9 מגמות שיווק דיגיטליות מובילות לשנת 2020 שאתם חייבים להכיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
9 מגמות שיווק דיגיטליות לשנת 2020 שאתם חייבים להכיר

קבלו טעימה: מהן 4 הדרכים הכי טובות לעשיית כסף באינטרנט

ניווט מהיר

הנוף השיווקי הדיגיטלי משתנה ללא הרף.

כדי לעזור לך להיות לפני כולם, אנו מתארים את 9 מגמות השיווק הדיגיטליות הטובות ביותר 2020.

אם אינך מעודכן בטרנדים השיווקיים הדיגיטליים שלך, אתה מגביל את המותג שלך הן בהישג יד והן בחזרה.

יתכן שאתה לא מודע למגמות שיווק חדשות, אך לקוחות היעד שלך – והמתחרים שלך – אינם.

זו הסיבה שאצרנו עבורכם את רשימת מגמות השיווק הדיגיטאלי שלהלן.

בשנת 2020 נראה מגמות שיווק חדשות לצד כמה מגמות ישנות ומתמשכות שעדיין יעילות:

צ׳טבוקס – סיוע אישי ללא כוח האדם; טק 2020 מפיץ "חיים" חדשים בצ'אטים, מה שהופך אותם למשכנעים יותר – ופופולאריים יותר משנים עברו.

חיפושים קוליים – ככל שיותר אנשים משתמשים בעוזרים דיגיטליים כמו אלקסה או סירי, SEO נשען לעבר חיפושים קוליים, עם מילות מפתח המבוססות על איך אנשים מדברים, ולא מקלידים.

שיווק בוידאו – כאשר אירוח סרטונים הופך לקל וקל יותר, בכל שנה רואים סרטונים ממותגים מוצלחים ושאפתניים יותר ברשת (כולל vlogs, # 9 להלן).
בהתחשב במגמות הקיימות, להלן מגמות השיווק הדיגיטליות החדשות 2020.

1. פוסטים הניתנים לקנייה (מסחר חברתי)

1.פוסטים הניתנים לקנייה (מסחר חברתי)

במשך זמן רב, עסקים תהו כיצד לגרום לעוקבים שלהם במדיה החברתית לבקר בחנויות המקוונות שלהם.

עכשיו, הם כבר לא צריכים.

דוגמא לטרנד שיווק דיגיטלי 2020: צילום מסך של פוסט הניתן לקנייה באינסטגרם.
הודעה שניתן לרכישה דרך קלרוזה

סחר חברתי מתייחס לרכישת מוצרים ישירות דרך פוסטים או מודעות מדיה חברתית – אינך צריך לעזוב את האתר או האפליקציה.

פוסטים אלה ברשת המדיה החברתית הניתנים לקנייה אינם בדיוק חדשים כשלעצמם, אך מאז הושק Instagram Checkout בשנת 2019, הם זוכים במהירות רבה יותר ויותר.

ולמה לא? פוסטים ברשת המדיה החברתית לקונים היא פשוט הגיוניית.

לפחות 54% מהאנשים במדיה החברתית משתמשים בה כדי לחקור רכישות של מוצרים.

המטרה היא ליצור פחות צעדים עבור הקונים שלכם, ולא יותר, ולכן מכירת ישירות במדיה החברתית מקטינה את הסיכוי לנטישת מכירות.

אתה אפילו לא צריך להיות מותג מסחר אלקטרוני.

כל עוד אתה מוכר מוצרים, אפילו רק כמה סחורות ממיתוג, אתה יכול לראות תשואות גבוהות יותר על ידי מתן עסקאות באמצעות מדיה חברתית.

אם יש לך חנות Shopify, זה קל כמו לקשר חשבונות (לאינסטגרם) או להתקין תוסף (לסנאפצ'אט).

אחרת, יתכן שתצטרך ליצור חנויות במקומות הנכונים, כמו פייסבוק, כדי להעפיל.

כדאי גם לבדוק את פינטרסט – אחד הערוצים הראשונים שמציעים פוסטים הניתנים לקנייה.

2. הודעות ישירות

בהצעה להתארגן באופן אישי יותר עם לקוחות, מותגים לוקחים את השיחה ל- DM.

כאמצעי לייעול שירות הלקוחות ולסיוע במכירות, העברת הודעות ישירות הופכת לאחת ממגמות השיווק הדיגיטליות החמות ביותר של 2020.

באמצעות אפליקציות העברת הודעות כמו WhatsApp, Viber ו- Facebook Messenger, או באמצעות הודעות פרטיות במדיה חברתית כמו טוויטר או אינסטגרם, מותגים בונים קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלהם.

פורומים אלה מציעים את הנוחות של טקסט במיידיות של שיחת טלפון, והכל בסביבה שהמשתמש כבר מכיר אותה משוחח עם חברים.

מותגים מוצאים של לקוחות DMing הם יעילים ליצירת קשרים, בין אם הם מתמודדים עם תלונות, מקבלים הזמנות מכירות או אפילו סתם מסתובבים.

התניה הגדולה כאן היא שהלקוח מסכים לכך.

טכניקה זו פועלת בצורה הטובה ביותר כאשר אתה מעודד משתמשים להעביר לך הודעה על ידי מתן שם המשתמש שלך, ואולי תמריץ להם עסקה או קוד קופון בלעדי.

3. משפיעים | influencers

שיווק משפיעים הוא טרנד שיווקי דיגיטלי כבר כמה שנים.

עם זאת, זה היה כל כך מוצלח שהמשפיעים הגדולים קוראים עכשיו לצילומים.

זה לא מספיק לשלוח להם דוגמא בחינם בתקווה שהם יבדקו את זה – יש טבלאות תשלום ורשימות מחירים.

"השפעה" של המדיה החברתית היא כיום מצרך, וזו יקרה בזה.

במקום להתחרות עם ארגונים גלובליים על המשפיעים העליונים, עסקים קטנים ובינוניים בוחרים במקום זאת לעבוד עם משפיעים קטנים ובינוניים.

זה מתייחס למשפיעים בינוניים עם נישות צרות יותר – פופולריות מספיק כדי להיות משפיעות, עדיין בקשר עם העוקבים שלהן ולא עמוסות מדי על הצעות חסויות.

בנוסף להיותם יותר משתלמים, לעיתים קרובות יש גם מיקרו-משפיעים שיעורי מעורבות טובים יותר מהמשפיעים הפופולאריים יותר.

תחשוב על זה; מכיוון שיש להם פחות עוקבים, הם יכולים להקדיש זמן אישי יותר לכל אחד.

יתר על כן, קל יותר להתמחות בנישה עם מיקרו-משפיעים, מכיוון שהם בדרך כלל מייצגים נישות עצמן.

מחקר שנערך ב- Adweek גילה עד כמה יעילים מיקרו משפיעים. מסווג כחשבונות עם כ -30,000 עוקבים, מיקרו-משפיעים היו מעורבים ב -60% יותר, תוך שהם היו חסכוניים פי 6X יותר מאשר משפיעים עם עוקבים רבים יותר.

4. מיילים מלוטשים ואינטראקטיביים

4. מיילים מלוטשים ואינטראקטיביים

אימיילים עדיין קיימים ממש כמו תמיד – החזר ה- ROI של שיווק בדואר אלקטרוני החל בפברואר 2019 היה 3,200%.

עם זאת, מומחים אחרים שמים לב שהמספרים מאטים או עומדים במקום.

במקום לנטוש את הערוץ הפורה הזה, משווקים דיגיטליים מחיים אותו מחדש עם צבע חדש.

בזמן האחרון אנו רואים ירידה מהירה בהודעות דוא"ל וטקסט רגיל.

במקומם כתובות דוא"ל מדהימות ומושלמות עם פיקסל שנראות כאילו יצאו מהתיק של מעצב אתרים.

שיווק בדוא"ל עכשיו ועד 2020 משמש דוא"ל שנראה ומתפקד כמו דפי אינטרנט – כולל כפתורים הניתנים ללחיצה ואינטראקציות אחרות.

עיצובים מלוטשים אלה עושים יותר מאשר רק להרשים, הם משפרים את ההמרות.

הקוראים נוטים יותר ללחוץ על כפתורים מסוגננים עם תמונות נלוות, מאשר שהם קישורי טקסט רגיל.

אך בימינו אין די בשימוש בתבניות דוא"ל מבוסס-דפי אינטרנט.

עליך לעשות את הקילומטר הנוסף עם אלמנטים חזותיים מדהימים ועיצובים ממוקדי UX.

בהתחשב בהחזר ה- ROI שהוזכר לעיל, כדאי לוודא שהדוא"ל שלך יהיה מרתק ויפה ככל האפשר.

5. ניתוח הסנטימנט (רגשות)

5. ניתוח הסנטימנט (רגשות)

רוב התקשורת האנושית מנסה להבין מה הקוראים קוראים לזה.

ולמרות שמאות אלפי שנים של קידום ביולוגי לא עזרו לנו בהבנת אחד את השני, רק אחרי כמה שנים של טכנולוגיית בניית מכונות וכבר אנו מתקדמים.

ניתוח סנטימנטים, או הקשבה חברתית, הוא הנוהג של ניתוח התגובות של משתמשים ולקוחות למוצר או שירות, בדרך כלל במדיה החברתית או במקומות אחרים ברשת.

ביקורות ופוסטים ברשת הם לא תמיד שחור-לבן "אני אוהב / לא אוהב את זה."

יש אזור אפור גדול עם דרגות שונות בין לבין.

אולי משתמש אוהב את המוצר במלואו אבל תכונה מסוימת מסוימת מופיעה בדרך.

אולי המוצר בסדר רק לא מה שהם ציפו.

ניתוח רגשות כולל בדרך כלל כלים לאיסוף נתונים ואלגוריתמים כדי לאתר את התגובות המקוונות למותג שלך ולהעריך אותם.

שוב, זה לא טרנד שיווק דיגיטלי חדש, אבל טכנולוגיה חדשה הופכת אותו לפופולרי יותר מאי פעם.

ההתקדמות בעיבוד שפות טבעיות מאפשרת למחשבים להבין את המשמעויות שמאחורי הדברים שאנשים אומרים ברשת, כולל סלנג ואמוג'י.

כלים לניתוח רגשות כמו קריטי אזכור, Repustate או Lexalytics חושפים מה אנשים באמת חושבים על המותג שלך.

לאחר מכן תוכל להשתמש בנתונים אלה כדי לכוונן לא רק את המוצרים שלך, אלא גם את האסטרטגיות שלך למכירות, שיווק, מדיה חברתית ותוכן.

6. ערוצי מדיה חברתית אלטרנטיבית ונישה

למרות האופטימיות לגבי הרווחים האחרונים בפייסבוק, הירידות המתמשכות של צמיחת המשתמשים וגם של דעת הקהל עוררו את האמון בדומיננטיות של הפלטפורמה.

באופן דומה, בטוויטר רואים מישור דומה בצמיחה, מה שמוביל לשינוי כוח.

כדי להיות ברור, גם טוויטר וגם פייסבוק יישארו כלים שיווקיים שימושיים לאורך כל 2020 ומעבר לה.

אבל היציאה כבר התחילה.

ערוצי מדיה חברתית אלטרנטיבית כבר רואים עניין חדש ורמות צמיחה מבטיחות.

אם אתה יכול להתחיל לפתח את הנוכחות שלך באתרים "משניים" אלה כעת, סביר להניח שהיא תשתלם בעוד כמה שנים לאחר שהם ימשיכו לעלות.

במיוחד Snapchat, Pinterest, Medium ו- Reddit הופכות מועדפות חדשות למשווקים בזמן האחרון.

פייסבוק מאבדת משתמשים צעירים כבר שנים, ומותגים שמכוונים לשוק מתחת לגיל 30 נוהרים להתמקד במרכזי נוער.

פלטפורמות מדיה חברתית חדשות וקטנות יותר אולי אינן בהישג ידם של הענקים, אבל זה לא דבר רע.

אם אתה מותג נישה, פלטפורמות מתמחות יותר טובות להגיע למשתמשים היעד שלך.

בדוק את האלטרנטיבות האלה בפייסבוק, מפוצלות לפי ענף או עניין, כדי שתוכל למצוא את פלטפורמת המדיה החברתית המושלמת לנישה שלך.

7. פרסום תכנותי

ממש כמו עם ניתוח רגשות, אל תשלח אדם שיעשה את העבודה של רובוט.

אלגוריתמי AI ולמידה במכונה נועדו להקל על העבודה שלך וזה כולל אופטימיזציה של מסעות הפרסום המקוונים שלך.

ניתן לטפל במיקום מודעות, קניית מדיה, מעקב אחר ביצועים ומיקוד לפי לקוחות באמצעות תוכנה.

לא רק שהתוצאות נוטות להיות טובות יותר, אלא ש"מיקור חוץ "של משימות אלה לבוט גם מפנה זמן בלוח הזמנים שלך לטיפול במשימות חשובות יותר.

זו אוטומציה במיטבה.

תוכנות כמו ענן השיווק של אדובי או SmartyAds מנווטות את נוף הפרסום המקוון עבורך.

מתן הצעות מחיר בזמן אמת יכול להיות מלחיץ וגוזל זמן, ממש כמו למצוא את השדרות המתאימות לפרסום בהן.

מסירת משימות אלה למערכת אוטומטית יכולה להיות הטובה ביותר גם לך וגם לעסק שלך.

8. מיטוב עבור קטעי טקסט מובילים

כתיבת תוכן למשתמש ולא למנוע החיפוש

אחת הסיבות שמגמות שיווק דיגיטליות משתנות כל כך מהר היא בגלל שהפלטפורמות בהן הן תלויות משתנות במהירות.

פשוט תסתכל על גוגל, שמעדכנת את אלגוריתם החיפוש שלה אלפי פעמים בשנה …


אך ככל שמנועי חיפוש מתפתחים והופכים חכמים יותר, המשווקים צריכים להסתגל.

יותר ויותר שאילתות חיפוש מציגות קטעי טקסט, שנהנים מהרבה מאוד נדל"ן בעמוד הראשון ומקבלים הרבה יותר קליקים מתוצאות החיפוש האחרות.

לכן חשוב לזכור אותם בעת יצירת תוכן שיווקי דיגיטלי ומיטוב כל פיסת תוכן עבור קטעי טקסט מובילים, תוך שימוש בתוכן ברור ומובנה היטב.

גוגל מנסה להשתפר בהעברת תוכן לבני אדם, ולכן עלינו לקחת בחשבון את השינויים הללו ולהתאים את טכניקות ה- SEO שלהם בהתאם.

עבור משווקים בשנת 2020, חשוב מתמיד ליצור תוכן באיכות גבוהה במיוחד המכסה נושאים בצורה ברורה ועם זאת ברורה וזה מובנה וקל להבנה.

עלינו לכתוב לבני אדם ולמנוע חיפוש כאחד, ולוודא שלא נזניח את האחד או השני.

9. יצירת וולוג

9. יצירת וולוג - Vloggers מדברים ישירות אל הצופה (סגנון PewDiePie), ויוצרים קשר אישי וישיר יותר - ברור שזוהי דרך טובה למשווקים המנסים ליצור קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלהם.

בלוגים ממותגים: קללה או התעללות?

עם ההצלחה המתמשכת של יוטיוב, סיפורי אינסטגרם וסנאפצ'אט, בלוגים בווידיאו פופולריים מתמיד.

בניגוד לסוגי וידיאו אחרים כמו סרטוני מסביר או סרטים קצרים, הבלוגים הם אישיים וישירים יותר.

Vloggers מדברים ישירות אל הצופה (סגנון PewDiePie), ויוצרים קשר אישי וישיר יותר – ברור שזוהי דרך טובה למשווקים המנסים ליצור קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלהם.

יותר מסתם להתלונן על איך הבריסטה דפק את ההזמנה שלך, vlogs יכולים להיות גם מעשיים ואסטרטגיים.

תוכלו להזרים אירועים מיוחדים בשידור חי שלא לכולם יש גישה, כמו כנס עסקי או קונצרט מוזיקלי.

באפשרותך לפרסם גם תוכן ביתי אחר, שהלקוחות שלך ירצו לראות בכל מקרה, כמו ראיונות ידוענים או מבט מאחורי הקלעים.

כאשר שיווק בווידיאו ממשיך לעלות, סביר להניח שנראה קטגוריות משנה נוספות כמו בלוגים צצים.

לימוד הבחנה בין תוכן הווידיאו שלך עכשיו יעזור להתאים מגמות עתידיות … אולי נרשום את אלה בשנה הבאה.

לסיכום

מגמות השיווק הדיגיטליות הקרובות של 2020 הן, באופן פרדוקסאלי, הן אנושיות יותר והן מכניות יותר.

נראה כי המשיכה הכללית של שיווק דיגיטלי הולכת לכיוון של מערכות יחסים אישיות יותר עם נישות ממוקדות יותר, אך האמצעים ליצירת קשרים אלה מסתמכים על אוטומציה וטכנולוגיה חדשה.

ליבו של השיווק הדיגיטלי נותר זהה – להשיג אנשים את מבוקשם, מתי ואיפה הם רוצים את זה – וטכנולוגיית 2020 פשוט פותחת דלתות חדשות כדי להגיע לשם.

ספרו לנו מה אתם חושבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שעות פעילות

שעות פעילות המוקד:

בימים א,-ה׳ בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב.

יום ו׳ וערבי חג: מהשעה 10:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים.

ובמוצ״ש כשעה לאחר צאת השבת ועד השעה 22:00 בלילה.

צור קשר

יש לכם שאלות נוספות?, מעוניינים במידע נוסף?, שלחו לנו הודעה ונשמח לעמוד לשירותכם.