאפשרים לך לפרסם דברים.

כעת ציוץ קישור לתהום לא יעשה לך דבר, אבל פרופילים, דפי סטטוס וכו 'אכן נושאים קצת משקל.

ואם הם מגיעים מתחום פופולרי שנחשב כקישור.

הנה כמה אתרים כאלה:

קח בחשבון אם אתה מתכוון לבנות משהו בפלטפורמת בלוגים אתה באמת צריך לבנות משהו החוצה. זה הרבה תוכן וזמן, אבל אתה צריך לעשות את זה בדרך הנכונה.

בדרך כלל אנו מקפידים על רשימה גדולה יותר של Web 2.0s כאן.

חלקם עשויים להיות לא מעודכנים, אך סביר להניח שאתה צריך לבנות ממילא חצי תריסר עד תריסר Web 2.0.

דומיינים פגים

דרך נוספת להשיג מיץ קישורים היא על ידי רכישת דומיין שפג תוקפו.

זה קשה יותר לעשות זאת, אך יש הרבה אפשרויות כגון expireddomains.net. (גוגל "תחומים שפג תוקפם" ותוכלו למצוא עשרות אתרים המנטרים אותם.)


תרצה לרכוש דומיין שפג תוקפו ולשחזר אותו כמה שיותר קרוב לצורתו המקורית באמצעות ארכיון.

באתרים אלה יש כנראה מיץ קישור להעברת ותוכלו להעביר אותו לעצמכם.

Link Intersection

דרך נוספת למצוא מקומות שתוכלו לבנות קישורים היא באמצעות כלי צומת קישורים.

אלה מוצאים אתרים המקשרים ל"מתחרה אחד "ו"מתחרה שני" אך לא אליך.

תיאורטית, אם הם מקשרים לשני המתחרים שלך, הם צריכים להיות מוכנים לקשר אליך.

למוז, Ahrefs, LunaMetrics ואחרים יש כלי צומת קישור שפועלים די טוב.


כעת, כשיש לנו כמה קישורים בסיסיים שזורמים, אנו עובדים על כמה אסטרטגיות שישלחו קישורים רצופים ולחץ, ובסופו של דבר נגיע לנקודה בה לא נצטרך לבנות קישורים נוספים.

הנגיעה הראשונה שלך בתעבורה – להיות אתר בעל סמכות

הנגיעה הראשונה שלך בתעבורה - להיות אתר בעל סמכות

מדהים – יש לך אתר שממיר היטב, קידום אתרים שלך מעולה, ומוכן להניע תנועה.

עכשיו מה?


כפי שבטח נודע לך בשלב זה, אתר שמתגייר היטב אך אין בו תנועה זורמת אליו עדיין ממיר אפס תנועה.


אנחנו הולכים לתקן את זה.

קטע זה לוקח הרבה זמן ומאמץ, ובהתחלה סביר להניח שאתה תוהה אם אתה עושה משהו בכלל.

זוכר שהשיעור באוניברסיטה כל כך קשה, עד כדי כך שרוב האנשים מוותרים על עצמם, ומחללים ביעילות את האנשים שלא מוכנים לנהל נושא מסוים?


ובכן, זהו פרק של פריצת צמיחה.

צפו בתצוגה ארוכת טווח

הסיבה שכל כך הרבה אנשים מועדים על הצעד הזה היא אותה הסיבה שאנשים מועדים על צעדים שלוקחים קצת מאמץ בזמן

ירידה במשקל, השקעה ב- 401 (k) וכו '.

בהתחלה אתה הולך להיות שתיל קטן, ותחפש את אלה שיש להם עצי אלון ענקיים, ותחשוב, "אני בטח עושה משהו לא בסדר."

אתה לא עושה שום דבר לא בסדר. התנועה מתחילה כטפטוף לפני שהיא הופכת לשיטפון.

אבל אל תדאג אם אתה מתחיל.

המטרה שלנו היא להשיג מספיק תנועה שתמשיך לעשות מאמץ זה יהיה בר-קיימא (כלומר אנו לא נמות לפני שנתחיל לראות את התמורה), אך יחד עם זאת אנו בונים הון באינטרנט.

סוג התעבורה שאנו רוצים לבנות הוא מהסוג שישתלב ולעולם לא ייעלם.

אנו רוצים לייצר תנועה היום שעדיין תתן לנו קצת טפטוף בעוד חמש שנים.

בשילוב מאות (או אלפי) תחבולות קטנות, האתר שלנו ממיר, ומוצר נהדר ניצור נהר ענק.

פרקים עתידיים יעמיקו לעומק ברשתות שממנו אנו זקוקים בכדי להעביר תנועה, ולכן בפרק זה אנו נתמקד בתנועה שהיא אגנוסטית ברשת.

תנועה שלא נוכל להשיג על ידי הקשה על רשת מסוימת.

רק כדי לתת לך מושג על גודל, ראיתי שתהליך זה נמשך מעל 500,000 ביקורים ביום, אם כי ההצטברות לרמה זו ארכה כמעט שנה שלמה.

מה יכולת לעשות עם 500,000 ביקורים ביום?

ניתור התראות

כדי להתחיל אנו נשתמש במילות המפתח שמצאנו בפרק SEO, ולהכניס לעצמנו (ולחברה שלנו) לשיחה בכל מקום בו היא מתרחשת.


לשם כך אנו נשתמש בתוכנה בשם BuzzBundle.

BuzzBundle

מאפשרת לנו לעשות כמה פעולות מאוד משמעותיות:

  1. מעקב אחר כל האזכורים בנושא, מתחרה או מילת מפתח ספציפיים במיקומים מרובים באינטרנט (מקבוצות פייסבוק לשאלות קווורה וכלה בפוסטים בבלוג) שבהם כל התגובות זמינות.
  2. הרשו לנו להשאיר תגובה בונה המתייחסת למוצר או לחברה שלנו.

הצהרת אחריות

צעד זה לוקח מחשבה, מאמץ ואדם אמיתי שמבין מה הם מקלידים.

אינך יכול לבצע אוטומציה של צעד זה ביעילות מבלי שהוא יהפוך לספאם.

אם אתה מנסה לשכפל את הספאם האוטומטי של SEO שראית בבלוגים ובאתרים שונים זה כנראה יעבוד, אך אתה תיאסר, הקליקים שלך יהיו חלק מהדברים שיכולים להיות, ותורחק.

תגובה פרודוקטיבית

תגובה פרודוקטיבית
התגובות שלנו חייבות לעשות שני דברים:
  1. היו קונטקסטואליים. אנו הולכים לדבר רק על הנושא המוצג במאמר או בציוץ, ונזכיר רק את החברה שלנו כשזה משתלב באופן טבעי.
  2. תרמו לשיחה. עלי ללמוד משהו או להוסיף ערך לחיי על ידי קריאת התגובה שלך.

אם תעשה את שני הדברים האלה, יחולו כמה שינויים: ראשית, תשים לב שאנשים לוחצים על הקישורים שלך מכיוון שאתה אדם מתחשב שאוהב לתרום.

שנית, אנשים יכבדו את החברה שלך מכיוון שאתה אדם מתחשב שאוהב לתרום.

אולי יעניין אותך גם >> שיווק במנועי החיפוש (SEM).

לסיכום

כפי שציינתי במהלך המאמר הזה ישנם הרבה אלמנטים שאנחנו יוכלים לעבור עליהם כדי לשפר את הקידום שלנו במנוע החיפוש של גוגל.

חשוב מאוד לעשות דברים לפי הספר ולא לחפש לקצר תהליכים אשר עשויים לפגוע באתר שלנו בעתיד ואף לגרום לגוגל להסיר את האתר שלנו ממנועי החיפוש.

חשוב לזכור! כי SEO הוא תהליך ארוך שלוקח זמן, כל הנושא של קידום אורגני במנועי חיפוש בשורה התחתונה זה נכס שמחזיק לשנים ושווה להשקיע בו.

בהצלחה 🙂

הפיצו את הבשורה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *