עושים מסחר אלקטרוני? אסטרטגיות שיווק מנצחות שאסור לכם להחמיץ

אסטרטגיות מסחר אלקטרוני לקידום העסק שלך

אם יש לך עסק שהוא רק בתחילת הדרך שלו או לחלופין אתם בעלי עסק אמיד עם קהל לקוחות גדול וקבוע.

תמיד חשוב להישאר מעודכן עם כל המגמות והטרנדים השיווקים אשר מתרחשים בעולם של מסחר האלקטרוני.

אם אתם מעוניינים לדעת מה הן השיטות הטובות ביותר, ולגלות את הטכניקות החדשות ביותר של שיווק עבור מסחר אלקטרוני, שימו לב ל -8 טיפים שפרטנו עליהם:

1. כתיבת תוכן מקורי למוצרים

השלב הראשון בהקמת עסק למסחר אלקטרוני הוא יצירת התוכן עבורו.

יצירת תכנים מקוריים ואיכותיים תגדיר את ההצלחה שלכם מכיוון שהיא תיצור באז עבור הלקוחות שלכם באופן שיגרום להם לרצות ליצור איתכם קשר, לרכוש מכם מוצר בסוף היום.

קידום תוכן מקורי הוא דרך נהדרת ליצור יחודיות ולעשות לעצמכם שם ברשת, נסו למצוא רעיון משכנע ולהטביע חותם במוחו של המשתמש.

יש קו דק בין תוכן שמעסיק משתמשים לתוכן שמרתיע אותם.

אז למה לא לעשות צעד נוסף, לעשות מאמץ קטן וליצור משהו שיהיה באמת משכנע?

2. בצעו אופטימיזציה לאתר שלכם

לאחר השקת האתר שלכם, חשוב לבדוק את עיצוב ופריסת האתר, את אופן הניווט ומיקומם של אלמנטים.

כשלקוחות מבקרים באתר שלכם, אתם רוצים לוודא שקל ופשוט לנווט בו, וכמובן שהוא מסודר בצורה כזו שתגדיל לכם המרות.

עליכם לבדוק את השפה המוצגת בדפי הנחיתה והמוצר שלכם, את השפה ברכיבי ההמרה שלכם, ואפילו את המיקום האסטרטגי של אייקונים ואלמנטים.

כלי אחד ממש נחמד הוא HotJar – תוכנת מפת חום בחינם החושפת דפוסי ערך בהתנהגות הלקוחות באתר האינטרנט שלכם.

אחת ממפות החום הפופולריות ביותר שלה, מפת החום לתנועה, חושפת את החלקים האטרקטיביים ביותר באתר שלך – על סמך נתוני תנועת מבקרים לאתר שלך.

3. כתיבת תוכן שיווקי

שיווק נכון של תוכן יכול למשוך תשומת לב חיובית יותר,יצירת אינטראקציה והמרות תוכל לעזור לכם בדרך שאף שיטת שיווק אחרת לא יכולה.

על ידי יצירה וקידום של תוכן מקורי, אתם מבטיחים שהקהל שלכם יקבל מידע חדש שחשוב להם באופן קבוע.

סיעור מוחות עם הצוות שלכם כדי ליצור רשימה של סוגי התוכן השונים שברצונכם ליצור.

זה יכול להיות פוסטים בבלוג, קטעי וידאו ועלוני מידע.

כמו כן, וודא שאתם מנצלים את תקציב השיווק שלכם על ידי התייעצות עם מומחים, ביצוע מיקור חוץ במידת הצורך.

השקיעו בתוכנה באיכות גבוהה, מנויים, עובדים והדרכות לצוות שלכם.

תגלו גם שאם אתם עובדים עם האנשים הנכונים, ניתן לעשות דברים פנימיים על הרבה דברים ששילמתם עליהם בעבר.

צרו גיוון בצוות שלך והקשיב לרעיונות של כולם.

אנו מציעים לכם ליצור תוכן המבוסס על הכלל 80/20 של פרטו, מה שאומר שהמבצעים שלך צריכים לכלול 80% תוכן הסברה, ו- 20% תוכן לקידום מכירות.

בעולם של מסחר אלקטרוני כל התוכן שאתה מפרסם צריך להיות רלוונטי, מעניין וייחודי.

בחור יושב על הספה ועובד דרך המחשב הנייד

4. שיווק ברשתות החברתיות

שיווק במדיה חברתית הוא כלי חזק מאוד.

זה מאפשר לכם לתקשר עם הלקוחות שלכם ולשווק להם באופן אישי.

אתם יכולים להשתמש במדיה חברתית כדי ליצור מעורבות ואינטראקציה, להגביר את התנועה לאתר שלכם ולפתח בסיס גדול יותר של לקוחות.

שימוש בפלטפורמות שונות למטרות שונות יוצר גם נוכחות עשירה לעסק שלכם.

זה בסופו של דבר יעזור לספק את צרכי הלקוחות באופן שיגדיל את העסק לאורך זמן.

שמירה על טון ואישיות איתנים של החנות באמצעות מדיה חברתית היא חשובה מאוד מכיוון שעקביות היא זו שתיצור אמון בקרב הקהל.

כדי לפתח ולשמור על הכרת המותג וסמכותו, וודאו שמאמצים של ההישגיות שלכם מאוחדים על ידי הבטחת הצוות שלכם באותו עמוד עם סגנון התקשורת של החברה שלכם.

5. שיווק באימייל

אחת הצורות היעילות ביותר לפנות אל הלקוחות היא באמצעות שיווק בדוא"ל.

אתם צריכים להיות זהירים מאוד לגבי התוכן בהודעות הדוא"ל ומי נכלל ברשימת התפוצה שלכם, הסיבה לכך ששיווק בדוא"ל קיים כל כך הרבה זמן וזה רק בגלל שהוא עובד.

על מנת להגיע לקהל בצורה היעילה ביותר, ספק תוכן שימושי בהודעות הדוא"ל.

הפכו אותם לאישיים ככל שתוכלו, הציעו מבצעים יקרי ערך והשתמשו בהם כהזדמנות להתקשר.

פתחו את מה שהעסק שלכם עושה, כל האירועים שאתם משתתפים בהם, תכונות ומוצרים חדשים ותיהיו שקופים לגבי החנות שלכם.

התייחסו ללקוחות ברמה גבוהה עם תוכן איכותי אשר שומר עליהם מעוניינים במיילים שלכם.

כמו תמיד, וודאו שאתם עוקבים אחר הנתונים של מאמצי השיווק בדוא"ל.

כלי נהדר שיכול לעזור לכם בכך הוא לוח המחוונים של גוגל אנליטיקס, שהוא פיתרון חינמי שנותן לכם נתונים שימושיים על מאמצי השיווק בדוא"ל שלכם.

אתם יכולים גם לעקוב אחר משתמשים שנכנסו לאתר שלך מקמפיינים של הדואר האלקטרוני עם הכלי שהוזכר בעבר, Hotjar.

כל שעליכם לעשות הוא להגדיר כתובת אתר מותאמת אישית שמשתמשים מבקרים בה בעת הכניסה לאתר, ודף הכניסה שלהם יכיל את אותה URL ייחודי.

דרך נהדרת לעשות זאת היא להוסיף משתני UTM לכתובת האתר שלך.

אתה יכול להשתמש במסננים או בתכונת החיפוש כדי למצוא משתמשים שההפעלות שלהם מכילות את כתובת האתר המותאמת.

מכאן, אתה יכול לשמור ולייצא את הרשימה, לבצע ניתוחים ולראות כיצד הם מגיבים ויוצרים אינטראקציה באתר.

יש אפשרות לסנן את מפות החום לנתונים אלה כדי לנתח את האופן שבו הם גוללים בכל עמוד באתר, אילו אלמנטים הם מוצאים הכי אטרקטיביים ועוד!

6. קידום אתרים אורגני | SEO

אחת השיטות החשובות לאופטימיזציה של אתר מסחר אלקטרוני מצליח היא לוודא שהוא מותאם למנועי חיפוש.

עם תקני אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) של ימינו, כעת חשוב יותר מתמיד לוודא שאתר האינטרנט שלך מתעדכן כל העת בתכנים עשירים ורלוונטיים.

מקדם חוויית משתמש טובה (UX), ומותאם למטרה להיות נטול שגיאות ככל האפשר .

התוכן באתר שלך צריך להיות עשיר, אמין ולספק מידע לציבור שימושי ורלוונטי למה שהוא מחפש.

לדוגמה, אם יש לך חנות מסחר אלקטרוני שמוכרת ציוד מחנאות, כדאי לספק מידע מפורט על מוצרים

ואולי אפילו לארח חלקים באתר שלך המציעים כמויות נדיבות של תוכן המרחיב את הנושאים של קמפינג, ציוד או נושאים קשורים.

שימוש במילות מפתח בתוכן שלך בצורה אמיתית יסמן גם את האתר שלך כתוצאה תואמת במנועי חיפוש כאשר משתמשים מחפשים משהו ספציפי.

7. קמפיין PPC (Pay Per Click)

ישנם שלושה אלמנטים בסיסיים בכל קמפיין שיווקי של תשלום לפי לחיצה: המודעה, ההצעה ודף הנחיתה.

שלושתם חייבים להיות בהרמוניה טובה וסנכרון טוב אם ברצונכם לשמור על יחס המרה טוב.

דף הנחיתה חייב להיות המשך של המודעה שלך, לספק את מה שהובטח כפרס של לחיצה על המודעה, בכדי להעביר את המבקר דרך משפך ההמרות.

יש להתאים אותו גם למילות מפתח שיופיעו אי שם בסמוך לראש תוצאות מנועי החיפוש.

הקפידו על עמוד הנחיתה ללא הסחות דעת מיותרות.

כמו כן, זכרו שדף הנחיתה הוא המקום המתאים ביותר להתפאר ביתרונות המוצר שלכם ללקוח.

8. התאמה למובייל

אחד הדברים שגוגל הולכת לתת עליהם דגש והיא גם אמרה את זה לא מזמן היא בעדכון לאלגוריתם שלה בו היא הולכת לתת דגש על חווית משתמש באתר.

דיברתי על זה כמה פעמים במספר כתבות שונות על הנושא של חווית משתמש ושהעולם היום הולך ונמשך ישירות אל המובייל, זה הדבר שנגיש לנו בשלוף.

לכן חשוב מאוד לתת דגש על אתרים המותאמים למובייל, בעלי טעינה מהירה של הדפים, לתת דגש על אופטימיזציה לתמונות ותמיד לשפר את האתר שלנו בנושא זה.

לסיכום

שמירה על עדכניות עם מגמות וטכניקות שיווק אחרונות היא קריטית עבור כל אתר מסחר אלקטרוני.

חשוב לספק תכנים ומוצרים רלוונטיים, מעניינים ובעלי ערך המתאימים באמת לצרכים של שוק היעד.

פנו אל לקוחותיכם במגוון דרכים וודאו שאתם עובדים עם צוות מומחים עם מערכי מיומנות שונים.

אם תקשיבו לרעיונות של כולם, אתם עלולים למצוא דרכים חדשות לשיפור הקמפיינים והשיטות שלכם.

וכמו תמיד, וודאו כי אתם עוקבים אחר ניתוח האתר שלכם בכדי לבחון מגמות, שמרו על אתר עם אופטימיזציה נכונה,נהלו מעקב אחר התוצאות שלכם!

בעזרת התמהיל הנכון של טכניקות שיווק תוכלו לשפר את יחס ההמרה שלכם ולמשוך לקוחות חדשים לעסק שלכם ככה שתוכלו להמשיך לגדול ולצמוח.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

© כל הזכויות שמורות – אקדמיית 2100.

הסמינר מועבר באינטרנט – כל מה שצריך זה לבחור תאריך: