שיווק שותפים (Affiliate Marketing) מה זה ואיך עושים מזה כסף ב2020?

שיווק שותפים (Affiliate Marketing) מה זה ואיך עושים מזה כסף ב2020?

קמתי בבוקר השעה 05:00 אני צריך להתארגן לעבודה, לשטוף פנים להרתיח מים לקפה, לתפוס את האוטובוס או את הרכבת.

הקרונות מלאים אין לכם איפה לשבת אתם מאחרים לעבודה, שוב הבוס הולך לכעוס עלינו, כל הלחץ הזה, תמיד יום ראשון העמוס, אבל לא רק ראשון, יש לי את יום המחרת.

שני, שלישי וככה כל השבוע..

נשמע נורא כל כך?

מה אם במקום להתמודד עם המונוטוניות וההמולה של מירוץ העכברים כדי להרוויח כמה שקלים, תוכלו להרוויח כסף בכל עת ובכל מקום – גם כשאתם ישנים?

זה הרעיון מאחורי השיטה שנקראת שיווק שותפים

שיווק שותפים הוא טקטיקה פופולרית בכדי להניע מכירות ולייצר הכנסות מקוונות משמעותיות.

הדחיפה החדשה לעבר טקטיקות שיווק מסורתיות פחות השתלמה במיוחד עבור מותגים ומשווקי שותפים כאחד. למעשה:

  • 81% מהמותגים ו -84% מההוצאות על פרסום מנצלים את הכוח של שיווק שותפים, נתון שימשיך לגדול ככל שההוצאות על שיווק שותפים גדלות מדי שנה בארצות הברית.
  • יש עלייה של 10.1% בהוצאות על לשיווק שותפים בארצות הברית בכל שנה, כלומר עד 2020 המספר הזה יגיע ל -6.8 מיליארד דולר.
  • בשנת 2018 אומדו כי עלויות שיווק התוכן היו 62% מתוכניות השיווק המסורתיות, ובמקביל הן מייצרות שלוש פעמים את ההפניות של השיטות המסורתיות. למעשה ניתן לייחס 16% מכל ההזמנות שבוצעו באופן מקוון להשפעה של שיווק שותפים.
  • במרץ 2017, מבנה השותפים של אמזון השתנה, והציע שיעורים של 1-10% מההכנסות ממוצרים עבור יוצרים, מה שמספק את ההזדמנות עבור חברות להגדיל באופן דרמטי את הכנסותיהם הפסיביות על סמך מה שהם מוכרים.
  • ג'ייסון סטון, המכונה גם מיליונר מנטור, היה אחראי לסכום של כ -7 מיליון דולר במכירות קמעונאיות רק בחודשים יוני ויולי בשנת 2017.

מה זה שיווק שותפים ע״פ ויקפדיה?

מה ההגדרה של שיווק שותפים?

שיווק שותפים זה התהליך שבו אנחנו מרוויחים עמלה עבור פרסום מוצרים או שירותים של אנשים או חברות, אנחנו מוצאים מוצרים שאנחנו אוהבים ומתחברים אליהם, ומרוויחים עמלה בכל פעם שיש מכירה של אותו מוצר.

מה זה שיווק שותפים?

שיווק שותפים הוא התהליך בו השותף מרוויח עמלה לשיווק מוצרים של אדם אחר או חברה.

השותף פשוט מחפש מוצר שהוא אוהב, ואז מקדם את אותו המוצר ומרוויח חלק מהרווח מכל מכירה שהוא מבצע. המכירות עוקבות באמצעות קישורי שותף מאתר לאתר אחר.

מה זה שיווק שותפים?
התהליך שבו מתבצע שיווק שותפים

 

איך שיווק שותפים עובד?

מכיוון ששיווק שותפים פועל על ידי פיזור האחריות של שיווק ויצירה של מוצרים על פני צדדים, הוא מצליח למנף את היכולות של מגוון אנשים לאסטרטגיה שיווקית יעילה יותר תוך מתן תורמים לחלק מהרווח. על מנת לבצע את העבודה הזו, על שלוש גורמים שונים להיות מעורבים:

  • המוכר ויוצר המוצר
  • רשת השותפים
  • הצרכן

בואו נתעמק במערכת היחסים המורכבת ששלושת הצדדים האלה חולקים כדי להבטיח ששיווק שותפים יהיה הצלחה.

1. המוכר ויוצר המוצר

המוכר, בין אם יזם יחיד או עסק גדול, הוא ספק, סוחר, יוצר מוצר או קמעונאי שיש לו מוצר לשווק. המוצר יכול להיות חפץ פיזי, כמו מוצרים לבית, או שירות, כמו הדרכות איפור. המוכר, הידוע גם בשם המותג, אינו צריך להיות מעורב באופן פעיל בשיווק, אך יתכן שהוא גם המפרסם ומרוויח מחלוקת ההכנסות הקשורה בשיווק שותפים.

2. רשת השותפים

השותף יכול להיקרא גם כמפרסם,יחיד או חברה המשווקת את המוצר של המוכר בצורה המושכת את הצרכנים הפוטנציאליים.

במילים אחרות, השותף מקדם את המוצר כדי לשכנע את הצרכנים כי הוא יקר או מועיל להם ולשכנע אותם לרכוש את המוצר.

אם הצרכן אכן קונה את המוצר, השותף מקבל חלק מההכנסות שהופקו דרך רשת השותפים.

למשווקים לעתים קרובות יש קהל מאוד ספציפי אליו הם משווקים, ובדרך כלל דבקים באינטרסים של אותו קהל.

זה יוצר נישה או מותג אישי מוגדר שעוזר למשווקים למשוך צרכנים שסביר להניח שיפעלו.

3. הצרכן

בין אם הצרכן יודע זאת ובין אם לא, הם (והרכישות שלהם) הם הנהגים של שיווק שותפים. חברות כלולות שותפות איתם למוצרים אלה במדיה חברתית, בבלוגים ואתרי אינטרנט.

כאשר צרכנים קונים את המוצר המוכר והשותף שותפים לרווחים. לפעמים המשווק יבחר להיות כנה עם הצרכן על ידי כך שהוא מגלה שהוא מקבל עמלה בגין המכירות שהם מבצעים. פעמים אחרות הצרכן עשוי להתעלם לחלוטין מתשתית השיווק השותפים העומדת מאחורי הרכישה שלהם.

כך או כך, לעיתים רחוקות הם ישלמו יותר עבור המוצר שנרכש באמצעות שיווק שותפים; חלקו של השותף ברווח נכלל במחיר הקמעונאי. הצרכן ישלים את תהליך הרכישה ויקבל את המוצר כרגיל, שאינו מושפע ממערכת שיווק השותפים בו הם מהווים חלק משמעותי.

איך עובד המודול של שיווק שותפים?

כפי שציינתי מקודם, ישנם 3 גורמים המעורבים בתהליך של שיווק שותפים מצליח, אבל בתכלס המודול עובד בצורה הבאה:

ישנו את בעל המוצר – המפרסם הוא יוצר קשר עם רשת השותפים ומעלה אליה את המוצר שלו, הרשת תקח מבעל המוצר סכום כסף קבוע או חד פעמי עבור ההעלאה של המוצר שלו לתוכנית השותפים, אנחנו כמשווקים יכולים להירשם לאותן רשתות בצורה חינמית והרוויח כסף עבור כל מכירה שנבצע עם הקישור שותף שלנו.

באופן הזה כולם מרוויחים!

בעל המוצר משלם תשלום קבוע או חד פעמי עבור קידום המוצר שלו ולא מתעסק עם הוצאות שיווק נוספות, ככה הוא יכול להתמקד בהיבטים שונים של המוצר.

רשת השותפים שמקבלת עמלה מבעל המוצר ומכל מכירה שהמשווק מצליח לעשות!

והמשווק עצמו – נרשם בחינם ויכול להרוויח סכום כסף נאה מאוד!

[/vc_column_text][vc_column_text]

איך משווקי שותפים מקבלים את הכסף שלהם?

שיטה מהירה וזולה להרוויח כסף ללא הטרחה של מכירת מוצר בפועל, לשיווק שותפים יש משיכה בלתי ניתנת להכחשה עבור אלה המעוניינים להגדיל את הכנסותיהם באופן מקוון.

אבל איך משלמים לשותף אחרי קישור המוכר לצרכן?

התשובה מסובכת.

הצרכן לא תמיד צריך לקנות את המוצר עבור השותף כדי לקבל עמלה. בהתאם לתוכנית, תרומת השותף למכירות תימדד אחרת. השותף עשוי לקבל שכר בדרכים שונות:

1. תשלום עבור קניה

זהו המבנה הסטנדרטי של שיווק שותפים. בתוכנית זו, בית העסק משלם לשותף אחוז ממחיר המכירה של המוצר לאחר שהצרכן רוכש את המוצר כתוצאה מאסטרטגיות השיווק של השותף. במילים אחרות, על השותף לגרום למעשה למשקיע להשקיע במוצר לפני שהם מקבלים פיצוי.

2. תשלום עבור ליד

מערכת מורכבת יותר, תוכניות שותפים לשלם לכל ליד, מפצה את השותף על בסיס המרת לידים.

על השותף לשכנע את הצרכן לבקר באתר הסוחר ולהשלים את הפעולה הרצויה – בין אם הוא ממלא טופס יצירת קשר, נרשם לניסוי של מוצר, מנוי לניוזלטר או הורדת תוכנה או קבצים.

3. תשלום עבור לחיצה (קליק)

תוכנית זו מתמקדת בתמרוץ של השותף להפנות צרכנים מפלטפורמת השיווק שלהם לאתר של בית העסק.

משמעות הדבר היא כי על השותף לערב את הצרכן שיעבור מאתר השותף לאתר הסוחר. השותף משולם על בסיס הגידול בתעבורת האינטרנט.

למה להיות משווק שותפים?

מה הסיבות להיות משווק שותפים?

1. הכנסה פסיבית

בעוד שכל עבודה "רגילה" מחייבת אותך בעבודה כדי להרוויח כסף, שיווק שותפים מציע לך את היכולת להרוויח כסף בזמן שאתה ישן.

על ידי השקעה של פרק זמן ראשוני בקמפיין, תוכלו לראות תשואות רצופות באותו זמן כאשר הצרכנים רוכשים את המוצר במהלך הימים והשבועות הבאים.

אתה מקבל כסף עבור העבודה שלך הרבה אחרי שסיימת אותה. אפילו כשאתה לא מול המחשב שלך, כישורי השיווק שלך ירוויחו לך זרם הכנסה קבוע.

2. אין שירות לקוחות

מוכרים פרטיים וחברות המציעות מוצרים או שירותים נאלצים להתמודד עם הצרכנים שלהם ולהבטיח שהם מרוצים ממה שהם רכשו.

הודות למבנה השיווק של השותפים, לעולם לא תצטרך לדאוג לתמיכת לקוחות או לשביעות רצון הלקוחות.

כל התפקיד של משווק השותפים הוא לקשר בין המוכר לבין הצרכן.

המוכר מתמודד עם תלונות צרכנים לאחר שתקבל את העמלה שלך מהמכירה.

3. עבודה מהבית

אם אתה מישהו ששונא ללכת למשרד, שיווק שותפים הוא הפיתרון המושלם.

תוכל לפתוח קמפיינים ולקבל הכנסות מהמוצרים שהמוכרים יוצרים תוך כדי עבודה מהנוחות של הבית שלך.

זו עבודה שתוכלו לעשות בלי לצאת מהפיג'מה לעולם.

4. עלות מול תועלת

מרבית העסקים דורשים דמי התחלה כמו גם תזרים מזומנים למימון המוצרים הנמכרים.

עם זאת, שיווק שותפים יכול להיעשות בעלות נמוכה, כלומר אתה יכול להתחיל במהירות וללא טרחה רבה.

אין דמי הצטפרות לתוכנית שותפים לא צריך לדאוג להם ואין צורך ליצור מוצר. התחלת עבודה היא יחסית מאוד פשוטה.

5. נוח וגמיש

מכיוון שאתה הופך למעשה לפרילנסר, אתה מקבל עצמאות מוחלטת בקביעת היעדים שלך, הטוויה עצמית של הדרך שלך, בחירת המוצרים שמעניינים אותך ואפילו קביעת השעות שלך.

נוחות זו פירושה שתוכל לגוון את העבודות שלך אם תרצה להתמקד אך ורק בקמפיינים פשוטים. אתה תהיה חופשי ממגבלות ותקנות של החברה, כמו גם מצוותים שאינם מבצעים ביצועים טובים.

6. תגמולים מבוססי ביצועים

עם משרות אחרות אתה יכול לעבוד שבוע של 80 שעות ועדיין להרוויח את אותה משכורת.

שיווק שותפים מבוסס אך ורק על הביצועים שלך.

תקבל מזה מה שתכניס כישורי השיווק שלך וכתיבת קמפיינים מעורבים ישתפרו וזה ישפיע על ההכנסות שלך. סוף סוף תקבל שכר עבור העבודה המצטיינת שאתה עושה!

7. אל תזלזל בכוחו של קידום אורגני (SEO)

יש המון תנועה אורגנית שתוכל להשיג ממנועי חיפוש אם אתה מבצע SEO כראוי.

הימים שבהם אופטימיזציה למנועי חיפוש עסקו ברימוי של גוגל נעלמו.

כיום מדובר על שיפור האתר שלך עבור המבקרים. אנשים באופן טבעי מחפשים מידע באופן מקוון.

לכן כדאי ללמוד את היסודות של קידום אתרים בדף, מחקר מילות מפתח ובניית קישורים כדי להיות מקור המידע שהם מוצאים תחילה.

מי לא ירצה לדרג מספר 1 במונחים כמו "המוצר הטוב ביותר" או "סקירת המוצר" בגוגל?

מה הן רשתות שותפים?

רשתות שותפים מחברות בנינו המשווקים לבעלי המוצרים, רשתות השותפים לקוחות עמלה מבעל המוצר עבור העלאת המוצר לרשת ולוקחת רווחים בנוסף מכל מכירה אותה מבצע המשווק.

מהו קישור שותף?

קישור שותף הוא מעין תעודת זהות, הוא יחיד ומיוחד ויש רק אחד כזה עבור כל משווק, ככה הרשת יודעת בדיוק שהמכירות עבור מוצר מסויים הגיעו דרך אותו משווק, ישנם רשתות לדוגמא EPN של איביי, ששותלות בכל קישור קוקיס ל כמה שעות, ככה שאם לא בוצעה מכירה ישירה דרך הקישור שלנו, עבור פרק זמן מסויים שהצרכן רכש, אנחנו נקבל עמלה.

סוגים נפוצים של ערוצי שיווק שותפים

מרבית החברות חולקות שיטות עבודה נפוצות כדי להבטיח שהקהל שלהם יהיה מעורב ופתוח לרכישת מוצרים מקודמים. אך לא כל השלוחות המפרסמות, מפרסמות את המוצרים באותה צורה. למעשה, ישנם מספר ערוצי שיווק שונים שהם עשויים למנף.

1. משפיעים (Influencers)

משפיע הוא אדם המחזיק בכוח להשפיע על החלטות הרכישה של חלק גדול מהאוכלוסייה.

אדם זה נמצא בעמדה מצוינת ליהנות משיווק שותפים. הם כבר מתהדרים במספר גדול של עוקבים, ולכן קל להם להפנות את הצרכנים למוצרי המוכר באמצעות פוסטים, בלוגים במדיה חברתית ואינטראקציות אחרות עם העוקבים שלהם. לאחר מכן המשפיעים מקבלים חלק מהרווחים שעזרו ליצור.

2. בלוגרים

עם היכולת לדרג באופן אורגני בשאילתות במנועי חיפוש, בלוגרים מצטיינים בהגדלת המרות של מוכר. הבלוגר מדגים את המוצר או השירות ואז כותב סקירה מקיפה המקדמת את המותג בצורה משכנעת, ומביאה תנועה חזרה לאתר המוכר.

הבלוגר מתוגמל על השפעתו על הפצת הבשורה על ערך המוצר ומסייע בשיפור המכירות עבור המוכר.

3. חיפוש בתשלום מיקרוסיטים ממוקדים

פיתוח ומונטיזציה של מיקרוסיטים יכול גם להשיג כמות רצינית של מכירות.

אתרים אלו מתפרסמים באתר של שותפים או ברשימות הממומנות של מנוע חיפוש.

הם מובחנים ונפרדים מהאתר הראשי של הארגון. על ידי הצעת תוכן ממוקד ורלוונטי יותר לקהל ספציפי, מיקרו-אתרים מובילים להגדלת המרות עקב קריאת הפעולה הפשוטה והישירה שלהם.

4. רשימות תפוצה

למרות מקורותיה הישנים, שיווק בדוא"ל הוא עדיין מקור בר קיימא להכנסות משיווק שותפים.

לחלק מהסניפים השונים יש רשימות דוא"ל בהן הן יכולות להשתמש כדי לקדם את מוצרי המוכר. אחרים עשויים למנף עלוני דוא"ל הכוללים היפר-קישורים למוצרים, ולהרוויח עמלה לאחר שהצרכן ירכוש את המוצר.

שיטה נוספת מיועדת לסניף לבנות רשימת דוא"ל לאורך זמן. הם משתמשים בקמפיינים השונים שלהם כדי לאסוף מיילים בהמוניהם, ואז שולחים דוא"ל לגבי המוצרים שהם מקדמים.

5. אתרי מדיה

אתרים אלה נועדו ליצור כמות עצומה של תנועה בכל עת, אתרים אלה מתמקדים בבניית קהל של מיליונים.

אתרים אלה מקדמים מוצרים לקהל הענק שלהם באמצעות באנרים וקישורים. שיטה זו מציעה חשיפה מעולה ומשפרת את שיעורי ההמרות, וכתוצאה מכך הכנסות מהשורה הראשונה הן עבור המוכר והן עבור הסניף.

כיצד ניתן לשווק הצעות?

הצעות שותף ניתן לשווק במגוון פלטפורמות הן בצורה ממומנת והן בצורה אורגנית, אבל איך אנחנו יודעים מה הדרך הכי טובה עבורנו?

בואו נסקור כמה מהשיטות המועדפות היום הן בצורה האורגנית והן בצורה הממומנת.

נתחיל בצורה הממומנת כי היא הקלה ביותר והמובנת.

1. קידום ממומן

קידום ממומן הוא קידום בו אנחנו משלמים לפלטפורמה כזו או אחרת להציג את ההצעות שלנו עבור קהל מסויים, אותו קהל נחשף למוצר אותו אנחנו מפרסמים ולרכוש אותו, על קניה אנחנו נקבל תשלום.

ניתן לשווק בפלטפורמות כגון: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, פינטרסט ואחרות!

ההיתרון המשמעותי בפרסום זה:

  • אנחנו מגיעים לתפוצת קהל גדולה יותר.
  • קהל ממוקד ורלוונטי לנישה שלנו.
  • פוטנציאל רווח גדול.
  • תהליך קצר עם תוצאות מידיות

חסרונות בקידום ממומן:

  • יכולים להפסיד כסף על שיווק.
  • מוגבלים לחוקים ולהגבלים של אותה רשת.

2. קידום אורגני

מהצד השני יש לנו את היכולת לבצע קידום אורגני לחלוטין שידוע גם כקידום חימני, וכמובן שגם לו יש יתרונות וחסרונות.

יתרונות בקידום אורגני:

  • אין סיכון כלכלי.
  • בנית נכס המחזיק לאורך זמן.
  • רווח גובהה

חסרונות בקידום אורגני:

  • תהליך ארוך שלוקח זמן
  • תפוצת קהל מוגבלת

ניתן לשווק בצורה אורגנית ע״י בנית אתר מבוסס נישה או בלוג בתחום מסויים, ניתן לפרסם בקבוצות ודפי פייסבוק הרלוונטים לנישה שלנו, אך אנחנו מוגבלים לחוקים שלהם, בנוסף ניתן לשווק בפורומים ואתרים מבוססי הנישה שלנו.

לקידום אורגני יש פוטנציאל גדול אם יודעים להשתמש בו בצורה נכונה, ופוטציאל הרווח יכול להיות מעולה עם הכנסה פסיבית גובהה.

כמה כסף אפשר להרוויח עם שיווק שותפים?

שאלת השאלות שתמיד שואלים אותי, לירן תגיד לי כמה כסף אני יכול להרוויח אם אני עושה שיווק שותפים?, האמת היא, שאף אחד לא יכול לענות על השאלה הזו.

הכל תלוי בכם, תשקיעו תתמידו אתם תראו תוצאות, יש כאלה שעושים כבר בחודש הראשון 1000 ש״ח ויש כאלה שגם לא עושים אפילו שקל אחד.

זה משתנה מאדם לאדם ותלוי בהמון דברים ופעולות שאתם מבצעים:

  1. בחירת המוצר
  2. אופן השיווק
  3. כתיבת התוכן
  4. בחירת קהל היעד

ועוד המון גורמים היכולים להשפיע על הרווח שלכם משיווק שותפים, חשוב להבין שאין מילת קסם שגורמת לנו להרוויח כסף עם שיווק שותפים וזה תהליך שלוקח זמן, אבל בסופו של יום זה משתלם.

האם אתם הולכים להתעשר משיווק שותפיםֿ?

כנראה שלא תתעשרו כזה מהר משיווק שותפים, אבל זה בהחלט אחלה דרך להרוויח כסף ולייצר לעצמנו הכנסה נוספת ולשדרג את רמת החיים שלנו.

האם שיווק שותפים רוולנטי גם ב 2020?

בניגוד לדעה הרווחת אני מאמין ששיווק שותפים הולכת להיות השיטה המנצחת של 2020 יש כאלה שיגידו שהשיטה כבר מתה ומיצינו אותה מכל כיוון אך לא כך הדבר.

השיטה קיימת מראשית האינטרנט ומאז ומתמיד אנשים ניצלו את היכולת להרוויח כסף דרך הפלטפורמה, הדר אשוח היה הראשון שהביא את השיטה לראש התודעה הישראלית עם התוכנית שלו הנקראת ״תכלס כסף״.

שיווק שותפים היא רק שיטה אחת מ 7 שיטות לעשיית כסף באינטרנט דרך מקצועות השיווק הדיגיטלי הקיימות היום.

אנחנו רק צריכים לבחור את השיטה המועדפת עלינו, והתחיל כבר היום ללמוד מקצוע משנה חיים ועבודה חדשה בתחום הדיגיטל.

טיפים שיעזרו לך להיות משווק שותפים מצליח

קביעת יעדים ומטרות

1. פיתוח קשר

כשאתה מתחיל את הקריירה שלך בשיווק שותפים, תרצה לטפח קהל שיש לו אינטרסים מאוד ספציפיים. זה מאפשר לך להתאים את קמפיינים השותפים שלך לגומחה זו, ולהגדיל את הסבירות שתמיר. על ידי ביסוס עצמך כמומחה בתחום אחד במקום לקדם מערך גדול של מוצרים, תוכל לשווק לאנשים שסביר להניח שיקנו את המוצר.

2. עשה זאת אישי

לא חסרים מוצרים שתוכלו לקדם. תהיה לך אפשרות לבחור מוצרים שאתה מאמין בהם באופן אישי, וודא שמסעות הפרסום שלך יתרכזו במוצרים יקרי ערך באמת שהצרכנים יהנו מהם. תוכלו להשיג שיעור המרות מרשים ובמקביל לבסס את האמינות של המותג האישי שלך.

תרצה גם להיות טוב מאוד עם רשימות תפוצה ולעבוד עם בלוגרים ומשפיעים אחרים.

השתמש בכלי כמו ContactOut כדי לאסוף פרטי קשר של אנשים ולשלוח דוא"ל בהתאמה אישית כדי להשיג בלוגים של אורחים והזדמנויות שותפים.

3. התחל לסקור מוצרים ושירותים.

התמקד בסקירת מוצרים ושירותים הנמצאים בנישה שלך. לאחר מכן, מנף את היחס שיצרת עם הקהל שלך ואת עמדתך כמומחה, ספר לקוראים שלך מדוע הם ירוויחו מרכישת המוצר או השירות שאתה מקדם.

כמעט כל דבר שנמכר ברשת ניתן לבחון אם יש תוכנית שותפים – תוכלו לבדוק מוצרים פיזיים, תוכנה דיגיטלית או אפילו שירותים שהוזמנו באופן מקוון, כמוהזמנת אתרי נופש.

יעיל במיוחד להשוות מוצר זה לאחרים באותה קטגוריה. והכי חשוב, וודא שאתה מפיק תוכן מפורט ומפורח כדי לשפר את ההמרות.

4. תסתמך על מספר של מקורות

במקום להתמקד רק בקמפיין אחד, הקדישו זמן להרוויח כסף באמצעות מס׳ פלטפורמות, פנו לקהל שלכם במדיה החברתית ואפילו בדקו המרות חוצות ערוצים.

תבדקו מגוון אסטרטגיות שיווק כדי לראות לאיזה פלטפורמה הקהל שלכם מגיב יותר. עשו שימוש תכוף בטכניקה זו.

5. בחרו קמפיינים בצורה מדוייקת

לא משנה כמה מיומנויות השיווק שלך טובות, תרוויח פחות כסף על מוצר רע מכפי שתשיג במוצר בעל ערך. קח את הזמן ללמוד את הביקוש למוצר לפני שאתה מקדם אותו. הקפד לחקור את המוכר בזהירות לפני ההצטרפות. הזמן שלך שווה הרבה, ואתה רוצה להיות בטוח שאתה מוציא אותו על מוצר שהוא רווחי ומוכר שאתה יכול להאמין בו.

6. תהיי מעודכן עם הטרנדים

ישנה תחרות רצינית בתחום שיווק השותפים. אתה רוצה לוודא שאתה נשאר עדכני על המגמות החדשות כדי להבטיח שאתה נשאר תחרותי.

בנוסף, סביר להניח שתוכל ליהנות לפחות מכמה מהטכניקות השיווקיות החדשות שנוצרות כל העת.

וודא שאתה מתעדכן בכל האסטרטגיות החדשות הללו כדי להבטיח ששיעורי ההמרות שלך יהיו גבוהים ככל האפשר.

מהם המגמות המובילות לשיווק שותפים לשנת 2020?

1. שפר את ההבנה שלך בדוחות אפילייט

תוכניות שותפים רבות פועלות עם ייחוס של הקליק האחרון, כאשר השותף המקבל את הקליק האחרון לפני המכירה מקבל 100% זיכוי על ההמרה.

זה משתנה,

עם פלטפורמות שותפים המספקות מודלים של ייחוס ותכונות דיווח חדשות, אתה יכול לראות תצוגת משפך חוצה ערוצים מלאים של אופן הפעולה של טקטיקות שיווק אינדיבידואליות.

לדוגמה, ייתכן שתראה שמסע פרסום חברתי בתשלום יצר את הקליק הראשון, שותף X קיבל קליק 2 וסניף Y קיבל את הקליק האחרון.

עם תמונה מלאה זו, אתה יכול לבנות את עמלות השותפים שלך כך ששותפים X יקבלו אחוז מהקרדיט למכירה, למרות שלא קיבלו את הקליק האחרון.

2. נישות המשפיעים הופכות להיות ממוקדות יותר

בעבר, סניפים גדולים היו עמוד התווך, מכיוון שאתרי הקופונים והתקשורת העבירו תנועה למאות או אלפי מפרסמים.

זה כבר לא כל כך המצב. כאשר צרכנים משתמשים במילות מפתח עם זנב ארוך ומחפשים מוצרים ושירותים מאוד ספציפיים, משפיעים יכולים למנף את הנישה ההיפר-ממוקדת שלהם להצלחה בשיווק שותפים.

משפיעים עשויים לא לשלוח למפרסמים כמויות עצומות של תנועה, אך הקהל שהם אכן שולחים הוא אמין, ממוקד ויש לו שיעורי המרה גבוהים יותר.

3. GDPR משנה את אופן איסוף הנתונים האישיים

תקנת הגנת המידע הכללית (GDPR), שנכנסה לתוקף ב- 25 במאי 2018, היא מערכת תקנות המסדירות את השימוש בנתונים אישיים ברחבי האיחוד האירופי.

זה מכריח כמה חברות כלולות להשיג נתוני משתמשים על ידי הסכמה (מדיניות פרטיות מעודכנת והודעות עוגיות), גם אם הם לא נמצאים באיחוד האירופי.

תקנה חדשה זו אמורה גם להזכיר לך לעקוב אחר הנחיות ה- FTC ולחשוף בבירור שאתה מקבל עמלות שלוחות מההמלצות שלך.

4. משווקים נעשים חכמים יותר

סוחרים המקבלים אחוז גדול מהכנסותיהם מערוץ השותפים יכולים להסתמך על השותפים שלהם.

זה יכול להוביל לכך שמשווקי שותפים ממנפים את מעמדם החשוב לקבלת עמלות גבוהות יותר ועסקאות טובות יותר עם המפרסמים שלהם.

בין אם מדובר במבנה עמלות של רו"ח, CPL או עלות לקליק, יש הרבה תוכניות שותפים בעלי שילוב גבוה ומשווקי סניפים נמצאים במושב הנהג.

אילו אסטרטגיות שיווק שותפים עליך להשתמש בשנת 2020?

1. תמליץ על מוצרים שאתה באמת מכיר

בניית אמון עם הקהל שלך היא בעלת חשיבות עליונה בשיווק שותפים, והדרך המהירה ביותר לאבד אמון היא להמליץ ​​על מוצרים שלא השתמשת בהם קודם או שאינם מתאימים לקהל שלך.

כמו כן, וודאו שלעולם לא תגידו לאף אחד לקנות מוצר ישיר, אתם פשוט ממליצים על המוצר. ככל שאתה מועיל יותר וככל שתמליץ על המלצות איכותיות, כך גדל הסיכוי שהגולשים יחזרו כדי להסתמך על הידע והמומחיות שלך.

2. קדם מוצרים ממספר סוחרים

אל תכניסו את כל הביצים שלכם לסל אחד. אם אתה מקדם רק מוצרי סוחר אחד, אתה תקוע בעמלות שלהם, בדפי הנחיתה שלהם ובסופו של דבר, שיעורי ההמרה שלהם.

חשוב לעבוד עם הרבה סוחרים שונים בנישה שלך ולקדם מגוון רחב של מוצרים. אסטרטגיית שיווק שותפים זו תגוון את כמות העמלות שתבצע ותייצר זרם הכנסות קבוע בעת בניית אתר שותפים.

3. בדוק את שיעורי ההמרה שלך

נניח שיש לך דף קידום מכירות בו אתה מקדם מוצר באמצעות קישורי שותף.

אם אתה מקבל 5,000 ביקורים בחודש בשיעור המרות של 2%, יש לך 100 הפניות. כדי להגיע ל -200 הפניות, אתה יכול להתמקד בקבלת 5,000 מבקרים נוספים, או פשוט להגדיל את שיעור ההמרות ל -4%. איזה נשמע קל יותר?

במקום לבזבז חודשים על בניית סמכות דומיין באמצעות בלוגים ופוסטים אורחים בכדי לקבל תנועה אורגנית רבה יותר, עליכם רק להגדיל את שיעור ההמרות ב -2%.

זה יכול לכלול אופטימיזציה של דפי הנחיתה, בדיקת קריאות הפעולה שלך, וקיימת אסטרטגיית אופטימיזציה של שיעורי המרות.

על ידי בדיקה ואופטימיזציה של האתר שלך תקבל תוצאות טובות בהרבה עם הרבה פחות מאמץ.

הגדלה של יחס המרה עם שיווק שותפים

4. התמקד במקורות התנועה שלך

חשוב לדעת מאיפה התנועה שלך מגיעה והדמוגרפיה של הקהל שלך.

זה יאפשר לך להתאים אישית את ההודעות שלך כך שתוכל לספק את ההמלצות הטובות ביותר למוצרי השותף, אתה לא צריך להתמקד רק באנכי שאתה נמצא בו, אלא במקורות התנועה והקהל שמבקרים באתר שלך.

מקורות תנועה עשויים לכלול אורגני, בתשלום, מדיה חברתית, הפניה, תצוגה, דוא"ל או תנועה ישירה. אתה יכול להציג נתוני מקור תנועה ב- Google Analytics כדי להציג דברים כמו זמן בדף, שיעור יציאה מדף כניסה, מיקום גיאוגרפי, גיל, מין, זמן ביום, מכשירים (נייד לעומת שולחן עבודה) ועוד, כדי שתוכל למקד את מאמציך התנועה ההמרה הגבוהה ביותר.

נתוני ניתוח זה חשובים מכדי לקבל החלטות מושכלות, להגדיל את שיעורי ההמרות שלך ולמכירת יותר מכירות שותפים.

סיכום

שיווק שותפים הוא פיתרון אידיאלי עבור אלו המעוניינים להשיג שליטה על הכנסתם שלהם על ידי התמקדות באפשרויות הכנסה מבוססות ביצועים.

עובד בד בבד עם מוכר, משווק שותפים מוטיבציה יוכל להשיג הכנסה פסיבית מהנוחות בבית שלהם מבלי לדאוג לייצר מוצר או שירות משלהם.

למרות שהצלחת התפקיד אכן תלויה במיומנויות השיווק של השותף, היא יכולה להוכיח כדרך יעילה לעמוד ביעדי ההכנסה שלך כקריירה ראשונית או כמשרה שנייה רווחית.

תהליך פשוט ואלגנטי, שיווק שותפים באמצעות ביקורות, בלוגים, מדיה חברתית ופלטפורמות אחרות הוא גבול חדש בשיווק שרק מחכה לשימוש.

עקוב אחר הטיפים הכלולים במאמר זה, ותוכל לעסוק את הקהל שלך, להמיר קוראים פסיביים לצרכנים פעילים ולהגדיל את תשלומי המשכורת שלך בלחיצה אחת בכל פעם.

 

הפיצו את הבשורה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *