20 טעויות SEO נפוצות שיפגעו בדירוג האתר שלכם ב2020

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
20 טעויות SEO נפוצות שיפגעו בדירוג האתר שלכם ב2020

קבלו טעימה: מהן 4 הדרכים הכי טובות לעשיית כסף באינטרנט

ניווט מהיר

SEO זה לא דבר שאתה יכול לעשות פעם בשנה. זהו תהליך שאינו נגמר הדורש מעקב ופיתוח קבוע.

יתר על כן, SEO הוא תחרותי ביותר – אם אתה עושה טעויות קלות, אתה נותן סיכוי למתחרים שלך להתעלות עלייך.

מנהל אתר יכול בקלות להתעלם מכמה שגיאות SEO באתר העלולות לגרום לתוצאות לא רצויות.

באופן אירוני, קל מאוד לתקן את רוב השגיאות הללו.

בפוסט זה אני מראה לך 20 טעויות SEO נפוצות שכדאי להימנע מהן כדי למקסם את ביצועי האתר שלך בגוגל.

#1 התעלמות מאופטימיזציה לנייד

כיצד האתר שלך מתפקד במכשירים ניידים? מכיוון שחיפושים במובייל כבר עלו על חיפושים שולחניים, מנועי חיפוש החלו לתגמל אתרים ידידותיים לנייד ולהעניש אתרים שאינם מותאמים למכשירים ניידים.

כדי לבדוק במהירות באיזו קלות אורח יכול להשתמש בדף שלך במכשיר נייד, עבור עם מבחן ידידותי להתקנים ניידים בחינם:

לבדיקת ביצועי אתר לנייד.

כלי לבדיקת תקינות האתר שלכם לנייד חינמי לגמרי

#2 יצירת תוכן כפול

תוכן כפול הוא התוכן שמופיע ביותר ממקום אחד באינטרנט.

זה יכול להתקיים בתחומים זהים או שונים.

זוהי הטעות הנפוצה ביותר ב- SEO באתרי מסחר אלקטרוני, מכיוון שבאתרים אלה יש מספר גדול של דפי מוצר שלעיתים קרובות די דומים.

כאשר מתמודדים עם תוכן משוכפל, רובוטי החיפוש אינם יכולים לבחור אילו דפים יש להוסיף לאינדקס ועשויים להחליט שלא להציג אותם בתוצאות החיפוש.

כדי להימנע מבעיה זו, צור תמיד תוכן ייחודי לאתר שלך.

זה לא קשור רק לטקסטים של גוף וגם למטא תגיות וכתובות URL.

#3 טעינת אתר איטית

אם אתה רוצה להגדיל את העסק שלך, בעל אתר מהיר הוא אחת מהטקטיקות השולטות SEO בהן עליך להשתמש.

מהירות דף היא גורם חשוב הן עבור רובוטי החיפוש והן עבור המבקרים שלכם.

ככל שיידרש יותר זמן לדף שלך לטעון, SERP שלך יהיה נמוך יותר.

מבין הסיבות הנמוכות במהירות האתר, תמונות גדולות ויישום גרוע של JavaScript הן הנפוצות ביותר.

בעזרת תובנות PageSpeed ​​של Google, תקבל את הדוח על ביצועי הדף שלך.

הכלי מנתח גרסאות ניידות וגם שולחניות ומציע לך כיצד להפוך את הדף למהיר יותר.

#4 התעלמות מתגי ALT

הכללת תגיות תמונה היא פרט נוסף שבעלים של אתרים שוכחים לפעמים.

רובוטי החיפוש של גוגל שוקלים תגי alt וקוראים את שניהם כדי לקבוע מה יש בתמונה ולהבין איך זה קשור לטקסט שמסביב.

יתר על כן, לא למטב את תמונות האתר שלך, אתה מפספס מקור נהדר לתנועה אורגנית: תוצאות תמונה.

#5 התעלמות מתגי כותרות ותגי מטה

מנועי חיפוש משמשים לתגיות ותיאורי מטה כדי לקבוע במהירות את תוכן הדף וצרפי קטעי חיפוש.

אם אתה מדלג עליהם או משכפל אותם, אתה מפספס פוטנציאל עצום לתוכן שלך.

בעזרת תגי כותרת ותיאורי מטה ייחודיים ומשכנעים, אתה לא רק משפר את ה- SEO שלך אלא גם גורם לאנשים לרצות ללחוץ על הרישום שלך בתוצאות חיפוש.

#6 חוסר שימוש בקישורים פנימיים באתר

קישור פנימי משרת את אחד הגורמים החשובים ביותר באסטרטגיית UX ו- SEO שלך.

עם זאת, רבים ממומחי SEO מתעלמים מכך.

קישור פנימי עוזר לרובוטים לחפש לזהות ולאינדקס דפים חדשים במהירות רבה יותר.

יתר על כן, זה מניע את הון הקישור לדפים חדשים ומקל על הדירוג.

#7 התמקדות במילות מפתח שגויות

השימוש במילות המפתח השגויות בתוכן שלך גורם לעיתים קרובות לדירוג לקוי של מילות המפתח שנבחרו.

באמצעות 'מילות מפתח שגויות' אני מתכוון:

מילות מפתח בעלות תחרות גבוהה

אני לא אומר 'מילות מפתח בעלות נפח גדול', כפי שאתה יכול לפעמים למצוא את מונחי החיפוש הפופולריים עם רמת תחרות סבירה למדי.

אין עדיין סמכות גבוהה וניסיון לדרג מילות מפתח בתחרות גבוהה זה כמעט חסר טעם.

עם תחרות חיפוש ענקית, עדיף להתמקד במילות מפתח פחות תחרותיות אך ספציפיות יותר.

רוב כלי מחקר מילות המפתח (כמו Ahrefs, Serpstat, או Moz), כמו גם כלי ה- SEO היעילים ביותר מראים את ציון הקושי של מילות המפתח, כדאי לשים לב לכך בעת ביצוע מחקר מילות מפתח.

חיפוש שגוי של מילות מפתח

מיקוד כוונות מידע הוא טעות נפוצה עבור אתרי מסחר אלקטרוני.

לעולם אל תשכח לציין כוונת חיפוש עם מילות מפתח בהן אתה משתמש בתוכן שלך.

Ahrefs מספק את רשימת השינויים הספציפיים לכל סוג של כוונת חיפוש:

מיקוד כוונות מידע הוא טעות נפוצה עבור אתרי מסחר אלקטרוני. לעולם אל תשכח לציין כוונת חיפוש עם מילות מפתח בהן אתה משתמש בתוכן שלך.  Ahrefs מספק את רשימת השינויים הספציפיים לכל סוג של כוונת חיפוש:

כדי לתקן את הבעיה ולאסוף את מילות המפתח הנכונות, עליך לעבור מחקר מסורתי של מילות מפתח ולהחיל פילטרים שמתאימים לקריטריונים שלך.

ראשית, אני מזין את מילת המפתח היעד לתיבת החיפוש שלה, בוחר את המדינה והולך לקטע בחירת מילות מפתח.

אתה יכול להחיל כמות מסננים שיעזור לך להבין במדיוק מי קהל היעד ואיזה מילות מפתח לטרגט אליו.

#8 אי ביצוע אופטימיזציה לחיפוש לוקאלי

אם העסק שלך ממוקד לקהלים במיקום גיאוגרפי ספציפי, ולא מתייעל לחיפוש מקומי, אתה מאבד נראות רבה.

כולל מילות מפתח ספציפיות לאזור בטקסטים, כותרות ותיאורי מטה של ​​הגוף שלך, תגדיל את הסיכוי שלך לדירוג עבור שאילתות חיפוש מקומיות.

עליך לכלול גם את הכתובת שלך, את מספר הטלפון המקומי שלך, ורשום את עצמך באתרים מבוססים מקומיים.

#9 דחיסת מילות מפתח

עסקים מנסים לעתים קרובות לדחוס מילות מפתח לתוכן שלהם כדי לדרג כמה שיותר שאילתות.

עם זאת, אם התוכן עשיר במילות מפתח ונראה לא טבעי, מנועי החיפוש מזהים אותו מייד.

כך מגיבה גוגל על ​​מלית מילות מפתח:

"מלית מילות מפתח" מתייחס לתרגול של טעינת דף אינטרנט עם מילות מפתח או מספרים, בניסיון לתפעל את דירוג האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. לעתים קרובות מילות מפתח אלה מופיעות ברשימה או בקבוצה, או מחוץ להקשר (לא כפרוזה טבעית). מילוי עמודים עם מילות מפתח או מספרים מביא לחוויית משתמש שלילית ועלול לפגוע בדירוג האתר שלך. התמקד ביצירת תוכן שימושי ועשיר במידע המשתמש במילות מפתח כראוי ובהקשר.

#10 תוכן באיכות נמוכה

בימינו פופולרי מאוד ליצור בלוגים לאתרי מסחר אלקטרוני.

שלא לפספס את ההזדמנות להגדיל את נראות האתר שלך באינטרנט, עסקים מייצרים המון תוכן המספק מעט ערך לקוראים.

בעוד שתוכן איכותי יכול להניב תוצאות לטווח הארוך, תוכן מעוצב בצורה לא טובה עשוי אף לפגוע בדירוג שלך.

מאחר ובחיפוש שוקלים התייחסות להתנהגות משתמשים בעת דירוג האתר שלך, העובדה שמשתמשים יוצאים במהירות מדפים באיכות נמוכה שלך עלולים לגרום לירידה בדירוג.

#11 לא לעדכן תוכן ישן

כשאתה עסוק ביצירת קטעי תוכן וקטגוריות מוצרים חדשים, ייתכן ששכחת מנכסי תוכן קיימים.

עם זאת, מיטוב ושדרוג של תוכן ישן, הסיכוי שלך להגיע לתוצאות מהירות גבוה בהרבה מאשר כאשר מתמקדים בתוכן חדש בלבד.

#12 התעלמות מחווית משתמש

שיפור UX היא הדרך הנכונה לשפר את ביצועי ה- SEO שלך.

עם הצגת אלגוריתם RankBrain בשנת 2015, גוגל החלה לשקול מדדי התנהגות, כולל שיעור יציאה מדף הכניסה, זמן השינה, שיעור קליקים אורגני וכו '.

האופטימיזציה למובייל הנ"ל, איכות התוכן ומהירות הטעינה אינם הגורמים היחידים המשפיעים על חווית המשתמש.

להלן מספר היבטים נוספים החשובים עבור UX טוב:

● ניווט. זה כולל מבנה אתרים ברור, כפתור התפריט, ההזדמנות לבצע חיפוש אתרים וכו

● עיצוב. חלק זה נוגע בעיקר להיענות לנייד. האם התמונות מתאימות לגודל מסך הטלפון החכם? האם משתמש יכול להקיש על כפתור ה- CTA באמצעות האצבע? בדוק את כל הבעיות הללו כדי לוודא שהאתר שלך מעניק למשתמשים את החוויה הטובה ביותר.

● חלונות קופצים. חלונות המוצגים בדרך כלל מרגיזים את המשתמשים ומביאים לחווית משתמש לקויה. אם אינך יכול לצאת בלעדיהם, הפוך אותם לקלים לסגירה או להתעלמות.

#13 בניית קישורים לא רלוונטים

כולם יודעים שקישורים נכנסים חשובים עבור ה- SEO שלך.

מחקר של Backlinko מראה שמספר התחומים המפנים מתאם לדירוג האתר יותר מכל גורם אחר.

אך בוני קישורים רבים מתעלמים מהעובדה כי האיכות והרלוונטיות של קישורים נכנסים חשובים בהרבה ממספרם.

מנסים להשיג הרבה קישורים במהירות האפשרית, הם מרוויחים קישורים לא רלוונטיים שאינם מוסיפים סמכות לדומיינים שלהם.

#14 קישור דפים באיכות נמוכה

עורכי בלוגים ובעלי אתרים מקבלים בקביעות בקשות להוסיף קישורים לדפים חיצוניים תמורת שירות כלשהו או סכום כסף.

לרוע המזל, התוכן המוצע הוא לרוב באיכות נמוכה.

הוספת קישורים אלה לתוכן שלך, אתה מסתכן בהורדת סמכות האתר שלך.

#15 תיקון קישורים שבורים

קיום מספר גדול של קישורים המקשרים לדפים ריקים או שאינם קיימים ישפיע על הדירוג שלך לרעה.

ראשית, קישורים שבורים מבזבזים את תקציב הסריקה שלך: במקום לסרוק תוכן חשוב, סורקי חיפוש מבקרים בדפים שאינם קיימים.

שנית, כשהם נתקלים בדפים ריקים שוב ושוב, רובוטי החיפוש יחליטו כי התוכן שלכם אינו מעודכן.

#16 בניית מבנה תוכן נכון

מבנה התוכן הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר לתוכן באיכות גבוהה.

לדברי אן Smarty, מבנה התוכן הוא השימוש המשמעותי בכותרות HTML המפרקות את נכס התוכן הבודד שלך לקטעים וקטעי משנה המאפשרים קריאה קלה יותר, הזדמנויות רבות יותר לדירוג, ובאופן כללי קריאה טובה יותר.

אי שימוש בכותרות משנה H1 / H3 כראוי לא רק מביא לחוויית משתמש גרועה אלא גם מבלבל את רובוטי החיפוש.

#17 שימוש באותם מילות מפתח לעוגנים

השימוש ב'לחץ כאן ',' למידע נוסף ', וטקסטים גנריים אחרים לקישורי האתר שלך הם בזבוז של הזדמנויות לקידום אתרים.

יתר על כן, העובדה שיש אותם טקסטים עוגן בתוכן שבדף שלך עשויה אפילו לעלות לך לקבל עונש של גוגל.

כדי להפיק את המרב מטקסטים העוגן שלך, עליך להיות זהיר מאוד כשאתה משתמש בהם.

בריאן דין הבין את אחוזי טקסט העוגן המושלמים שעובדים עבורו:

● טקסט עוגן ממותג: 70%
● קישורים עירומים: 20%
● עוגנים גנריים: 5%
● LSI, עוגני התאמה חלקית: 1-5%
● טקסט עוגן בהתאמה מדויקת: פחות מ- 1%

אולי יעניין אתכם גם >> איך להתחיל ללמוד שיווק דיגיטלי

#18 בדיקת האופטימיזציה של הדפים האחרונים

כל שינוי במבנה האתר או בתוכן שלך יכול לגרום לבעיות טכניות חדשות.

לא מבקר את הדפים שלך בעת עדכונם, אתה מסתכן בכך שאתה מתעלם משגיאות מכריעות.

מכיוון שבדיקת כל הדומיין הייתה דורשת הרבה זמן ומגבלות, אני ממליץ לך לנסות את תכונת ביקורת הדפים של Serpstat.

בעזרתו תוכלו לנתח את האופטימיזציה הטכנית של עמוד בודד ולקבל את הטיפים כיצד לשפר אותו.

#19 בנייה נכונה של ארכיטקטורת האתר

מבנה האתר הנכון יכול להגביר את קידום האתר באופן משמעותי, בעוד שאחד שגוי יכול להרוס את כל מאמצי ה- SEO שלך.

לא מספק את ההוראות בקובץ robots.txt שלך, עם מבנה URL מורכב, לא יצירת Sitemap – כל הטעויות הללו מונעות מרובוטי החיפוש לסרוק את האתר שלך ביעילות.

#20 מעקב אחרי תוצאות

אחרון חביב.

לא במעקב אחר ביצועי ה- SEO שלך, לעולם לא תדע אם עליך לשנות או לפתח את האסטרטגיה שלך.

המשך להעריך את התוצאות שלך כדי לזהות מה עובד ומה לא.

אל תתמקד בדירוג בודד של מילות מפתח.

תנועה אורגנית, שיעור קליקים, החזר ROI וכו '- כל אותם KPIs הם גם מדדי ביצועים חשובים.

אז, כיצד לשפר את דירוג האתר שלך על ידי הימנעות מטעויות SEO?

כפי שאתה יכול לראות ישנם גורמי דירוג רבים שיכולים להשפיע על קידום אתרים באתר שלך.

למעשה, ישנם הרבה יותר (יותר מ- 200 גורמי דירוג).

איש אינו יודע באמת את האלגוריתם המלא של גוגל או מנועי חיפוש.

עם זאת, זו לא בעיה.

התחל ביצירת תוכן שימושי לקהל שלך.

צור תוכן לאנשים ולא למנועי חיפוש.

אתה רוצה שהתוכן שלך יהיה מעניין, חינוכי, מצחיק, שנוי במחלוקת וכו '.

במילים אחרות, אתה רוצה שהתוכן שלך יהיה משכנע ומרתק.

לאחר יצירת התוכן שלך, בצע אופטימיזציה באמצעות קידום אתרים ומילות מפתח.

מבלי להיות מומחה לקידום אתרים או חנון שיווקי דיגיטלי, אם תקפידו לעצות אלו ותמנעו מ 20 טעויות ה- SEO שציינתי לעיל, אני יכול להבטיח לכם שהתוכן והדירוג שלכם באתר ישתפרו.

אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח אם תשאירו הודעה בתגובות ונשמח לעזור לכם 🙂

ספרו לנו מה אתם חושבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שעות פעילות

שעות פעילות המוקד:

בימים א,-ה׳ בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב.

יום ו׳ וערבי חג: מהשעה 10:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים.

ובמוצ״ש כשעה לאחר צאת השבת ועד השעה 22:00 בלילה.

צור קשר

יש לכם שאלות נוספות?, מעוניינים במידע נוסף?, שלחו לנו הודעה ונשמח לעמוד לשירותכם.