תעשיית הידע: הישראלים שנלחמים במערכת החינוך ומייצרים הכנסה של מיליונים בשנה

תעשיית הידע: הישראלים שנלחמים במערכת החינוך ומייצרים הכנסה של מיליונים בשנה

בזמן שאנחנו ממשיכים לצרוך מידע בלי סוף באינטרנט וברשתות החברתיות, יש את אלו שמצאו דרך לעשות מזה כסף.

בתקופה שמערכת החינוך מתבררת כלא רלוונטית והאוניברסיטאות ממשיכות לאכזב, הדור החדש של היזמים נהנה מתעשייה שלפי מגזין פורבס מכניסה 100 מיליארד דולר בשנה, ותאמינו או לא, אבל גם אתם יכולים להרוויח ממנה כסף.

מה אם היינו אומרים לכם שמתכון הסודי של המרק שאתם יודעים להכין שווה כסף? או שהידע שלכם במתמטיקה (גם אם אפילו לא סיימתם בגרות) יכול לממן לכם את שכר הדירה?

מה אם היינו אומרים לכם שכל פיסת ידע שרכשתם במהלך החיים שלכם, כל טיפ בעל ערך, כל נסיון שקיבלתם, יכול לייצר לכם הכנסה פאסיבית שתעשה לכם יותר כסף מכל מניה, ביטקוין או פרוייקט נדלן?

שימו לב: ידע זה כוח, והידע שלכם – שווה כסף. אם רק תדעו למכור אותו נכון.

הידע שלכם ונסיון החיים שלכם יכולים להפוך למוצר מידע שעשוה לכם כסף!

בשנה האחרונה בארצות הברית בלבד, "מוצרי מידע" נמכרו בסכומי עתק של כ-100 מיליארד דולר.

המרוויחים הגדולים? לא חברות ענק, לא תאגידים, ולא ממשלות. אנשים רגילים בדיוק כמונו וכמוכם. האנשים האלו הבינו דבר אחד פשוט:

יש להם ידע, ידע שיכול לעזור לאנשים אחרים.

וכל מה שצריך בשביל להתחיל לייצר מהידע הזה כסף הוא לארוז אותו ל-"מוצר מידע" ולהתחיל להנות מהרווחים.

אז מה זה מוצר מידע?

מוצר מידע הוא כל סוג של ידע שמועבר באינטרנט בטקסט, בוידאו או באודיו.

כל מה שהמוצר צריך להכיל הוא את הידע שלכם בתחום כלשהו שאתם טובים בו.

בין אם זה תחום מקצועי שלמדתם באוניברסיטה ואתם יכולים להעביר הלאה, או כשרון מיוחד שיש לכם ושאחרים יכולים לרכוש בעזרתכם, או אפילו אם מדובר בסדרת טיפים כתובים להצלחה במציאת בן או בת זוג.

אז איך בונים מוצר מידע משלכם ואיך עושים מזה כסף?

השלב הראשון הוא מציאת רעיון. מה אתכם יכולים ללמד? מה מעניין אתכם? באיזה תחום אתם טובים מקבוצה מסוימת של אנשים (למשל – האם אתם יכולים ללמד ילדים בגילאי 4-5 את אותיות הא' ב'?

תתפלאו – אבל אפילו הידע הזה יכול לייצר לכם הכנסה של אלפי שקלים בחודש אם אתם יודעים מה לעשות איתו)

השלב השני הוא בחירת קהל יעד ומטרה למוצר.

בשלב הזה אתם תחליטו מה בדיוק המוצר שלכם ילמד – ואת מי – למשל, אם את החברה הזאת שכולן תמיד מתייעצות איתה בענייני זוגיות, והגעת למסקנה שיש לך טיפים שווים בנושא

עכשיו את צריכה לצמצם את זה ולהחליט מה את מלמדת, ואת מי. לדוגמא – 5 עקרונות להצלחה בדייט הראשון לגרושות שחזרו ל-"שוק הרווקות"

מי ידע שאפשר להרוויח כסף מאותן טיפים שאת גם ככה נותנת לחברות שלך?

אחרי שיש לכם תחום, קהל יעד ומטרה, השלב השלישי הוא להחליט על פורמט. איך המוצר שלכם יראה? האם זה יהיה קורס וידאו? או קובץ וורד כתוב? אולי קובץ MP3?

זה הזמן להחליט כמה המוצר שלכם יעלה, ואיך בדיוק הוא יראה. האם אתם רוצים להיחשף בו? או להישאר אנונימיים?

עכשיו, אחרי שקבעתם את ההגדרות זה הזמן לבנות את המוצר. רוצים לקבל הדרכה מדוייקת איך לעשות את זה שלב אחרי שלב ובשעה וחצי? לחצו כאן

אחרי שהמוצר שלכם מוכן, הגיע הזמן לעשות איתו כסף.

רוצים לגלות את השיטה הכי טובה לעשות את זה?

רוצים לקבל דגשים והכוונה מפורטת מצמד היזמים הישראלים שהכניסו מיליוני שקלים בשנה האחרונה מלמעלה מ-11 קורסים ומוצרי מידע?

רוצים לגלות איך גם אתם יכולים להפיץ את הידע והנסיון שלכם בעולם, ועוד לקבל על זה כסף? לחצו כאן לקבלת הדרכה מלאה >>

לצפייה בהדרכה של הדר על ושליו על יצירת מוצר מידע רווחי מ-א ועד ת' לחצו על הלינק מעל התמונה


שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שעות פעילות

שעות פעילות המוקד:

בימים א,-ה׳ בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב.

יום ו׳ וערבי חג: מהשעה 10:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים.

ובמוצ״ש כשעה לאחר צאת השבת ועד השעה 22:00 בלילה.

צור קשר

יש לכם שאלות נוספות?, מעוניינים במידע נוסף?, שלחו לנו הודעה ונשמח לעמוד לשירותכם.

הסמינר מועבר באינטרנט – כל מה שצריך זה לבחור תאריך: