הזדמנות לקריירה חדשה: משכורות בעולם השיווק הדיגיטלי

הזדמנות לקריירה חדשה: משכורות בעולם השיווק הדיגיטלי

גלו מהם המשכורות בעולם הדיגיטלי שאתם יכולים להתחיל להרוויח.

יש מגוון רחב של הזדמנויות המתעוררות בעולם השיווק הדיגיטלי, כולל קריירות שעד לפני עשר שנים לא היו קיימות.

ההתרחבות שקורה בענף זה יוצרת דרישה למערך מיומנויות חדש לגמרי.

יחד עם זאת, האופן בו אנו מממשים את המשרות ופני כוח האדם משתנה

מכיוון שמיכון מבטל את הצורך בשירות לקוחות פנים אל פנים, כך הוא מגביר את הצורך בנוכחות מקוונת.

אז מה המשמעות של כל השינוי והביקוש הזה למשכורות בשיווק דיגיטלי?

התחזית טובה היא טובה מאוד, במיוחד עבור בעלי המומחיות והרקע או מי שמוכן להשקיע את הזמן והמאמץ בלימוד מיומנויות חדשות.

בואו נסתכל על כמה מאפשרויות הקריירות הקיימות בשיווק דיגיטלי ועל המשכורות הממוצעות.

משכורות בעולם הדיגיטלי – מנהל שיווק דיגיטלי

מנהלי שיווק דיגיטלי מפתחים ומיישמים פרויקטים שיווקיים.

הם מציגים אסטרטגיות פרסום וקמפיינים לקידום מוצרים או שירותים באינטרנט.

לעיתים קרובות הם מתמקדים בהגדלת מכירות באמצעות הכרת המותג והנאמנות.

מנהל שיווק דיגיטלי חייב להיות בקיא בסחר אלקטרוני ולהיות מסוגל לעמוד בקצב השינויים המהירים בשוק הדיגיטלי.

הגדרות תפקיד ומשכורות ממוצעות:

  • מנהל שיווק דיגיטלי: 12,465 

מקדם אתרים – SEO

SEO הוא אחד התחומים היום שתופסים הכי הרבה תאוצה.

קידום אתרים הוא אחד ההיבטים הקריטיים ביותר בתוכנית שיווק דיגיטלית, ועם סיבה טובה – זה עובד.

על פי HubSpot, גוגל אחראית על 96% מהתעבורה הסלולרית ו -94% מכלל התעבורה האורגנית, מה שאומר שאסטרטגיית ה- SEO שלך באמת יכולה לעזור לך להגביר את הביקורים באתר שלך.

כמקצוען SEO, תפקידך להבטיח שתוכן מקוון של החברה שלך יהיה מוכן לקריאה ומועדף על ידי מנועי חיפוש.

ניהול SEO הוא משרה מהירה ומתפתחת במהירות הדורשת ממך להישאר מעודכן על מגמות, נתונים ושינויים באלגוריתם.

מה שמדורג היום עשוי לא לדרג מחר, ומומחה לקידום אתרים תמיד מוכן להמשיך ולתקן לפי הצורך.

השימוש במיומנויות אלה יהפוך אותך לנכס יקר ערך לכל חברה, ולפי אותו מאמר של HubSpot, "61% מהמשווקים טוענים כי שיפור האופטימזציה של האתר שלהם והגדלת נוכחותם האורגנית הוא העדיפות השיווקית הנכנסת המובילה שלהם."

אז זהו תפקיד מאוד מבוקש.

הגדרות תפקיד ומשכורות ממוצעות:

  • מקדם אתרים: 9,466 

משכורות בעולם הדיגיטלי – משווק PPC

תשלום לפי לחיצה הוא סוג של פרסום בו עסקים משלמים כאשר משתמשים לוחצים על המודעה שלהם.

זה מכניס מכירות לאתר, ואתה משלם רק עבור תוצאות.

החלק המסובך הוא משיכת התעבורה היא אהבת קליקים עם ההוצאה הנמוכה ביותר במודעות.

שם נכנסים הנתונים.

אנשי מקצוע ב- PPC צריכים להיות מסוגלים להביט בכל הזוויות ולייעל את מה שעובד.

זהו כישרון מיוחד הדורש מיומנויות אנליטיות חזקות.

לחצו על הקישור הבא למעבר לכתבה המלאה שכתבנו בנושא יסודות PPC

הגדרות תפקיד ומשכורות ממוצעות:

  • מקדם PPC: 10,600 

מומחה רשתות חברתיות

נוכחות חזקה במדיה החברתית היא קריטית מתמיד.

מבט מהיר בכמה מהסטטיסטיקה מראה כי:

  • 80% ממשתמשי אינסטגרם עוקבים אחר סוג של עסק
  • 68% מהאמריקאים וכ- 30% מאוכלוסיית העולם משתמשים בפייסבוק
  • 26% ממשתמשי פייסבוק אשר לוחצים על מודעה, מבצעים בסופו של דבר רכישה
  • מעורבות המודעות בטוויטר עולה ב -91% לעומת השנה שעברה
  • 98% ממשתמשי פינטרסט מקבלים השראה לנסות רעיונות לאחר שראו אותם לראשונה בפינטרסט

חשוב מאוד לבנות אסטרטגיה שיווקית במידה החברתית.

נוכחות תקינה במדיה חברתית חיונית, וכך גם בעלי מקצוע שיכולים ליצור נוכחות, לעסק שלהם ולהביא משתמשים, לבנות נאמנות ולהמיר את הצרכנים.

הגדרות תפקיד ומשכורות ממוצעות:

מקדם SEM: 10,600 

מנהל תוכן

מנהלי תוכן מפקחים על כל הדברים שקשורים לתוכן, החל מ סיעור מוחות משלב הסרטוט לשלב הביצוע.

הם גם מכוונים את צוות העבודה שלך, מציבים יעדים ותאריכי יעד.

מנהלי תוכן עובדים עם פרילנסרים, מנהלי חשבונות ועורכים כדי להשיג את החומרים הדרושים להם בכדי להרשים את מבקרי האתר ועוקבי המדיה החברתית.

ניהול תוכן בא עם אחריות רבה, ולכן כישורי ארגון ומנהיגות טובים הם חובה.

בנסיבות מסוימות, חברה עשויה לדרוש תואר בשיווק, תקשורת או משהו דומה.

עם זאת, בפרט עבור ניהול תוכן באינטרנט, סביר יותר שארגון יעריך ניסיון וניסיון מוכח.

הגדרות תפקיד ומשכורות ממוצעות:

  • מנהל תוכן: 9,413 

בלוגר

יש לא מעט דרכים להרוויח כסף כבלוגר.

תוכלו לייצר רווחים מבלוג העצמי שלכם, שיכול להיות די משתלם בעזרת אסטרטגיה חזקה של מדיה חברתית.

זה גם המקום בו מקצוענים רבים מתחילים את דרכם.

חברות רוצות לפנות ללקוחות שלהן.

הם רוצים להתחבר ברמה האנושית יותר ולספק ללקוחותיהם מידע חשוב, כך שמותגים שוכרים סופרים שיעשו זאת.

רבות מהחברות הגדולות יותר המעסיקות בלוגרים רוצות תואר ראשון באנגלית או בעיתונות.

עם זאת, חברות קטנות עד בינוניות שרק מתחילות את הדרך עשויות להיות מוכנות יותר לעבוד עם כותבים מוכשרים ומסורים שיש להם ניסיון רלוונטי.

הגדרות תפקיד ומשכורות ממוצעות:

  • בלוגר: משתנה בהתאם לבלוג תעבורת גולשים

מפתח תוכנה

מפתחי תוכנה ואפליקציות סלולריות מייצרים את היישומים ואתרי האינטרנט בהם אנו משתמשים מדי יום בסמארטפונים וטאבלטים.

יתכן שיש להם רקע בעיצוב אתרים, והם יכולים לכתוב קוד.

מפתחים בודקים אתרים ואפליקציות אחר באגים ופותרים בעיות כלשהן שעולות.

פיתוח הוא היבט טכני ביותר של שיווק דיגיטלי, וכנראה שתצטרך להיות רקע בתכנות.

אם יש לך את כישורי התכנות הנחוצים, זה הימור בטוח שתהיה לך עבודה למשך זמן מה.

הלשכה האמריקאית לסטטיסטיקה של עבודה מציגה שעד 2026 יהיו 24% יותר משרות בפיתוח תוכנה.

הגדרות תפקיד ומשכורות ממוצעות:

  • מפתח תוכנה: 17,139 

מחשבות אחרונות לסיום

שיווק דיגיטלי עשה מהפך בעולם הפרסום.

חלפו הימים שבהם סגרת את הטלוויזיה כדי להשתיק פרסומות.

אנשים מחבקים פרסום מכיוון שהפרסום הוא אישי ורלוונטי יותר עכשיו.

כל האסטרטגיות הללו כוללות התקשרות עם לקוח, מציאת מה שהוא זקוק לו ואז לספק את זה עבורו.

שיווק דיגיטלי מייצר מקום לקריירה חדשה ומלהיבה שתשאיר אתכם עם עבדוה בטוחה וגם תנאים טובים.

כל המשכורות בכתבה הן על בסיס נתונים של AllJobs וזה שכר מוערך בשוק למקצוע.

יש לכם שאלות נוספות נשמח אם תשאירו לנו הודעה בתגובות 🙂

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

© כל הזכויות שמורות – אקדמיית 2100.

הסמינר מועבר באינטרנט – כל מה שצריך זה לבחור תאריך: