7 טכניקות פרקטיות לעשות קידום אתרים בגוגל ב 2020

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
7 טכניקות פרקטיות לעשות קידום אתרים בגוגל ב 2020

ניווט מהיר

אתם יכולים לקבל את המוצר הטוב ביותר בעולם, אך ללא פרסום אפקטיבי, אף אחד לא יידע עליו.

רק בגלל שהשקתם את האתר שלכם באינטרנט זה לא אומר שכולם יבואו אליו.

למעשה, אף אחד לא יידע שהוא קיים אם לא תצאו לדרך ןתתחילו לקדם אותו.

ישנם כמה שירותים שיעזרו לכם להשיג את המילים שם בחוץ, אך הם עולים כסף.

עם זאת, יש כמה דרכים למצוא את המילים הנכונות בחינם.

להלן 7 טיפים לקידום אתרים שעליכם לעקוב אחריהם בכדי להעלות את הדף שלכם לראש מנועי החיפוש.

1. התמקדו ב- SEO לאתר

לפני שתתחילו לעבוד על תוכן האתר שלכם, אתם צריכים לדעת כלי SEO שאנחנו הולכים לעבוד עליו.

השתמשו במתכנן כלי מילות המפתח של גוגל כדי לעזור לכם למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר לשוק הנישה שלכם.

זכרו להתמקד במילות מפתח בעלות זנב ארוך לעומת מילות מפתח קצרות, מכיוון שאתם יכולים להיאבק בדירוג של מילות מפתח רחבות.

התמקדו במילות המפתח עם תחרות נמוכה ותדירות חיפוש גבוהה כדי לעזור לכם ליצור פוסטים בבלוג שהם משכנעים, ותבחינו בכך.

השימוש באסטרטגיית SEO המתאימה זה יעזור לכם להתמקד בקידום האתר שלכם.

יש להוסיף את מילות המפתח שבחרתם לכותרת, לתוכן ולתיאור המטא.

אם אתם מוסיפים תמונות, זיכרו לכלול את מילת המפתח בתג כותרת התמונה ובתג alt.

קידום אתר האינטרנט שלכם באמצעות SEO מסורתי הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג תנועה טבעית ודירוג גבוה יותר.

2. שיווק במדיה חברתית

עולם המדיה החברתית שינה לחלוטין את השיווק המקוון.

יצירת חשבון מדיה חברתית ואינטראקציה עם הלקוחות לעיתים קרובות היא הדרך הטובה ביותר לקדם אתר.

תוכל ליצור קשרים עם הלקוחות ותוכל להשיג תוצאות מיידיות כתוצאה מהתקשורת שלכם איתם.

חשבונות מדיה חברתית שונים מספקים לעסקים פלטפורמה מצוינת לפרסם את העסק שלהם לקהל הנכון.

הקידום של אתרי אינטרנט בחשבונות מדיה חברתית יכול להיות תמונות ממותגות.

שקלו להריץ תחרויות ומתנות עם דפי נחיתה ייחודיים כדי לקבל "לייקים" ופרטי קשר עם לקוחות חדשים.

פייסבוק וטוויטר נותרו הכוחות הדומיננטיים של המדיה החברתית, אך פינטרסט ואינסטגרם מתחילים להתמודד עם עסקים כדרכים אחרות לקידום אתר.

3. רישום למנועי חיפוש

דרך פשוטה להתחיל להשיג תנועה לאתר האינטרנט שלכם היא באמצעות מנועי החיפוש.

הגש תוכן חדש לספריות מנועי החיפוש כמו גוגל, יאהו !, בינג וכו ', כך שניתן יהיה להוסיף אותו לאינדקס.

מנועי החיפוש הגדולים מציעים שירות זה בחינם, ותוכלו לרכוש אותו גם עם ספריות מנועי חיפוש קטנות יותר.

זה אחד הדברים הראשונים שעליכם לעשות כדי לקדם אתר אם אתם מוסיפים תוכן טרי מדי שבוע.

רישום למנועי חיפוש לקידום פרקטי בגוגל.
כמה ממנועי החיפוש המובילים.

4. מיתוג חתימה

תדמית המותג שלך היא איך אנשים יזהו את החברה שלך.

הקדישו זמן לעבוד על הקלדת זיהוי המותג שלכם, ומשכנעים מספיק כדי לקבל את תשומת הלב של האנשים.

צרו חתימה עבור חשבון הדואר האלקטרוני שלכם, הודעות הטקסט והפורומים שכוללים את כתובת האתר שלכם.

זוהי דרך נהדרת לגרום לאנשים להכיר את המותג שלכם, והיא תגרום לאנשים ללחוץ על כתובת האתר.

חיוני שיהיה אתר ידידותי לנייד אם תבחרו להוסיף את כתובת האתר שלכם להודעות טקסט ואפשרויות פרסום אחרות בנייד.

אולי יעניין אתכם גם >> איך להשתמש ב Google Analytics

5. קישורים הדדים

דרך אחת להראות למנועי החיפוש שאתרכם אמין, היא על ידי קישור אתרים אחרים לאתר שלכם.

אם אתם רוצים קידום, אפשרויות קידום האתר כוללות: בלוגים אורחים, פרסום בפורומים, החלפת קישורים, ומאמרי חדשות.

אל תתחילו לקשר את האתר שלכם למספר אתרים ברמה נמוכה ואיכותית.

מנועי החיפוש רוצים לתגמל אתכם עם דירוג אתרים גבוה יותר כאשר הם רואים שהאתר שלכם מקושר לאתרי סמכות בעלי דירוג גבוה יותר.

התמקדו ביצירת קישורים הרלוונטיים לקוראים, והשתמשו במילות מפתח או ביטויים איכותיים כדי להשיג קישור.

קישורים נכנסים הם חלק חשוב מעולם ה- SEO, אך עליכם להיזהר באופן בו אתם יוצרים אותם.

אם אתם מבצעים יותר מדי בבת אחת, ניתן לאסור את אתר האינטרנט שלכם ממנועי החיפוש.

זהיר ויציב היא הדרך הטובה ביותר לעבוד כשאתם עובדים על קישורים נכנסים איכותיים לאתר שלכם.

6. התמקדו בכתיבת תוכן איכותי

מתוך כל הרעיונות לקידום אתרים תוכלו לקרוא על אונליין, הטוב ביותר הוא להתמקד באיכות.

מדוע אתם כותבים פוסטים לבלוגים לקוראים? האם אתם נותנים להם את המידע שהם רוצים, או שאתם ממוקדים רק להשיג משהו "טרי" באתר שלכם?

יצירת תוכן איכותי חיונית לאתר שלכם ולדירוג הכללי שלכם.

כתבו את סוג התוכן שאנשים אחרים רוצים לקרוא ולקדם בבלוגים / אתרים שלהם ובמדיה החברתית.

כשאתם יוצרים בלוג של חברה, השתמשו ב- Google Authorship כדי לעזור לכם להשיג נראות במנועי החיפוש.

זה יקשר את כל המאמרים שלכם זה לזה, והוא ידרג גבוה יותר בגוגל.

שלחו הודעות מדיה חברתית חדשות בכל פעם שאתם מעלים מאמר חדש לבלוג.

עקבו אחר הבלוג כדי לגלות מה עובד ומה אתם יכולים לשפר אם הוא לא מעלה את התנועה.

אולי יעניין אתכם גם >> בניית אתרים באמצעות אלמנטור פרו

7. השתמשו בעסקים מקומיים של Google

כדי להשיג קהל מקומי, שלחו את האתר שלכם לעסק המקומי של גוגל.

לא רק שגוגל תספק רעיונות לקידום אתרים, הם יאפשרו לכל עסק לרשום את המידע שלהם בחינם.

אתם יכולים להוסיף תמונות, לכלול מבצעים לקידום מכירות ואפילו להגיש מודעות להתקנים ניידים.

החלק הגדול בדף העסקים המקומי של גוגל הוא אופן הצגת המידע.

הוא יופיע ממש מעל לשאר המידע הרגיל על תוצאות החיפוש, ויעניק לעסק שלכם נוכחות מקוונת גדולה יותר.

גוגל אפילו מספקת הנחיות למיקום שלכם, והן מאפשרות ללקוחות להתקשר ישירות מהמכשיר הנייד שלהם.

ספרו לנו מה אתם חושבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שעות פעילות

שעות פעילות המוקד:

בימים א,-ה׳ בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב.

יום ו׳ וערבי חג: מהשעה 10:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים.

ובמוצ״ש כשעה לאחר צאת השבת ועד השעה 22:00 בלילה.

צור קשר

יש לכם שאלות נוספות?, מעוניינים במידע נוסף?, שלחו לנו הודעה ונשמח לעמוד לשירותכם.