תשובות לשאלות נפוצות

מידי יום אנחנו מקבלים המון שאלות בהמון נושאים, הקמנו את המסמך הבא כדי לעזור לכם לקבל תשובות מהירות ומפורטות על כל שאלה שאולי כבר משתמשים אחרים שאלו.

לכן מומלץ לעיין טוב במסמך זה, במידה ולא מצאתם תשובה נשמח שתעלו אותה בפנינו ונשמח לעזור לכם 🙂

שאלות כלליות

מאיזה גיל אני יכול להירשם לאקדמייה?

ניתן להירשם מכל גיל, אם הינך מתחת לגיל 18 חייב אישור הורים, רק לאחר שיחת טלפון עם אחד ההורים תהיה אפשרות להצטרף לאקדמיה.

התשלום הוא חד פעמי או כל חודש?

התשלום על התוכנית הוא חד פעמי, מרגע הרכישה הקורס נשאר אצלך לכל החיים,ניתן לצפות בשיעורים בכל זמן ומכל מקום ללא הגבלת זמן.

האם צריך להגיע למקום פיזי?

לא, האקדמיה שלנו היא דיגיטלית במלואה, כל השיעורים מוקלטים מראש וניתנים לצפייה על גבי פלטפורמת האינטרנט ללא מפגשים פרונטלים.

האם יש ליווי אישי במהלך התוכנית?

במהלך התוכנית אין ליווי אישי, אך יש לנו את תוכנית המורה הפרטי, בתוכנית זו מרצה מהאקדמיה יתן לכם 156 שעות ליווי חודשיות בצ׳אט, הכל בצורה דיגיטלית.

לרכישת תוכנית המורה הפרטי צרו איתנו קשר במייל.

איך עובד 30 יום חינם בתוכנית המורה הפרטי?

כל תלמיד שרכש את המורה הפרטי זכאי לקבל מאיתנו הטבה של 30 יום חינם, ההטבה ל 30 יום היא לא קלנדרית, קניתי ב 27.02 אז נגמר בסוף החודש, אלה 30 יום מלאים, במידה ורכשת ב 27.02 החודש יגמר לכם ב 27.03.

מהן שעות פעילות של מוקד התמיכה?

שעות פעילות המוקד:

בימים א,-ה׳ בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב.

יום ו׳ וערבי חג: מהשעה 10:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים.

ובמוצ״ש כשעה לאחר צאת השבת ועד השעה 22:00 בלילה.

בעיות טכניות

רכשתי את הקורס ולא קיבלתי פרטי התחברות

מרגע הרכישה אמורים לקבל פרטי התחברות במיידי, לפעמים זה מגיע לתיקיית הספאם או תיקיית קידום מכירות לסרטון הדרכה, עקב פניות מרובות לפעמים לפרטי התחברות מתעכבים יש להמתין כ-30 דקות, במידה ולא קיבלתם פרטי התחברות, שלחו אלינו מייל עם מס׳ חשבונית או 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי לשם בדיקת הליך הרשמה תקין.

לחצו כאן לשליחת אימייל.

שכחתי פרטי התחברות לקורס

במידה ושכחת את הפרטי ההתחברות יש לשלוח מייל למוקד התמיכה שלנו אנחנו נשמח לעזור לכם לשחזר את פרטי ההתחברות כמה שיותר מהר.

לפניה למוקד התמיכה.

 

השיעורים לא עולים לי

במידה ונתקלתם במסך שחור בעת צפייה בשיעורים יש לרענן את הדף ע״י לחיצה על מקש רענן בדפדפן.

שאלות פיננסיות

מתי אקבל תשובה מהנהלת חשבונות ?

כל פניה שהועברה להנהלת חשבונות, תקבל מענה עד 4 ימי עסקים מרגע קבלת תשובה במייל מאיתנו.

עד מתי ניתן לבטל את תוכנית המורה הפרטי?

במידה ואתם רוצים לבטל את תוכנית המורה הפרטי יש להודיע לנו על ביטול המורה הפרטי כ 3 ימים לפני סוף המועד.

איזה אמצעי תשלום זמינים עבורי?

ניתן לשלם בכרטיס אשראי,העברה בנקאית,דיירקט,ביט,פייבוקס,פייפאל, בנוסף ניתן לשלם בהוראת קבע, אנחנו לא מקבלים מזומן,אמריקן אקספרס או צ׳קים.

כיצד ניתן לשלם ב Paypal?

אם ברצונך לשלם בפייפאל, יש לשלוח את הסכום הרצוי לחשבון – Richback2017@gmail.com.

לאחר ביצוע ההעברה, יש לשלוח למייל שלנו, צילום מסך כאסמכתא כמו כן יש לשלוח שם מלא,טלפון ומייל לרישום.

לחצו כאן לשליחת אימייל.

כיצד ניתן לשלם בהעברה בנקאית?

אם ברצונכם לשלם בהעברה בנקאית יש לשלוח את הסכום הרצוי לחשבון:

  • מוטב – ריצ'בק בע"מ

  • בנק הפועלים – 12

  • סניף – 625

  • חשבון – 661125

    לאחר ביצוע ההעברה, יש לשלוח למייל שלנו, צילום מסך כאסמכתא כמו כן יש לשלוח שם מלא,טלפון ומייל לרישום, לאחר שליחת האסמכתא הקורס יפתח במיידי, חשבונית תופק לאחר שהסכום שהועבר יופיע בחשבון הבנק בדרך כלל עד 3 ימי עסקים.

    לחצו כאן לשליחת אימייל.

כיצד ניתן לשלם בהוראת קבע?

במידה ואתם רוצים לשלם בהוראת קבע, יש לעקוב אחר הפרטים המפורטים במסמך הבא:

לצפייה במסמך.

סיסמא לצפייה במסמך: 2100

שעות פעילות

שעות פעילות המוקד:

בימים א,-ה׳ בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב.

יום ו׳ וערבי חג: מהשעה 10:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים.

ובמוצ״ש כשעה לאחר צאת השבת ועד השעה 22:00 בלילה.

צור קשר

יש לכם שאלות נוספות?, מעוניינים במידע נוסף?, שלחו לנו הודעה ונשמח לעמוד לשירותכם.

הסמינר מועבר באינטרנט – כל מה שצריך זה לבחור תאריך: