20 טעויות בקידום אתרים נפוצות שיפגעו בדירוג האתר שלכם ב2020

20 טעויות SEO נפוצות שיפגעו בדירוג האתר שלכם ב2020

20 טעויות בקידום אתרים שאתם חייבים להימנע מהם כשאתם בונים אתר חדש, הכנתי עבורכם כתבה שמרכזת לכם את הכל.

תהליך קידום אתרים בגוגל הוא תהליך דינאמי אשר דורש התייחסות רבה, תהליך זה דורש המון מעקב ופיתוח.

בתחום זה ישנה המון תחרות ואם אתה עושה טעויות אתה נותן למתחרים שלך יתרון משמעותי.

אם אתם מנהלים אתרים, אתם בקלות יכולים לעשות טעויות אשר יפגו בקידום שלכם או יחטאו למטרה לשמה כיוונתם.

באופן אירוני, קל מאוד לתקן את רוב השגיאות הללו.

בפוסט זה אני אראה לכם 20 טעויות בקידום אתרים שכדאי להימנע מהן כדי למקסם את ביצועי האתר שלך בגוגל.

רשימת טעויות בקידום אתרים שאתם צריכים לשים לב

#1 התעלמות מאופטימיזציה לנייד

אחד הדברים הכי חשובים שמקדמי אתרים נוטים להתעלם ממנו, זה ביצוע אופטימיזציה לאתרים שלהם לטלפונים ניידים.

הרי אנחנו יודעים שהיום הכל מתנהל דרך המכשיר הקטן הזה ולכולם יש אחד כזה.

חשוב מאוד לבנות אתרים ידידותים לנייד, ומותאמים לגדלים של הטלפון כדי ליצור חווית משתמש טובה.

כדי לבדוק במהירות באיזו קלות אורח יכול להשתמש בדף שלך במכשיר נייד, מצרף לכם קישור לבדיקת תאימות אתרים לנייד.

לבדיקת ביצועי אתר לנייד.

כלי לבדיקת תקינות האתר שלכם לנייד חינמי לגמרי

#2 יצירת תוכן כפול

תוכן כפול הוא התוכן שמופיע ביותר ממקום אחד באינטרנט.

זה יכול לקרות בתחומים זהים או שונים.

זוהי הטעות הנפוצה ביותר ב- SEO באתרי מסחר אלקטרוני, מכיוון שבאתרים אלה יש מספר גדול של דפי מוצר שלעיתים קרובות די דומים.

כאשר מתמודדים עם תוכן משוכפל, רובוטי החיפוש אינם יכולים לבחור אילו דפים יש להוסיף לאינדקס ועשויים להחליט שלא להציג אותם בתוצאות החיפוש.

כדי להימנע מבעיה זו, צרו תמיד תוכן ייחודי לאתר שלכם.

זה לא קשור רק לטקסטים שאתם כותבים, אלא גם לתגי המטה באתר, הכותרות שלכם, שמות הקובץ ועוד.

#3 טעינת אתר איטית

אם אתה רוצה להגדיל את העסק שלך, אתר מהיר הוא אחת מהטקטיקות בהן עליך להשתמש.

מהירות דף היא גורם חשוב הן עבור רובוטי החיפוש והן עבור המבקרים שלכם.

ככל שיידרש יותר זמן לדף שלך להיטען, הדירוג שלנו במנועי החיפוש ירד.

הסיבות הגורמות להורדה במהירות האתר הן: תמונות גדולות ויישום גרוע של קבצי JavaScript הן הנפוצות ביותר.

בעזרת תובנות PageSpeed ​​של Google, תוכלו לקבל דוח על ביצועי הדף.

הכלי מנתח גרסאות ניידות וגם שולחניות ומציע כיצד להפוך את הדף למהיר יותר.

#4 התעלמות מתגי ALT

הכללת תגיות תמונה היא פרט נוסף שבעלים של אתרים שוכחים לפעמים.

רובוטי החיפוש של גוגל שוקלים תגי alt וקוראים אותם כדי לקבוע מה יש בתמונה ולהבין איך זה קשור לטקסט שמסביב.

בנוסף אם לא תמטבו את התמונות שלכם, אתם מפסידים תנועה אורגנית נוספת לאתר במנועי החיפוש.

#5 התעלמות מתגי כותרת ותגי מטה

מנועי חיפוש משתמשים בתגיות ותיאורי מטה כדי לקבוע במהירות את תוכן הדף.

אם אתה מדלג עליהם או משכפל אותם, אתה מפספס פוטנציאל עצום להרחבת התוכן שלך.

בעזרת תגי כותרת ותיאורי מטה ייחודיים ומשכנעים, אתה לא רק משפר את האתר שלך אלא גם גורם לאנשים לרצות ללחוץ על האתר שלך בתוצאות חיפוש.

#6 חוסר שימוש בקישורים פנימיים באתר

קישור פנימי משרת את אחד הגורמים החשובים ביותר באסטרטגיית UX ו- SEO שלך.

עם זאת, רבים ממומחי SEO מתעלמים מכך.

קישור פנימי עוזר לרובוטים לחפש לזהות ולאנדקס דפים חדשים במהירות רבה יותר.

זה עוזר לכם לקדם דפים חדשים ומקל על הדירוג.

#7 התמקדות במילות מפתח שגויות

השימוש במילות מפתח שגויות בתוכן שלך גורם לעיתים קרובות לדירוג לקוי של מילות המפתח שנבחרו.

באמצעות 'מילות מפתח שגויות' אני מתכוון:

מילות מפתח בעלות תחרות גבוהה

אני לא אומר 'מילות מפתח בעלות נפח גדול', כפי שאתה יכול לפעמים למצוא את מונחי החיפוש הפופולריים עם רמת תחרות סבירה למדי.

אין עדיין סמכות גבוהה וניסיון לדרג מילות מפתח בתחרות גבוהה זה כמעט חסר טעם.

עם תחרות חיפוש ענקית, עדיף להתמקד במילות מפתח פחות תחרותיות אך ספציפיות יותר.

רוב כלי מחקר מילות המפתח (כמו Ahrefs, Serpstat, או Moz), כמו גם כלי ה- SEO היעילים ביותר מראים את ציון הקושי של מילות המפתח, כדאי לשים לב לכך בעת ביצוע מחקר מילות מפתח.

חיפוש שגוי של מילות מפתח

מיקוד כוונות היא טעות נפוצה עבור אתרי מסחר אלקטרוני.

לעולם אל תשכח לציין כוונת חיפוש עם מילות מפתח בהן אתה משתמש בתוכן שלך.

Ahrefs מספק את רשימת השינויים הספציפיים לכל סוג של כוונת חיפוש:

מיקוד כוונות מידע הוא טעות נפוצה עבור אתרי מסחר אלקטרוני. לעולם אל תשכח לציין כוונת חיפוש עם מילות מפתח בהן אתה משתמש בתוכן שלך.

Ahrefs מספק את רשימת השינויים הספציפיים לכל סוג של כוונת חיפוש:

כדי לתקן את הבעיה ולאסוף את מילות המפתח הנכונות, עליך לעבור מחקר יסודי של מילות מפתח ולהחיל פילטרים שמתאימים לקריטריונים שלך.

ראשית, אני מזין את מילת המפתח היעד לתיבת החיפוש שלה, בוחר את המדינה והולך לבחור מילות מפתח.

אתה יכול להחיל כמות מסננים שיעזרו לך להבין במדיוק מי קהל היעד ואיזה מילות מפתח לטרגט אליו.

#8 אי ביצוע אופטימיזציה לחיפוש לוקאלי

אם העסק שלך ממוקד לקהלים במיקום גיאוגרפי ספציפי, ולא מכוון לחיפוש מקומי, אתה מאבד נראות רבה.

כולל מילות מפתח ספציפיות, כותרות ותיאורי מטה של ​​הגוף שלך, תגדיל את הסיכוי שלך לדירוג עבור שאילתות חיפוש מקומיות.

עליך לכלול גם את הכתובת שלך, את מספר הטלפון שלך, ורשום את עצמך באתרים מבוססים מקומיים.

#9 דחיסת מילות מפתח

עסקים מנסים לעתים קרובות לדחוס מילות מפתח לתוכן שלהם כדי לדרג כמה שיותר שאילתות.

עם זאת, אם התוכן עשיר במילות מפתח ונראה לא טבעי, מנועי החיפוש מזהים מייד.

כך מגיבה גוגל על ​​דחיסת מילות מפתח:

"דחיסת מילות מפתח" מתייחס לתרגול של טעינת דף אינטרנט עם מילות מפתח או מספרים, בניסיון לתפעל את דירוג האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. לעתים קרובות מילות מפתח אלה מופיעות ברשימה או בקבוצה, או מחוץ להקשר (לא כפרוזה טבעית). מילוי עמודים עם מילות מפתח או מספרים מביא לחוויית משתמש שלילית ועלול לפגוע בדירוג האתר שלך. התמקד ביצירת תוכן שימושי ועשיר במידע המשתמש במילות מפתח כראוי ובהקשר.

#10 תוכן באיכות נמוכה

בימינו פופולרי מאוד ליצור בלוגים לאתרי מסחר אלקטרוני.

שלא לפספס את ההזדמנות להגדיל את נראות האתר שלך באינטרנט, עסקים מייצרים המון תוכן המספק מעט ערך לקוראים.

בעוד שתוכן איכותי יכול להניב תוצאות לטווח הארוך, תוכן מעוצב בצורה לא טובה עשוי אף לפגוע בדירוג שלך.

מאחר ובחיפוש שוקלים התייחסות להתנהגות משתמשים בעת דירוג האתר שלך, העובדה שמשתמשים יוצאים במהירות מדפים באיכות נמוכה עלולים לגרום לירידה בדירוג.

#11 לא לעדכן תוכן ישן

כשאתה עסוק ביצירת קטעי תוכן וקטגוריות למוצרים חדשים, ייתכן ששכחת מדפים קיימים.

עם זאת, מיטוב ושדרוג של התוכן הישן יגדיל את הסיכוי שלך להגיע לתוצאות מהירות בהרבה מאשר מתמקדים בתוכן חדש בלבד.

#12 התעלמות מחווית משתמש

שיפור UX היא הדרך הנכונה לשפר את ביצועי האתר שלך.

עם הצגת אלגוריתם RankBrain בשנת 2015, גוגל החלה לשקול מדדי התנהגות, כולל שיעור יציאה מדף, זמן שהייה באתר, שיעור קליקים אורגני וכו '.

האופטימיזציה למובייל, איכות התוכן ומהירות הטעינה אינם הגורמים היחידים המשפיעים על חווית המשתמש.

להלן מספר היבטים נוספים החשובים עבור UX טוב:

ניווט. זה כולל מבנה אתר ברור, כפתור תפריט, ההזדמנות לבצע חיפוש וכו

עיצוב. חלק זה נוגע בעיקר לנראות בנייד. האם התמונות מתאימות לגודל מסך הטלפון? האם משתמש יכול להקיש על כפתור ה- CTA באמצעות האצבע? בדוק את כל הבעיות הללו כדי לוודא שהאתר שלך מעניק למשתמשים את החוויה הטובה ביותר.

חלונות קופצים. חלונות המוצגים המון מרגיזים את המשתמשים ומביאים לחווית משתמש לקויה. אם אינך יכול לוותר עליהם, הפוך אותם לקלים לסגירה או הסר אותם לגמרי.

#13 בניית קישורים לא רלוונטים

כולם יודעים שקישורים נכנסים חשובים עבור קידום האתר שלך.

מחקר של Backlinko מראה שמספר הקישורים המפנים לאתר שלך מעלים את הדירוג יותר מכל גורם אחר.

אך בוני אתרים רבים מתעלמים מהעובדה כי האיכות והרלוונטיות של קישורים נכנסים חשובים בהרבה ממספרם.

הם מנסים להשיג הרבה קישורים ,אך מה שקורה בפועל, הם מרוויחים קישורים לא רלוונטיים שאינם מוסיפים סמכות לדומיינים שלהם.

#14 קישור דפים באיכות נמוכה

עורכי בלוגים ובעלי אתרים מקבלים בקביעות בקשות להוסיף קישורים לדפים חיצוניים תמורת שירות כלשהו או סכום כסף.

לרוע המזל, התוכן המוצע הוא לרוב באיכות נמוכה.

הוספת קישורים אלה לאתר שלך, מסכנת אותו ויכולה לגרום להורדה בסמכות האתר.

#15 תיקון קישורים שבורים

קיום מספר גדול של קישורים המקשרים לדפים ריקים או שאינם קיימים ישפיע על הדירוג שלך לרעה.

ראשית, קישורים שבורים פוגעים באופטימיזציה שלך: במקום לסרוק תוכן חשוב, סורקי חיפוש מבקרים בדפים שאינם קיימים.

שנית, כשהם נתקלים בדפים ריקים שוב ושוב, רובוטי החיפוש יחליטו כי התוכן שלכם אינו מעודכן.

#16 בניית מבנה תוכן נכון

מבנה התוכן הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר לתוכן באיכות גבוהה.

לדברי אן סמרטי, מבנה התוכן הוא השימוש המשמעותי בכותרות HTML המפרקות את התוכן הבודד שלך לקטעים וקטעי משנה ובכך מאפשרים קריאה קלה יותר, הזדמנויות רבות יותר לדירוג, ובאופן כללי נראות טובה יותר.

אי שימוש בכותרות משנה H1 / H3 כראוי לא רק מביא לחוויית משתמש גרועה אלא גם מבלבל את רובוטי החיפוש.

#17 שימוש באותם מילות מפתח לעוגנים

השימוש ב'לחץ כאן ',' למידע נוסף ', וטקסטים גנריים אחרים לקישורי האתר שלך הם בזבוז של הזדמנויות לקידום אתרים.

יתר על כן, העובדה שיש אותם טקסטים עוגן בתוכן שבדף שלך עשויה אפילו לעלות לך בקבלת עונש מגוגל.

כדי להפיק את המרב מטקסטי העוגן שלך, עליך להיות זהיר מאוד כשאתה משתמש בהם.

בריאן דין הבין את אחוזי טקסט העוגן המושלמים שעובדים עבורו:

● טקסט עוגן ממותג: 70%
● קישורים עירומים: 20%
● עוגנים גנריים: 5%
● LSI, עוגני התאמה חלקית: 1-5%
● טקסט עוגן בהתאמה מדויקת: פחות מ- 1%

אולי יעניין אתכם גם >> איך להתחיל ללמוד שיווק דיגיטלי

#18 בדיקת האופטימיזציה של הדפים האחרונים

כל שינוי במבנה האתר או בתוכן שלך יכול לגרום לבעיות טכניות חדשות.

אם אתה לא מבקר את הדפים שלך בעת עדכון, אתה מסתכן בכך שאתה מתעלם משגיאות מכריעות.

מכיוון שבדיקת כל הדומיין הייתה דורשת הרבה זמן ומגבלות, אני ממליץ לך לנסות את תוכנת ביקורת הדפים של Serpstat.

בעזרתו תוכלו לנתח את האופטימיזציה של עמוד בודד ולקבל את הטיפים כיצד לשפר אותו.

#19 בנייה נכונה של ארכיטקטורת האתר

מבנה אתר נכון יכול להגביר את קידום האתר באופן משמעותי, בעוד שאחד שגוי יכול להרוס את כל מאמצי הקידום שלך.

לא סיפקת את ההוראות בקובץ robots.txt שלך, עם מבנה URL, לא יצרת Sitemap – כל הטעויות הללו מונעות מרובוטי החיפוש לסרוק את האתר שלך ביעילות.

#20 מעקב אחרי תוצאות

אחרון חביב.

אם אתה לא במעקב אחר ביצועי האתר שלך, לעולם לא תדע אם עליך לשנות או לפתח את האסטרטגיה שלך.

המשך להעריך את התוצאות שלך כדי לזהות מה עובד לך ומה לא.

אל תתמקד בדירוג בודד של מילות מפתח.

תנועה אורגנית, שיעור קליקים, החזר ROI וכו '- כל אותם גורמים הם גם מדדי ביצועים חשובים.

אז, כיצד לשפר את דירוג האתר שלך על ידי הימנעות מטעויות בקידום אתרים?

כפי שאתה יכול לראות ישנם גורמי דירוג רבים שיכולים להשפיע על קידום באתר שלך.

למעשה, ישנם הרבה יותר (יותר מ- 200 גורמי דירוג).

איש אינו יודע באמת את האלגוריתם המלא של גוגל או מנועי חיפוש.

עם זאת, זו לא בעיה.

התחל ביצירת תוכן שימושי לקהל שלך.

צור תוכן לאנשים ולא למנועי חיפוש.

אתה רוצה שהתוכן שלך יהיה מעניין, חינוכי, מצחיק, שנוי במחלוקת וכו '.

במילים אחרות, אתה רוצה שהתוכן שלך יהיה משכנע ומרתק.

לאחר יצירת התוכן שלך, בצע אופטימיזציה באמצעות קידום אתרים ומילות מפתח.

מבלי להיות מומחה לקידום אתרים או חנון שיווקי דיגיטלי, אם תקפידו ללכת לפי עצות אלו ותמנעו מ 20 טעויות שציינתי לעיל, אני יכול להבטיח לכם שהתוכן והדירוג שלכם באתר ישתפרו.

אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח אם תשאירו הודעה בתגובות ונשמח לעזור לכם 🙂

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

© כל הזכויות שמורות – אקדמיית 2100.

הסמינר מועבר באינטרנט – כל מה שצריך זה לבחור תאריך: