כיצד לבנות רשימות תפוצה רווחיות מההתחלה

כיצד לבנות רשימות תפוצה רווחיות מההתחלה

רשימות תפוצה הן שיטה מעולה להתחיל להרוויח כסף במינימום השקעה ומקסימום רווח.

פנו אלינו המון אנשים שהיו מעוניינים לדעת כיצד הם יכולים להתחיל להרוויח כסף עם רשימות התפוצה שלהם,פנינו לכמה מומחים תבחום וחזרנו עם תשובות.

בכתבה של היום אנחנו נסקור את כל הנושאים הקשורים בבניית רשימות תפוצה, אספתי עבורכם שאלות ותשובות ממומחים בתחום אשר הגיעו לתובנות פורצות דרך.

אז כדי למנוע ניחושים או הטעיות כפי שציינתי פסקה אחת למטה פניתי למומחים בתחום וביקשתי מהם תשובות לכמה מהשאלות הנשאלות ביותר בנוגע לבניה של רשימות תפוצה.

בסוף המאר הזה אני אתן לכם גם כלים שימושים שיעזרו לכם להתחיל לבנות ולקדם את רשימות התפוצה שלכם בצורה הטובה ביותר.

ג’וף רוברטס, מומחה שיווק ומייסד Outseta, הסכים לענות על כמה מהשאלות שלי בתחום.

מה זה SaaS?

SaaS – קיצור של Software as a Service בעברית זה “תוכנה כשירות”. בקצרה, הוגים את המונח: סאס.

בעבר היינו צריכים לרכוש תוכנה מקומית על המחשב ולהשתמש בה באופן לוקאלי,

היום ניתן להשתמש בתוכנות רבות עם ממשק WEB שזמינות לכולם ומכל מחשב או מכשיר נייד ובעלויות בד”כ הרבה יותר נמוכות.

הנה כמה שמות לחברות ה-SaaS הגדולות ביותר נכון להיום: Salesforce, Linkedin, Workday, DropBox, Service Now, New Relic, Zendesk ועוד.

ציינתי את זה כאן, מכיוון שזהו מונח שיחזור על עצמו הרבה כאן, חשוב שתבינו במכה מדובר.

אז בואו נתחיל..

אז מה נעבור במאמר הזה:

  • מה ההיתרונות בבנית רשימות תפוצה.
  • איך לבנות רשימת תפוצה מ -0.
  • כיצד לבנות אסטרטגיה להגדלת מנויים.
  • האם ניתן לבנות רשימת תפוצה ללא אתר.
  • טעויות נפוצות ואיך להימנע מהן.

מה ההיתרונות בבנית רשימות תפוצה

רשימות תפוצה הן מאגר של מנויים אשר אישרו כי הם רוצים לקבל מאיתנו מיילים בנושא מסויים.

יש אנשים הקונים רשימות תפוצה כדי לשלוח להם מיילים שיווקים, אבל תמיד עדיף לבנות רשימה משלכם ולשלוח לאנשים אשר מעוניינים בתחום אותו אנחנו רוצים לשווק.

ג’וף רוברטס אומר, “האסטרטגיות הטובות ביותר לבניית רשימת הדוא”ל באמת מסתכמות בשני מכנים משותפים:

יצירת חוויית משתמש רלוונטית תוך התחשבות בהמרה, ומתן ערך רב ככל האפשר למבקרים באתר שלך.”

מהן התוצאות החיוביות שחברות ראו מהשקעה באסטרטגיה שיווקית זו?

הוא ממשיך ואומר: “אם אתה משתמש במושגים האלה כמצפן שלך כשאתה מתחיל לבנות את רשימת הדוא”ל שלך,

תוכל להביא תוצאות טובות יותר משלך מאשר התמקדות בביצוע ״תחבולות״ או שיטות מטעות להגדלת הרשימה שלך.

איך אתה מניע את הרעיונות האלה? ראשית, אל תקנו מנויים לדוא”ל או אנשי דואר זבל שלא ביקשו ספציפית לשמוע ממך.

שנית, השתמש באסטרטגיות הטובות ביותר כדי לבנות רשימת דוא”ל מאפס.

בואו נבחן כמה מהטיפים היעילים ביותר של ג’וף רוברטס להשגת היעדים הללו..

איך לבנות רשימת תפוצה מ -0

לג’וף רוברטס היסטוריה ארוכה בתחום השיווק הדיגיטלי. הוא מייעץ לחברות כיצד לשפר את שיטת השיווק הדיגיטלי שלהן, ייסד את Outseta, ושימש כסמנכ”ל השיווק של Bizness Apps ו- Roambi. הייעוץ שלו, אסטרטגיית צמיחה SaaS, מכוון ספציפית לחברות במרחב ה- SaaS.

מה היית אומר למשווקים שבדיוק לומדים כיצד לבנות רשימת דוא”ל?

גאוף מציע שלוש הצעות עיקריות למשווקים חדשים שצריכים לבנות רשימת אימיילים מאפס. אתה יכול להשתמש באסטרטגיות אלה כדי ליצור קשרים חזקים עם הקהל שלך ולהאיץ את הקמפיין שלך לבניית רשימה.

כשלומדים לראשונה כיצד לבנות רשימת דוא”ל, התהליך יכול להראות מאיים. יתכן שלא תדע בדיוק איפה להתחיל.

גאוף מציע שלוש הצעות עיקריות למשווקים חדשים שצריכים לבנות רשימת אימיילים מאפס. אתה יכול להשתמש באסטרטגיות אלה כדי ליצור קשרים חזקים עם הקהל שלך ולהאיץ את הקמפיין שלך לבניית רשימה.

“קודם הגדירו מה הציפיות שלך לבניית רשימת דוא”ל”

הצרכנים מקפידים על פרטי הקשר שלהם. הם לא יבחרו לקבל הודעות שיווקיות אלא אם כן הם מקבלים ערך ברור.

גאוף מייעץ ליזמים “להבהיר למבקרים מדוע עליהם להירשם לרשימת הדוא”ל שלכם ומה הם יקבלו אם הם יעשו זאת.

ויש אמת בדברים שלו, אנשים לא רוצים רק לקבל ממך מיילים שלא מדברים אליהם ואינם קשורים לנושא אליו הם מתחברים, הם מחפשים ערך, וכמה שיותר ממנו.

הנה טופס לדוגמא המגדיר כיצד ניתן להניע גולשים להירשם לרשימות התפוצה שלנו.

הוא אומר למשתמש בטופס שאין לו מה לדאוג מספאם והוא שולח אליו כל חודש רק 2 מיילים.

  1. מייל אחד על עדכונים
  2. מייל שני על טיפים ורעיונות לקידום העסק.

טופס לכידת לידים זה אומר למנויים בדיוק מה הם מקבלים. הם יודעים באיזו תדירות הם ישמעו מ- Outseta ומה יכלול כל דוא”ל.

אתם יכולים לעשות את אותו הדבר באמצעות טופס לכידת לידים משלכם. יתכן שיש לכם אסטרטגיות שיווק שונות.

אך הנקודה פה היא שעליכם להיות ברורים כמה שיותר בנוגע לאופן שליחת המייל ומה הגולש מקבל ברגע שהוא נרשם כמנוי.

תנו כמה שיותר ערך!

ערך ערך ערך.. זה המכונה שמניעה הכל, תתמקדו בזה ותהיי לכם רשימת תפוצה מנצחת!

גאוף מציין נקודה מצוינת שללמוד לבנות רשימת דוא”ל לא נועד רק לרכוש מנויים חדשים. זו רק ההתחלה.

ברגע שיש לכם מנויים, אתם חייבים לשמור אותם או אותן מאושרים. עקוב אחר הציפיות שקבעת כששכנעת מנויים להירשם לרשימת התפוצה שלך.

הדרך המהירה ביותר להשיג מנויים לדוא”ל חדשים ולשמור עליהם היא לספק ערך עצום.

בין שאתם מציעים כלים בחינם, ספרים אלקטרוניים או פוסטים בבלוג – זה ממש לא משנה. מה שחשוב זה איכות ההצעה שלכם. “

כשאתם נותנים ערך איכותי למנויים שלכם, הם מצפים לקבל מכם עוד עוד מידע ומחכים למייל הבא שיגיע מכם.

כשאנחנו שולחים מיילים חשוב לתת דגש על פתרון בעיות לגולש, גלו מה המנויים שלנו רוצים ותנו להם את התוכן היעודי.

לחצו כאן וגלו >> 25 טכניקות לבניית רשימות תפוצה.

אל תפריעו לחווית הגלישה של המשתמש עם הצעות לא רלוונטיות

אל תפריעו לחווית הגלישה של המשתמש עם הצעות לא רלוונטיות

שלמות חוויית משתמש היא חלק חשוב באופטימיזציה של שיעורי המרות (CRO).

אינכם רוצים להפריע למבקרים או להסיח את דעתם כאשר הם נוחתים באתר שלכם. במקום זאת, אתם רוצים להגיש חוויה פנטסטית שמדריכה אותם לפעולה שאתם רוצים שהם יבצעו.

מדריך למתחילים >> ללמוד לבנות אתר וורדפרס בכמה צעדים פשוטים.

לדוגמה, הוא מציין פופאים כאלמנטים שעשויים להסיח את דעתם באתר.

הוא ממליץ להשתמש בהם באתרי מסחר אלקטרוני, אך פחות מכך באתרי SaaS. הוא אומר, “לא תראה חלונות קופצים באתר שלנו.

למרות שאנחנו עשויים לפספס כמה הודעות אימייל כתוצאה מכך, הטענה שלי היא [שזה] מועיל למותג [שלנו] ואמינותנו, ושומר על שיעורי ההקפצה של מבקרי האתר שלנו. “

כשאנחנו מקפיצים פופאים אנחנו יכולים לעצבן את הגולשים וכתוצאה מכך הם יעזבו את האתר שלנו.

זה לא אומר שאתם לא יכולים להשתמש בכלים כדי ללכוד מיילים נוספים. ג’וף אומר:

“הייתי ממליץ לכם להשתמש בסרגלים מתמשכים בחלק העליון או התחתון של הדף שלכם למבצעים אלה, מכיוון שהם פחות מפריעים מפופאפים. “

מהן הטעויות הנפוצות ביותר שמשווקים עושים, המונעים מגולשים להירשם כמנויים?

מהן הטעויות הנפוצות ביותר שמשווקים עושים, המונעים מגולשים להירשם כמנויים?

בהתבסס על אותה נקודה אחרונה, טעויות נפוצות שמשווקים מבצעים כאשר הבנתי כיצד לבנות רשימת אימיילים מאפס.בתמציתיות אלו שתי טעויות עיקריות שיכולות לגרום לכם להרשמה של פחות מנויים.

הטעויות הנפוצות ביותר הן, טעות ראשונה זה גירוד מיילים מהרשת והוספה שלהם לרשימת התפוצה שלכם, מיילים שלא בהכרח צורכים את התוכן שאנחנו מקדמים, טעות שניה היא שליחה מרובה של מיילים לרשימת התפוצה שלנו.

חשוב להבין שרשימת הדוא”ל היא אחד מהנכסים השיווקיים החשובים ביותר שיכולים להיות לכם, לכן חשוב לא להרוס אותה.

אנשים הנרשמים לרשימה שליכם, הם אלה האנשים היחידים שצריכים לקבל את הדוא”ל שלכם. בנוסף, אל תשלחו דוא”ל אלא אם יש לכם משהו חשוב לומר.

חשוב לציין, כל אימייל מכיל ערך. ואנחנו באמת רוצה לעזור למנויים שלנו, אז חשוב מאוד להיות מודעים לצרכים והציפיות שלהם.

כיצד לבנות אסטרטגיה להגדלת מנויים

כיצד לבנות אסטרטגיה להגדלת מנויים לרשימות התפוצה שלכם


למרות שחשוב להבין את היסודות של בניית רשימת תפוצה, אין סיבה לדחות לימוד טכניקות מתקדמות יותר. ככל שלומדים מהר יותר, כך אתה הופך להיות משווק תפוצה מקצועי יותר.

התבוננו בפוסטים או הבלוגים הממירים ביותר שלכם או הצעות תוכן אחרות.

לאחר מכן תוכלו להשתמש במסוף החיפוש של Google כדי לראות את שאילתות החיפוש בפועל שהביאו לנחיתה של אנשים בדפים אלו.

האם יש נושא או יעד משותף מאחורי שאילתות החיפוש שהביאו את המבקרים לדף זה? אם כן, בנו הצעת תוכן העוסקת ישירות בנושא או בשאלה העומדת מאחורי שאילתות החיפוש.

במילים אחרות, שקלו חיפוש וכוונת משתמש כדי להבין מה הקהל שלכם רוצה. אתם עשוים לגלות שיש נקודת כאב שתוכלו להתמודד איתה באמצעות ההצעה שלכם או יעד מסוים שהקהל שלך רוצה להשיג.

על ידי התייחסות לנושאים אלה ישירות בהצעות שלכם, אתם מגדילים את הסיכויים שלעם לקבל יותר מנויים.

טיפ נוסף ומעניין הוא הוספת טפסים ללכידת דוא”ל באמצע תוכן הווידיאו. כלים כמו Wistia מקלים על זה.

אמנם זה עלול להפריע, אך יש פעמים שזה יכול להיות יעיל ולעזור לך לתפוס מיילים מלקוחות פוטנציאליים באמת בעלי ערך גבוה.

לדוגמא, אם יש לכם סרטון הדגמת מוצר מפורט מאוד של 10 דקות,והוא זמין באתר האינטרנט שלכם צרפו אותו לאחד מהטפסים שיש לכם,

לא צריך את כולו 6 דקות לסרטון, יש סיכוי די טוב שתוכלו לאסוף כמה הודעות דוא”ל בדרך זו.

כל לקוח צפה 6 דקות מהסרטון שלך כנראה די עוסק / מתעניין במוצר שלך.

האם ניתן לבנות רשימת תפוצה ללא אתר

האם ניתן לבנות רשימות תפוצה ללא אתר.

כדי לבנות רשימת אימיילים טובה, אני ממליץ לכם בחום להחזיק אתר, לא רק שהוא כלי ממש טוב ללכידת מיילים, הוא כלי הכרחי.

לכל הפרוייקטים שיש לי ברחבי הרשת אני מחזיק אתר או בלוג בהם אני מניע גולשים להרשמה לרשימת התפוצה שלי.

לכן חשוב מאוד שיהיה לכם אתר משלכם בו תוכלו להציג את כל הידע והתוכן שלכם.

>> מדריך לבניית רשימות תפוצה בפייסבוק יחד עם שיווק שותפים

טעויות נפוצות בבנית רשימות תפוצה ואיך להימנע מהן

כמומחה ב- SaaS, רציתי שג’וף יספק קצת תובנות ספציפית בנושא שיווק בדוא”ל של SaaS.

אם אתה נמצא במרחב הזה, אתה יכול להפיק תועלת מהאסטרטגיות שלו ולהימנע מכמה מהטעויות השיווקיות הנפוצות ביותר בדוא”ל בענף זה.

ראשית, ג’וף מזהיר מפני השימוש ב”רשימת דוא”ל לבניית תחבולות / טקטיקות “.

במילים אחרות, אינך מעוניין לאסוף כתובות דוא”ל באמצעות תנאי משנה. היה אמיתי עם הקהל שלך.

הוא אומר, “אתה צריך להרוויח את הזכות להיכנס לתיבת הדואר הנכנס של מישהו, ועם תיבות הדואר הנכנס של כולם מוצפות בהודעות לא רצויות בימינו,

דרוש יותר מאי פעם אמון כדי שמישהו יזמין אותך פנימה.

לעיתים קרובות יש “מחשבה” של חברות SaaS, אם נבנה את זה, הן יבואו, כאשר הציפייה היא שתשיק מוצר ותשתף תוכן כלשהו, ​​הרשימה שלך תתחיל לגדול אוטומטית. אם הרשימה שלך לא צומחת, אתה פשוט לא מספק מספיק ערך. “

שוב, הנתונים הם החברים שלנו. עקבו אחר שיעורי המנויים שלכם בקפדנות.

אם אתם מקבלים הרשמות זוגיות רק בשבוע, או אם קצב הצמיחה שלכם קופא על שמריו, עליכם להגדיל את כמות הערך שאתם מספקים.

זה מתחיל מההצעה שלך. תן תמריץ לקהל שלך להירשם – אנשים עם הסבירות הגבוהה ביותר לרכוש את המוצר שלך – אינם יכולים לסרב.

ג’וף גם אומר, “הטעות השנייה היא שחרור האתר שלך באמצעות טופסי הרשמה לדוא”ל והצעות שמועילות לך, ולא כאלה שמועילות למבקר האתר שלך.”

בעולם ה- SaaS צריך להתמקד בצרכן במאה אחוז. כן, אתם רוצים לאסוף מנויים, להמיר לידים ולייצר מכירות, אבל אתה לא יכולים לעשות זאת אם אתם תמיד משווקים מנקודת מבט של אני-אני-ואני.

אסטרטגיה אחת שמצאתי היא שכתיבה בגוף שני תמיד מסיטה את נקודת המבט. במקום להשתמש במילה “אני” בהצעה שלך, השתמש ב”אתה “. ככה, אתה יודע שאתה ממוקד בצרכן במקום בעצמך.

דוגמה לבניית רשימה אמיתית שעבדה [ניתוח מקרה]

את המקרה הבא תרגמתי מאתר בחו״ל, על דוגמא לבניה של רשימת תפוצה שעבדה.

כשנשאל על דוגמא בעולם האמיתי שהועיל לג’וף, הוא ציין את נטילת הסקרים כדרך אמינה להגדיל את הערך ולהבין טוב יותר את הקהל שלך.

“סקור את הקהל שלך לגבי סוג התוכן שהכי שימושי עבורם. מהן השאלות הבוערות, הפחדים, הרצונות שלהם?

איך הם מקודמים? ואז לכסות את הנושאים האלה. ב- Outseta, באמת התחלנו להבין את הדברים האלה עבור מייסדי SaaS אחרים, ואז כיסינו את הנושאים שהתקבלו. “

זה יכול לעבוד עבור שיווק בדוא”ל וגם בשיווק תוכן – ובאופן אידיאלי לשניהם.

לדוגמה, אסטרטגיית שיווק דוא”ל נפוצה היא קישור לתוכן הבלוג הטוב ביותר שלך בהודעות הדוא”ל שלך. העבר קטע פנטסטי המספק ערך מטורף לקוראים.

גאוף למד באמצעות סקרים כי הקהל שלו באמת רצה לדעת לבנות קישורים ולשפר את ה- SEO שלהם.

ומכיוון שלקוחות Outseta הם בעיקר בענף SaaS, הוא ידע להתמקד בהם באופן ספציפי.

בהתבסס על תובנה חדשה זו, יצר ג’וף מאמר מעמיק בנושא בניית קישורים ומחקר מילות מפתח.

הוא כלל אותי בנדיבות בין שלושת המומחים שאת מוחם בחר לכתבה, כך שהקהל שלו זכה לשמוע ביותר מנקודת מבט אחת.

אותה אסטרטגיה אפשרה לו להפיק מאמרים בנושאים כמו מחזורי חיים של התחלתי, שיווק באמצעות דואר אלקטרוני קר ומימון עסקי.

השימוש באסטרטגיה זו לא יכול רק לעזור לכם להגדיל ערך למנויי הדואר האלקטרוני שלכם, אלא גם יכול לעזור עם קידום אתרים.

אולי יעניין אתכם >> קידום אתרים אורגני (SEO)

סיכום

ברור שישנן דרכים רבות לבנות רשימת אימיילים מאפס. סיפקנו בחינניות תובנות של מומחים שיכולים לעזור לכם להגדיל את הרשימות שלכם מהר יותר, בצורה יעילה יותר וללא שימוש בתחבולות.

הוסיפו סימניה למאמר זה כדי שתוכלו לחזור אליו לעתים קרובות ככל שרשימת התפוצה שלכם גדלה.

כשתקבלו פעילות רבה יותר, תוכלו להשתמש בטקטיקות מתקדמות של ג׳וף בכדי להפוך את רשימת הדוא”ל שלך לחזקה עוד יותר.

זכרו, עם זאת, ערך זה הוא המפתח. אם אינכם מספקים ערך, אינכם יכולים לצפות מאנשים למסור את פרטי הקשר שלהם.

כדי לקבל נתונים נוספים מהקהל שלכם, השתמשו בכלים כגון Crazy Egg. אתם יכולים לראות כיצד מבקרים באתר מקיימים אינטראקציה עם האתר שלכם,

כולל טפסי הרשמה, באמצעות דוחות חזותיים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שעות פעילות

שעות פעילות המוקד:

בימים א,-ה׳ בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב.

יום ו׳ וערבי חג: מהשעה 10:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים.

ובמוצ״ש כשעה לאחר צאת השבת ועד השעה 22:00 בלילה.

צור קשר

יש לכם שאלות נוספות?, מעוניינים במידע נוסף?, שלחו לנו הודעה ונשמח לעמוד לשירותכם.

הסמינר מועבר באינטרנט – כל מה שצריך זה לבחור תאריך: