מעורבות בפייסבוק: ככה תצליחו להגדיל המרות ולייצר מכירות

איך להגדיל מעורבות בפייסבוק ולייצר יותר המרות

מעורבות בפייסבוק היא דבר שכל מפרסם רוצה לתת עליו דגש, זו הדרך שלנו להמיר יותר להרוויח יותר כסף, האם אנחנו עושים את זה טוב?.

מדיה חברתית היא חלק בלתי נפרד מחיי כולנו.

במיוחד פייסבוק שהיא בין פלטפורמת המדיה החברתית הנפוצה ביותר בעולם.

על פי נתוני סטטיסטה, נכון לרבעון השני של שנת 2019 יש לפייסבוק 2.41 מיליארד משתמשים פעילים בחודש.

המשמעות היא שכ- 30% מכלל אוכלוסיית העולם משתמשת בפייסבוק.

זו הסיבה, שפייסבוק היא יקירת השיווק והפרסום במדיה החברתית וכל עסק מנסה להתמודד עם המספר המרבי של לקוחות פוטנציאליים מפייסבוק.

עם זאת, אחד הדאגות החשובות ביותר של מפרסמי פייסבוק הוא מעורבות נמוכה.

מדוע חשוב לתת על זה דגש:

זה משפיע ישירות על טווח ההגעה האורגני של פוסטים.

  • מעורבות מוגברת מבטיחה סיכויים רבים יותר להופיע בעדכוני חדשות.
  • מעורבות רבה יותר מספקת חשיפה רבה יותר לקהל שלך.
  • מעורבות חשובה למטרה השיווקית מכיוון שככל שאתה חשוף יותר לקהל שלך, כך תהיה לך נראות מותגית יותר.

הנה מדריך שיעזור לכם להצליח בשיווק דיגיטלי ב2020.

12 טיפים מעשיים להגברת מעורבות בפייסבוק

1- ערוך פוסט להוראה ובידור – עקוב אחר כללי האגודל של 2: 3, כאשר 2 פוסטים צריכים לכוון לעבר השיווק שלך ושלושה פוסטים צריכים לכוון לעבר ערך מוסף.

מתן מידע הקשור לשירותך, מידע על העדכונים והשינויים האחרונים, ומעורר השראה.

להשתמש במוצר או בשירותי החברה.

אנשים רוצים לעסוק בתכנים שגורמים להם לחשוב, לצחוק ולשפר את חייהם בדרך זו או אחרת.

2- הכר את הקהל שלך – כדי להיות מעורב טוב עם הלקוח שלכם אתה זקוק לידע טוב של מה הלקוח שלך צריך.

יתכן כי מה שאתה מוצא מבדר, או מעורר השראה עשוי לא להועיל ללקוח שלך.

קשה להבין מה הלקוח שלך רוצה, כאן תובנות פייסבוק מספקות המון מידע שימושי על הקהל שלך.

3- תוכן איכותי חשוב יותר מכמות – פייסבוק ממליצה לשמור עליו פשוט עם תמונות פשוטות, ערכות צבע עקביות וטקסטים קריאים / מובנים.

במקרה שנגמר לך התוכן המקורי תוכל להשתמש גם בתוכן משומש.

4- שמור את זה קצר ופשוטות – על פי סקר בפייסבוק אנשים גולשים בעדכון החדשות מקדישים 1.7 שניות בלבד לצרוך פריט תוכן בטלפון ו -2.5 שניות בזמן שהם גולשים במחשב.

אז, עליכם לפרסם פוסטים מספיק קטנים שמושכים את המשתמש.

5- צור סרטון וידאו והפעל בשידור חי עם חשבונך – פוסטים בווידיאו מקבלים מעורבות גבוהה יותר מפוסט תמונה רגיל וסרטונים חיים רואים את המעורבות הגבוהה מכולם.

מקבלים פי שש אינטראקציות יותר מפוסטים בווידאו רגילים.

טיפים נוספים שיעזור לכם

6- שאל שאלות מעניינות / אינטראקטיביות – שאלת שאלות יכולה לעורר מעורבות, להיות יצירתי בזמן שאתה שואל שאלות.

כמו כן, בחרו בשאלות המגמות הנוכחיות, זה ישפר את המעורבות שלכם.

7- היה מהיר בתגובות שלך – הפוך את זה לכלל האגודל להיות מהיר בתגובות שלך וענה על הערות שליליות וחיוביות כאחד.

מעריצים העוסקים בפוסטים שלך מצפים לתגובתך בתמורה.

לפעמים אנשים שואלים שאלה וכל מה שהם צריכים זו התגובה שלך.

8- תהיה עקבי עם הפוסט שלך ותזמון ההודעה שלך – תהיה עקבי עם הפוסט שלך. הודעה אחת היום ואחת ביום שלמחרת וההודעה שאחריה תהיה אחרי חודש לא תעניק לך את המעורבות הרצויה.

בפייסבוק אומרים כי סביר יותר שתראה מעורבות אם תפרסם כאשר המעריצים שלך יהיו מקוונים.

דע מתי הלקוח שלך מחובר –

  • לחץ על תובנות בראש המסך של דף הפייסבוק שלך
  • בעמודה השמאלית, לחץ על פוסטים
  • לחץ כאשר המעריצים שלך מחוברים

אם אינך יכול לפרסם כאשר הלקוח שלך מקוון, אתה בוודאי יכול להשתמש בתזמון הפוסטים שלך ולתזמן אותה בזמן שהלקוח שלך מחובר.

9- להניע תנועה ממקורות אחרים – אם יש לך אתר ואנשים רבים יותר מבקרים שם אתה יכול פשוט לשים כפתור שמכוון אותם לכיוון עמוד הפייסבוק שלך.

אתה יכול לעשות זאת בכל מקור אחר שממנו אתה מקבל תנועה.

10- מעורבות בקבוצות פייסבוק – על פי סקר בפייסבוק, למעלה מ- 200 מיליון אנשים חברים בקבוצות פייסבוק שהם מחשיבים כמשמעותיים.

לכן, פעילויות בקבוצות שמשמעותן לא נראה רעיון רע בכלל.

11- השתמש בסיפורי פייסבוק – סיפורי פייסבוק ממוקמים בראש עדכון החדשות שלך, האם זה לא מקום נהדר לתפוס את העין של כולם?

חשוב בצורה חכמה, ופרסם בצורה נכונה.

12- שפר את הפוסטים שלך – הגברת פוסטים פירושה פרסום בפייסבוק, המאפשר לך לגרום לפוסטים שלך להגיע ליותר לקוחות.

ובכך להגדיל את סיכויי ההתקשרות שלך.

אלא היו הטיפים שלנו לשיפור מעורבות בפייסבוק, ספרו לנו בתגובות איך הלך לכם 🙂

מצרף לכם כאן קישור לכתבה על צעדים ראשונים שיעזרו לכם להתחיל להרוויח כסף מפייסבוק ב2020.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

© כל הזכויות שמורות – אקדמיית 2100.

הסמינר מועבר באינטרנט – כל מה שצריך זה לבחור תאריך: