גוגל אדס
גוגל אדס

ž גוגל אדס / Google Ads היא כיום אחת מפלטפורמות הפרסום הנפוצות ביותר. מאפשרת לעסקים גדולים, קטנים וברמת הארגון לשלם כדי להציג מודעות, רשימות מוצרים או הצעות שירות למבקרים באינטרנט דרך רשת המודעות של Google

רשת המודעות טקסט של גוגל

מודעות טקסט סטנדרטיות היו פעם בסיסיות מאוד, עם הגבלת תווים קפדנית ולא הרבה מקום להיות יצירתי
עם קופירייטינג או לכלול מילות מפתח מובילות לדירוג גבוה יותר. לפני מספר שנים, גוגל הרחיבה את המודעות הללו למה שנקרא כיום מודעות טקסט מורחבות (ETA).

עכשיו יש מקום לעד שלוש כותרות ושני תיאורים, יחד עם “הרחבות” המאפשרות לך להוסיף דברים כמו מספרי טלפון והזדמנויות לקשר לדפים שונים באתר שלך. ETAs

גוגל מידיה

žעסקים שמעדיפים להציג יותר פרסום ויזואלי יכולים להציג את המודעות שלהם באתרים שאינם בחיפוש,
באפליקציות לנייד ובסרטונים באמצעות רשת המדיה של Google. ויש אפשרות גם לעסקים להציע הצעות מחיר לפי קליק (CPC) ו/או מחיר להופעה (CPM), מה שהופך אותו לאחת החלופות השיווקיות היעילות ביותר לעסקים בכל הגדלים .

מה זה גוגל מידיה
מה זה גוגל מידיה

גוגל אדס Google Ads

Google Ads Video מודעות YouTube ו-Google Video.
הפלטפורמה הזו הפכה לחזקה עוד יותר בגלל יותר אנשים שצורכים וידאו
דרך הטלוויזיה המחוברת שלהם וגם בנייד. עם הפורמטים השונים של מודעות וידאו המוצעים.

יוטיוב ממומן
יוטיוב ממומן

גוגל שופינג GOOGLE SHOPPING

מודעות שופינג בגוגל מעולות להגביר תנועה שממירה. דרוש קצת מאמץ כדי להתחיל, אבל אחרי זה גוגל עושה אוטומטית את רוב העבודה הכרוכה ביצירה והצגה של מודעות אלו לאנשים הנכונים. אבל האוטומציה הזו היא גם הסיבה שבגללה מפרסמים מרגישים שאין להם שליטה רבה על מה שמופיע איפה.

חנות בד ים עלזה
חנות בד ים עלזה

כיצד גוגל מחשב את העלות

žמכיוון ש- Google ADS היא פרסום תשלום לקליק, המודעות שלך מוצגות בחינם ואתה מחויב רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך בדף תוצאות החיפוש של Google.  כמו כן, מערכת  ADS – זה מכירה פומבית שמתקיימת בלייב, המערכת כולה מתחילה למעשה בשאילתה או מילת מפתח כשמישהו מחפש משהו בגוגל, גוגל עובר על הקמפיינים של המפרסמים שלו ומחפש התאמה של מילות מפתח בתוך קבוצות המודעות שלו. אם מפרסם אחד או יותר מתמודד על מילות המפתח שגוגל רואה רלוונטיות לשאילתת החיפוש, המכרז מתחיל.

ולכן מחירי הקליקים נקבעים על פי כמות התחרות, וכמה הם מוכנים לשלם עבור קליק. כאשר הדבר מבוצע כהלכה,  Google ADS יכולה להעביר תנועה איכותית לאתר בעלויות נמוחות בהרבה בהשוואה לצורות פרסום אחרות. עם זאת, כאשר אינך יודע כיצד לנהל את התהליך בצורה מקצועית, העלויות עלולות לצבור מהירות בזמן שאתה עלול להניע תנועה באיכות נמוכה. המפתח לניהול קמפיין מוצלח הוא להבין את הגורמים המשפיעים וכמה עולה לך כל קליק.

מילות מפתח

žמילות מפתח: מונחי חיפוש או ביטויים שאתה רוצה שהמודעה שלך תופיע עבורם בתוצאות החיפוש. הזן רשימת מילות מפתח הרלוונטיות לעסק. השתמש במונחים ובביטויים בהם הלקוחות שלך משתמשים במציאות שירות או מוצר ספציפי ככל שתוכל למקד מילות מפתח בזנב ארוך חשוב על מילות מפתח וביטויים קשורים שאולי גם לקוחות פוטנציאליים מחפשים. הגדר את המחיר הגבוה ביותר שאתה מוכן לשלם עבור לקוח שלוחץ על המודעה שלך. חישוב הצעת המחיר שלך דורש איזון בין החזר ה-  ROI שסביר שתקבל (כמה הלקוחות האלה צפויים להוציא?) מול המחיר של התחרות על התחרות שלך.

איזה מילת מפתח להשתמש?

אם אתה ממקד למילות מפתח בעלות נפח גבוה עם הרבה חיפושים חודשיים, ייתכן שתשלם סכום גבוה עבור התנועה הזו, שיכולה להיות בין כמה סנט לעשרה דולרים על כל קליק. כדי לנהל את עלויות בחשבון, הגדר תקציב יומי ברמת הקמפיין. אתה חופשי לבצע שינויים בזה מתי שאתה רוצה. באופן אידיאלי, מפרסמים מתחילים צריכים להתחיל בקטן עם תקציב נמוך. בהתבסס על התובנות ואיכות הלידים, תוכל לקבוע אם ברצונך להגדיל את התקציב או לעצור קמפיין.

חיפוש בגוגל אקדמיית 2100

מה עלי לעשות על מנת להצליח עם גוגל אדס?

ž Google Ads יכול לעבוד עבור כל סוגי העסקים – גדולים וקטנים. זוהי צורת פרסום במחירים נוחים שיכולה למקד ללקוחות פוטנציאליים כשירים, כאשר הם מנוהלים בצורה נכונה.

המפתח לגרום ל-  Google Ads לעבוד עבורך הוא להבין את חיפושים והפניות של חיפוש בתשלום, אסטרטגיות של הצעות מחיר, מחקר מילות מפתח, מבנה חשבון וכו ‘. ž

להגדיר את התקציב היומי שלך

מה שאתה יכול להוציא על כל קמפיין, הגדר את התקציב היומי שלך בהתאם ועקוב אחר ההוצאה
בצע את מחקר מילות המפתח שלך והציע על הביטוי ומילות המפתח מדויקות בהצעות מחיר גבוהות יותר כדי לקבל קליקים רלוונטיים יותר בעת יצירת מודעות וודא שהן רלוונטיות ומפתות מספיק כדי שהצופה ילחץ.

בצע אופטימיזציה של דפי הנחיתה שלך על ידי הפעלת בדיקות A/B žרימרקטינג לחיזוק המותג שלך אם אתה עדיין תוהה אם  Google ADS שווה את הכסף, עדיף להתחיל בקטן, להתאים בהתאם לתוצאות ולהכפיל אם הקמפיינים שלך מייצרים מכירות משתלמות ורווחיות.

מונחי גוגל אדס

žאתם אמורים להכיר כמה מונחים. כשמדובר בעבודה עם     Google Ads, ומאמר זה אנחנו נעבור על זה

כמה שלבים קריטיים לפני הקמה של קמפיין

žקבע יעדים כל כך הרבה אנשים נכנסים ישר להגדרת מילות מפתח ומודעות מבלי לעבור את מה שלדעתנו הוא השלב החשוב ביותר, שמדבר על העסק שלך. žשאל שאלות בתהליך לפני שהקמה של קמפיין בין אם זה בשבילך או בשביל הלקוח שלך žמה המטרה בהקמה של הקמפיין? ž האם יש לך צורך מאוד ספציפי כלפי מוצר? žהתוצאה הטובה ביותר לעסק היא זו שמקנה להם את ההחזר הגדול ביותר על השקעתם ROI אז ,תשאל מה הROI ž, או נתח את המספרים בעצמך וקבע באילו מוצרים ושירותים כדאי להשקיע. זה צריך להיות הגיוני כלכלי;

בדוגמת פרסומת על פיצה לא יהיה הגיוני להוציא 17 שקל לקליק על מכירה של פיצה שעולה 34 שקל עם זאת זה עשוי להיות טוב לשימוש אם אתה מתחרה חדש בשוק קשה ורוצה להשיג לקוחות חדשים לכל החיים. עם כל הידע הנוסף הזה, אתה יכול להתקדם לשלב הבא, בביטחון מלא שהמקפיין שלך יוביל להצלחה.

הקמת קמפיין חדש ž

žכעת, לאחר שהגדרת חשבון ב-  Google Ads וסיימת את מחקר שלך, תוכל לפרוץ עם חשבונך למסעות פרסום. אם יש משהו שצריך להקצות לו תקציב מוגדר, צריך שיהיה לו קמפיין משלו. זה בדרך כלל מתמקד סביב אזורי שירות ליבה או אזורים גיאוגרפיים, או לפעמים שניהם. בואו להקים קמפיין. בתוך  Google Ads, לחץ על “קמפיינים” בתפריט הימני ולאחר מכן לחץ על הלחצן הכחול +.

יצירת מודעה חדשה
יצירת מודעה חדשה

כיצד לנהל שמות של קמפיינים

אם עובדים נכון גוגל יעבוד ביעילות רבה יותר כאשר נקבע תקציב טוב. תן לקמפיין שלך שם שמסביר את עצמו, כך שתוכל לזהות אותו במהירות. חלק את תקציב הפרסום החודשי שלך ב- 30
כדי לקבוע כמה אתה מוכן להוציא ביום על מסע פרסום זה (מספר הימים הממוצע בחודש).

ה אם אין לך תקציב פרסום חודשי אפשר לשנות מספרים אלה מאוחר יותר,
אז התחל בקטן כפי שאתה מבין בפרסומות של Google. žדוגמה שם שלך האתר או השירות שאני מקדם זה “WE FLY” את לרכישת כרטיסי טיסה אז השם של הקמפיין שלי יתחיל גם ב WE FLY ž

כיצד לנהל שמות של קמפיינים

האם לכבות את רשת המידיה בחיפוש ושותפים?

רשת החיפוש כוללת הרבה חיפושים באתרי צד שלישי ומניסיוננו מובילים למחפשים פחות כשירים. אתה יכול לשקול לבצע בדיקה עם אפשרות זו

ניתן להתאים אפשרות זו בכל עת, ההחלטות שאתה מקבל בשלב זה אינן קבועות. אותו דבר לגבי רשת המדיה

האם לכבות את רשת המידיה בחיפוש ושותפים?
האם לכבות את רשת המידיה בחיפוש ושותפים?

בחירת מדינה

ניתן לבחור אזור מסויים או מדינה שלמה במקרה שלנו זה יהיה ישראל

בחירת מדינה בגוגל
בחירת מדינה בגוגל

בחירת הצעת מחיר

אנו ממליצים למתחילים להתחיל עם הצעת מחיר ידנית לקליק ולהגביל מחיר

גוגל אדס הצעת מחיר
גוגל אדס הצעת מחיר

עכשיו זה השלב של יצירת מודעה

עכשיו מזינים את המילות מפתח שלכם

יצירת מודעה

כאן אתם כותבים את טקסט המודעות שלכם

זהו עכשיו תתחילו להרביץ מודעות! ווידאו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *