שגיאה 404 וההשפעה שלה על קידום אתרים

שגיאה 404 וההשפעה שלה על קידום אתרים

שגיאה 404 היא הודעה שהשרת נותן לנו עבור ״לא נמצא״.

במילים אחרות, כאשר אתה לוחץ על קישור או מקליד כתובת URL בסרגל הדפדפן שלך, הדפדפן עובר לשרת.

והוא אומר לו, "היי בנאדם, האם אוכל לקבל את דף האינטרנט הזה?" והשרת עונה, "מצטער אחי, אני לא יכול למצוא את העמוד בשום מקום".

האם שגיאה 404 רעה לקידום אתרים (SEO)

דפי שגיאות מהווים מטרד נפוץ באינטרנט וההשפעה שלהם על קידום אתרים בגוגל תלויה במצב ובמה הם מופיעים מלכתחילה.

להלן כמה מהמצבים מהקריטיים ביותר לפחות:

קישורים פנימיים שבורים

אלה מתרחשים בגלל שדף כבר לא קיים או מכיוון שהדף מקושר בצורה שגויה.

לא רק שקישורים שבורים מספקים חווית משתמש גרועה, אלא שהם פוגעים בשלמות האתר ומפריעים ליכולתה של גוגל לסרוק ולהיכנס לאתר.

איך למצוא קישורים פנימים שבורים?

סרוק את האתר שלך מעת לעת באמצעות סורק אינטרנט כגון MOZ.

תוכל למצוא קישורים פנימים שבורים ולהחליף אותם למחוק אותם והכי חשוב לתקן אותם.

התהליך הזה של תיקון הקישורים יעזור לנו מאוד בקידום האתר ולא יפגע בדירוג שלנו.

שגיאה 404 קלה

404 קל מתרחש כאשר דף שאינו קיים מחזיר קוד סטטוס 200.

זה כאילו שהזמנת משהו מהתפריט במסעדה והם הביאו לך משהו אחר שלא הזמנת במקום רק להגיד לך שמה שבחרת מחוץ לתפריט.

שגיאות 404 קלות הן בעייתיות מכיוון שמנועי חיפוש ימשיכו לסרוק ולהוסיף דפים שאינם קיימים כאשר ניתן להשקיע זמן בסריקת דפים שקיימים.

אתה יכול למצוא כתובות אתרים של רשימה ש- Google חושדת שהם 404 עמודים קלים במסוף החיפוש של Google תחת כיסוי> שגיאות.

שגיאה 404 ללא דף מותאם

דפי שגיאה הם פשוט חווית משתמש גרועה, אך אתה יכול לרכך את התסכול של משתמשים ולעזור להחזיר תנועה שאבדה על ידי יצירת דף 404 מותאם אישית.

דף 404 מותאם אישית יעיל יעודד את המשתמשים להמשיך ולחקור את האתר שלך ולעזור להם למצוא את מבוקשם.

לכל הפחות, דף שגיאה צריך להכיל קישורים למשאבים נפוצים, מיתוג עקבי, הודעת שגיאה המוצהרת והתנצלות על השגיאה.

דף שגיאה יכלול בעיקר:

  • גרסה פשוטה של ​​הניווט כדי לעזור למשתמשים למצוא את דרכם באתר.
  • תיבת חיפוש באתר שתעודד משתמשים להמשיך במסע שלהם באתר או לגלות תוכן חדש שאולי לא חיפשו במקור.
  • בהתאם לאתר או למצב, זה עשוי להיות הגיוני לכלול פרטי קשר כגון מספר טלפון, דוא"ל, מדיה חברתית או צ'ט-בוט.

דפים ישנים או לא מעודכנים

לפעמים דפים ישנים או מיושנים ומוסרים מהאתר.

זה נורמלי וצפוי.

טיפול ב שגיאות 404 הוא למעשה איזון.

מצד אחד, שיש יותר מדי שגיאות זה יכול להצביע על בעיות איכות באתר שלך.

מצד שני, זה לא מעשי ומייאש לבדוק את כל הדפים שיש לנו באתר.

אם דף 404 זכה לקישורים נכנסים איכותיים או שהוא מקבל כמות תנועה משמעותית, יש להפנות את הדף לדף הרלוונטי ביותר או המשרת בצורה הטובה ביותר את כוונת המשתמשים.

אם הדף לא מקבל תנועה או קישורים, זה בסדר לתת לו 404.

עם זאת, לא משנה אם תחליט 301 או 404, ודא שכתובות אתרים ישנות או מיושנות יוסרו ממפת ה- XML ​​שלך.

איך למצוא דפים ישנים או לא מעודכנים?

ראשית, עיין בניתוח אתרי האינטרנט שלך כדי לראות אילו 404 עמודים מקבלים תעבורת הפניות.

ב- Google Analytics תוכלו לעשות זאת על ידי החלת מסנן לכותרות עמודים המכילות "העמוד לא נמצא" (או כל טקסט שמשמש בתג כותרת דף השגיאה שלכם).

השתמש בכלי קישור אחורי כמו Ahrefs או Majestic כדי למצוא 404 עמודים עם קישורים נכנסים.

זיהוי והפניית קישורים שבורים אלה יכול לעזור לאתר שלך להחזיר את ערך הקישור האבוד.

תהליך זה מכונה החזרת קישורים לאחור.

לבסוף, תוכל לייצא רשימה של 404 עמודים שגוגל נתקלה בה על ידי מעבר לכיסוי> שגיאה במסוף החיפוש של גוגל.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

© כל הזכויות שמורות – אקדמיית 2100.

הסמינר מועבר באינטרנט – כל מה שצריך זה לבחור תאריך: