כיצד ליצור פרסומת קונה מפורטת כדי להצליח בשיווק דיגיטלי ב2020

כיצד ליצור פרסומת קונה מפורטת כדי להצליח בשיווק דיגיטלי ב2020

פרסומות של קונים הינן המפתח לצמיחת העסק שלכם.

הם עוזרים לכם להבין מיהם הקונים האידיאליים שלכם, מה הם צריכים ואיך למכור להם בצורה הטובה ביותר.

פרסונה של קונה מפורטת עוזרת לכם לאפס את נקודות הכאב, האתגרים והצרכים של הלקוחות שלכם.

זה גם עוזר לכם להבין כיצד לפנות אל לקוחות פוטנציאליים ולייצר עניין במוצר שלכם.

אתם יכולים למצוא דוגמאות לפרסומת של קונה ותבנית פרסומת לקונה לשימוש באופן מקוון.

אך כדי להשתמש בהם ביעילות, עליכם להבין מה הם ואיך למנף אותם בכדי להגדיל את המכירות ולהגדיל את העסק שלכם.

בואו ניתחיל ונתחיל עם היסודות.

מהי אישיות של קונה?

אישיות של קונה היא פרופיל מפורט של מקבל החלטות מפתח היפותטי המעורב בהחלטה אם לרכוש את המוצר או השירות שלכם.

זה עוזר לכם להגדיר מיהם הקונים הפוטנציאליים שלכם ומה גורם להם לתקתק.

פרסומת אפקטיבית לקונה כוללת מידע כגון:

  • תפקיד בחברה שלהם
  • איזו מחלקה הם מייצגים
  • נקודות הכאב והאתגרים הגדולים ביותר שלהם
  • היעדים שלהם לעתיד
  • סוג גיל, מין ואישיות
  • איך אתה צריך לדבר איתם
  • ובסופו של דבר, כיצד המוצר שלך יכול לפתור עבור האתגרים שלהם

אולי יעניין אתכם גם >> שיווק שותפים

מה המטרה באיפיון של אישיות קונה?

כשאתם יוצרים דיוקן מפורט של הקונה האידיאלי והנפוץ ביותר שלכם, אתם יכולים לשווק בפני לקוחות פוטנציאליים באופן רלוונטי ואישי יותר.

אתם יכולים לדבר ישירות עם נקודות הכאב והאתגרים שלהם ולהמחיש כיצד המוצר שלכם יעזור לפתור עבורם את אותם אתגרים.

המפתח הוא להשתמש בפרסומות של קונים במאמצי השיווק שלכם כדי:

  • המחיש ללקוחות פוטנציאליים שיש להם בעיה שלא היו מודעים לה
  • פנה אליהם באופן שמהדהד אותם ומעסיק אותם
  • הניחו את העניין שלהם במוצר או בשירות שלכם
  • ספק מידע על האופן בו המוצר או השירות שלך יפתרו לבעיה זו
  • ספק דוגמאות בחיים האמיתיים כיצד המוצר או השירות שלך עזרו לבני גילם
  • שכנע אותם לקנות כדי שהם יוכלו להשתמש במוצר או בשירות שלך כדי לפתור את הבעיה

מדוע איפיון אישיות קונה היא חשובה?

פרסומות של קונים עוזרות לכם להעביר את המסר הנכון לאדם הנכון.

יותר מדי חברות טעות בהנחה שהן יודעות מיהם הלקוחות שלהן ומשתמשות בהנחות הללו בכדי להניע את ההישג שלהן.

נקיטת גישה זו משאירה אתכם פתוחים לשליחת הודעות לא רלוונטיות לאנשים הלא נכונים.

לדוגמה, אם אתם פונים למנהל מכירות אך מדברים כיצד פתרון אוטומציה שיווקית יעזור לו, אתם שולחים הודעה לא רלוונטית שסביר להניח שהם יתעלמו מהם.

לחלופין, מנהלים לא רוצים לשמוע על תכונות: הם רוצים לשמוע כיצד העסק שלהם יצמח ויגשים הצלחה באמצעות מוצר.

אם אתם שולחים להם מידע מלא עם תכונות ולא מידע מלא על יתרונות, סביר להניח שתאבדו אותם באופן מיידי.

פרסומות מפורטות של קונים יבטיחו שתמסרו את המידע הנכון למקבלי ההחלטות הנכונים, מה שיעזור להגביר את המעורבות והעניין במוצר שלכם.

זה יביא ליותר עסקאות שנסגרו וצמיחת הכנסות.

אולי יעניין אתכם גם >> קידום אתרים בגוגל

יצירת פרופיל קונה

יצירת פרופיל קונה 2100 אקדמיה לשיווק דיגיטלי

כדי ליצור פרסומת קונה נהדרת, עליכם לבצע מחקר רב.

כאמור לעיל, אם תמשיכו להניח אתםתסיימו בסופו של דבר עם פרסומות של קונים שאינן מדויקות ואינכם תופסים את הפרטים הנכונים על כל אדם המעורב בתהליך קבלת ההחלטות.

שלחו סקרים לבסיס הלקוחות הנוכחי שלכם כדי לקבל תובנה לגבי מה שהם צריכים, היכן האתגרים שלהם נמצאים וכיצד אתם יכולים לפתור עבורם את הבעיות הללו כדי להפוך את הלקוחות שלכם למוצלחים יותר.

לאחר מכן החלו את הלמידה על פרסומות הקונה שלכם והשתמשו בה כדי לדבר עם לקוחות פוטנציאליים שלכם באופן רלוונטי ומרתק יותר.

כדאי גם לספק ללקוחות תמריץ להשלמת הסקר, כך שתוכלו לקבל נתונים נוספים.

ככל שיש לכם יותר נתונים, כך יהיו אישיות הקונה שלכם מדויקת יותר.

תמריץ זה יכול להיות כרטיס מתנה של $ 5 עבור 100 הלקוחות הראשונים להשלמת הסקר.

רבים נוספים ישלימו אותה, אך טקטיקה זו תדרבן אותם לפעולה. הנתונים שתאספו יהיו שווים הרבה יותר מ- 500 $.

אבל אילו שאלות עליכם לשאול בסקר הפרסונות של הקונה שלכם?

שאלות אלו ישתנו בהתאם לעסק הייחודי שלכם ולבסיס הלקוחות המובהק שלו.

אבל הנה כמה שאלות שאתם יכולים להתחיל איתן:

  • מה הגיל שלך, מין, מצב משפחתי ומידע דמוגרפי אחר?
  • מה רמת ההשכלה שלך?
  • מה שם תפקידך ותפקידך בחברה?
  • כמה זמן אתה נמצא בחברה?
  • היכן החברה שלך ממוקמת?
  • מהם האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפניך בעבודה היומיומית שלך?
  • תן שם לדבר אחד שאתה רוצה לשנות שיכול להפוך אותך ליעיל יותר בעבודתך?
  • כמה עובדים בחברה שלך?
  • באיזו טכנולוגיה וכלים אתה משתמש כל יום?
  • מה המטרות שלך לשנה הבאה?
  • מה המכשול הגדול ביותר העומד בדרך להשגת מטרה זו?

זה רק מדגם מסוגי השאלות שאתם יכולים לשאול בסקר שלכם.

תיהיו יצירתים כמו שאתם רוצים, אך נסו לשמור על הסקר שלכם עד 20 שאלות ומטה.

אחרת, שיעור התגובה שלכם יירד.

הקלו על הלקוחות שלכם ככל האפשר.

ואל תבקש את שמם או כל מידע אישי אחר בסקר מכיוון שהנתונים אינם רלוונטיים למשימה העומדת בפניכם.

ברגע שיש לכם את כל המידע הזה, אתה יכול להתחיל לחפש שכיחות בתגובות.

אז אתם יכולים לבנות פרסומות של הקונה שלכם על סמך התכונות והתגובות הנפוצות שאתם מקבלים.

טיפ למקצוענים: כשאתם שולחים את הסקר שלכם כדי לקבל מידע כדי ליידע את פרסומי הקונה שלכם, אל תתחמקו באומר לקהל שלכם שזה המניע שלכם.

במקום זאת, תגידו להם שהייתם רוצים להבין טוב יותר מי הם כדי שתוכלו לשרת אותם בצורה יעילה יותר, לפי צרכיהם.

אולי יעניין אתכם גם >> קידום אתרים אורגני

סיכום

פרסומות של קונים עוזרות להבדיל בין חברות ממוצעות לבין חברות יוצאות דופן.

ללא המידע שנערך בפרסומות הקונה שלכם, אתם יורים באפילה.

לא רק שאנשי קונים עוזרים למכירות להבין למי הם מוכרים, הם עוזרים לצוות השיווק שלכם להתאים אישית את היקף השיווק שלהם.

אל תהססו ליצור מערך של פרסומי קונה.

לחברות מסוימות יש עשר ומעלה וזה בסדר.

הכל תלוי במגוון העסק שלכם, במספר המוצרים שאתם מוכרים ובגיוון בסיס הלקוחות שלכם.

כאשר במקום ישנן אישיות קונה סולידית ומדויקת, תוכלו להפנות אל לקוחות פוטנציאליים ולהתעסק בהם בצורה הרבה יותר רלוונטית לצרכים שלהם.

זה יבנה אמון ויעזור לכם לסגור את העסקה ביתר קלות.

זו הסיבה שאפיון קונים כל כך חשוב לצמיחת עסק ושמירה על יתרון תחרותי בשוק שלכם.

אלו שמפתחים פרסומות מפורטות של קונים, יפיקו לידים רבים יותר, ימירו יותר לקוחות פוטנציאליים ויגדלו מהר יותר.

אלה שמניחים הנחות כמו אלה שהוזכרו לעיל ישארו מאחור במהירות.

שעות פעילות

שעות פעילות המוקד:

בימים א,-ה׳ בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב.

יום ו׳ וערבי חג: מהשעה 10:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים.

ובמוצ״ש כשעה לאחר צאת השבת ועד השעה 22:00 בלילה.

צור קשר

יש לכם שאלות נוספות?, מעוניינים במידע נוסף?, שלחו לנו הודעה ונשמח לעמוד לשירותכם.

הסמינר מועבר באינטרנט – כל מה שצריך זה לבחור תאריך: