2100 שיווק דיגיטלי

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי ולמה הוא כל כך משתלם?

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי ולמה הוא כל כך משתלם?

גלו היום את הכח של כרטיס ביקור דיגיטלי ואיך הוא יכול למנף את העסק שלך קדימה.

רוב בעלי העסקים טוענים שכרטיסי הביקור הרגילים שהם מחלקים ללקוחותיהם, לא מניבים להם פניות מלקוחות פוטנציאלים, ואת רובם הלקוחות זורקים או לא מוצאים בזמן אמת.

זה נותן מענה לחסרונותיו של כרטיס הביקור הישן (מנייר), ומאפשר ולהניב יותר לקוחות חדשים בזכותו.

במאמר הבא נסביר כל מה שצריך לדעת על כרטיס ביקור דיגיטלי ואיך הוא מניב לעסק יותר פניות, לידים ולקוחות משלמים לעסק תוך הוזלת עלויות הפרסום.

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס זה הינו כרטיס ביקור שנימצא בדף אינטרנט ומכיל את כל הפרטים הרלוונטיים ללקוח על העסק ועל השירותים/ המוצרים שהוא מציע.

הכרטיס מכיל לרוב את הפרטים הבאים: הסבר על השירות, אודות העסק, מפת מיקום (כשרלוונטי), גלריית תמונות, מאמר קצר וכו'.

כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל כפתורים מהירים ליצירת קשר וביצוע פעולות נוספות כמו:

לעומת כרטיס הביקור הישן, בו יש צורך בהעתקת  הפרטים אל הפלאפון, כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר ליצור קשר בקליק אחד – דבר המניע יותר לקוחות לפעולה של יצירת קשר ומגדיל את כמות הפניות שמתקבלות מלקוחות פוטנציאלים.

למה כרטיס דיגיטלי כל כך חשוב?

כפי שהזכרתי קודם לכן, כרטיסי הביקור הישנים (מנייר) לרוב נזרקים לפח / נדחקים באחת המגירות בבית או במשרד ולא נמצאים בזמן אמת.

עם כרטיס דיגיטלי המקרה שונה לחלוטין. ברגע שלקוח קיבל את הכרטיס הדיגיטלי יש בידיו שתי אפשרויות:

1. הלקוח יכול להוריד קיצור דרך אל הכרטיס על גבי מסך הבית של הפלאפון (בדומה לכל אפליקציה רגילה), כך הוא יכול להיכנס לכרטיס בכל רגע נתון ולראות את כל האינפורמציה על העסק ושירותיו.

2. הלקוח יכול להוסיף אותך לאנשי הקשר בפלאפון שלו בלחיצת כפתור אחת. בצורה זו  יוכל להגיע לפרטים שלך ברגע שהוא יזדקק להם.

שתי האפשרויות מעלות את כמות הפניות מלקוחות פוטנציאלים ומגדילות את כמות המכירות.

יתרון משמעותי נוסף, שמאפשר להגדיל את הפניות והלידים:

כרטיס ביקור דיגיטלי משמש כמיני אתר של העסק, שמכיל את כל הפרטים על השירות/ מוצר שלך.

בשל כך ניתן לפרסם את הכרטיס הדיגיטלי במגוון דרכים נוספות, בנוסף על שליחתו ללקוחות פוטנציאלים.

ניתן לצרף קישור לכרטיס בכל פוסט שאנו מעלים על העסק, ברשתות החברתיות או בכל קמפיין פרסומי אחר שאנו מעלים.

בצורה זו, אלו שקוראים את הפוסט ומעוניינים בשירות/ מוצר שאנו מציעים, יכולים ליצור איתנו קשר באמצעות הכרטיס.

כלומר, הכרטיס הדיגיטלי משמש גם בתור כרטיס ביקור וגם בתור דף נחיתה/ מיני אתר של העסק.

יתרונות נוספים לשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי

בנוסף ליתרון של שמירת הקשר עם הלקוח לטווח הארוך, לכרטיס הביקור הדיגיטלי יש יתרונות נוספים שנובעים מעצם היותו דיגיטלי:

לעומת הכרטיס הרגיל מנייר, כרטיס דיגיטלי תמיד מכיל את התוכן העדכני של העסק, ותמיד זמין על מסך הבית של הפלאפון.

הכרטיס הדיגיטלי חוסך בעלויות ההדפסה של הכרטיסים הישנים, ואפשר לשלוח אותו אינסוף פעמים.

הכרטיס הדיגיטלי מכיל את כל התוכן הרלוונטי על העסק, יחד עם אלמנטים שהכרטיס הישן לא יכול להכיל. לדוגמא: תמונות, מלל, סרטונים, אפקטים וכו'.

הכרטיס הדיגיטלי מאפשר ליצור קשר עם בעל העסק במגוון דרכים, בלחיצת כפתור אחת. אין צורך להעתיק את פרטי יצירת הקשר למסך הפלאפון- דבר המאפשר להניע לקוחות פוטנציאלים לפעולה שליצירת קשר בקלות רבה יותר באופן משמעותי.

הכרטיס הדיגיטלי מותאם למנוע החיפוש של גוגל, כך שניתן למצוא אותו בתוצאות החיפוש של גוגל.

כמובן שכרטיסי הביקור הדיגיטליים לא גורמים שום נזק לסביבה, מכיוון שהם לא נזרקים לפח או מיוצרים מחומרים פיזיים שפוגעים באיכות הסביבה.

איך כרטיס ביקור דיגיטלי נראה ומה הוא מכיל?

הניראות של כרטיס ביקור דיגיטלי משתנה מעסק לעסק.

העיצוב והתוכן של הכרטיס נקבע לפי העיסוק, ניראות העסק והעדפות בעל העסק.

ניתן לעצב את הכרטיס בהתאם לצבעי הלוגו או האתר.

הכרטיס מעוצב בתיאום מלא עם בעל העסק בהתאם להעדפות ניראות של בעל העסק, לטעם האישי ולציפיותיו.

כדי להמחיש את ניראות הכרטיס, ואת השוני הקיים בין עסק לעסק, מוצגים פה  3 דוגמאות לכרטיסים דיגיטליים של עסקים שונים.

*ניתן ללחוץ על התמונות כדי לראות את הכרטיס המלא.

דוגמא לכרטיס של מדביר

דוגמא לכרטיס של מתקשרת

דוגמא לכרטיס של מאפרת מקצועית

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי?

התשלום של הכרטיס הדיגיטלי מתבצע בצורה מעט שונה מהכרטיס הישן, בשל היותו דיגיטלי. 

הכרטיס נימצא בדף אינטרנט וכמו כל מה שנימצא באינטרנט, גם כרטיס ביקור דיגיטלי דורש אחסון וכרוך בתשלום שנתי  עבור האחסון והתחזוקה שלו.

כלומר, כל שנה של שימוש בכרטיס קיים תשלום נפרד.

לדוגמא: רכישת כרטיס ביקור דיגיטלי בעלות של 600 שקל בתאריך, 1/9/20.

בתאריך 1/9/21 יידרש תשלום נוסף של עלות האחסון, בסך 300 שקל עבור שנת האחסון הבאה.

עלות הבנייה של הכרטיס וסכום האחסון שלו משתנות מחברה לחברה, ובהתאם לחבילת הכרטיס הנבחרת.

בזכות היכולת של הכרטיס לשמור על קשר עם כל לקוח עד רגע הקנייה ואמצעות השמירה שלו בטלפון / הוספה לאנשי הקשר בקליק, החזר ההשקעה של הכרטיס מהיר ביותר.

את עלות ההשקעה הנמוכה יחסית של הכרטיס הדיגיטלי, ניתן להחזיר לרוב כבר בלקוח הראשון שמגיע באמצעותו (תלוי בסוג העסק).

סיכום

כרטיס ביקור דיגיטלי הינו כרטיס ביקור שנימצא בדף אינטרנט ומכיל את כל המידע הרלוונטי ללקוח על השירות/ המוצר של העסק.

הכרטיס מכיל תוכן נרחב: אודות העסק, הסבר על השירות, גלריית תמונות, כפתורים מהירים ליצירת קשר במגוון דרכים, מאמרים ועוד.

בשל התוכן הרב שהכרטיס מכיל על העסק, הוא משמש בנוסף גם כמיני אתר של העסק שניתן לפרסם, ולהגדיל משמעותית את הנוכחות האינטרנטית.

כרטיס ביקור דיגיטלי עוזר להמיר יותר לקוחות פוטנציאלים שקיבלו את הכרטיס ללקוחות משלמים בזכות היכולת שלו לשמור על קשר עם כל לקוח עד רגע הקנייה שלו.

הכרטיס לרוב נישמר על מסך הבית בפלאפון של הלקוח הפוטנציאלי, כך שהלקוח יכול ליצור קשר עם בעל העסק ברגע שהוא זקוק לשירות/ מוצר בכל רגע עתידי.

בנוסף לזה, הוא חוסך בעלויות ההדפסה של הכרטיסים מנייר.

ניתן לשלוח אותו אינספור פעמים והוא תמיד יהיה מעודכן וזמין בפלאפון הנייד.

קצת על כותב המאמר

שמי אורי ינקוביץ, אני מייסד האתר SmartAndDigital

המתמחה בבניית כרטיסי ביקור דיגיטליים למגוון עסקים קטנים ובינוניים בתחומים שונים.אני כותב מאמרים כמו זה גם בבלוג שלי בכל הנוגע לתחום של כרטיס ביקור דיגיטלי ודרכי השימוש בו.

Exit mobile version